hepeneet seksin mausteena..?

sexy vai ei?

mieheni haluaa, että mulla on rintsikat päällä sängyssä seksin aikana.se ei halua riisua niitä, vaan kaivaa ne esille ja puristelee ja kourii niitä sillai.
itseäni asia vaivaa ja sitten toisinaan itse avaan hakaset ym. eikä hän sittenkään halua, että ne otetaan kokonaan pois..
tissini ovat jonkinverran nuupahtaneet..ja roikkuvat ilman liivejä.
alusasuni ovat kyllä sensuellit ja erotiikkaliikkeestä ostettukin..
olen asiasta joskus kysynyt ja hän vakuuttaa,että on tyytyväinen tisseihini. minun on vaikea uskoa, että hän oikeasti tykkää tisseistäni.
siis miehet: onko asia oikeasti näin, että miehen mielestä on seksikkäämmän näköistä,kun naisella on rintsikat/ seksikäs pitsinen yöasu päällä seksinkin aikana?
tykkääkö hän oikeasti vai vain "pakon sanelemana" mulle vakuuttelee...

siis tarkoitan sitä, että onko miesten mielestä nainen haluttavampi pikkuhepeneissä kuin täysin alasti seksin aikana?

2

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyösti

"sexy vai ei", miehet ovat erilaisia niinkuin naisetkin. Omasta mielestäni nainen on kaikkein seksikkäin alaosattomassa. Päällä voi olla bikiinin yläosa, nätti paita, villapaita, mitä tahansa nättiä, mutta ei oikein pelkät arkiset rintaliivit.

Joka tapauksessa katselen mielelläni vaimoani seivattuna ja alaosa paljaana. Päinvastoin, mitä näkee etelän lomarannoilla, on minusta suorastaan vastenmielinen ja poikamainen.

Jos on valittavana arkiset rintaliivit tai kokoalastomana, valinta on jälkimmäinen. Jos on kyseessä sievät juhlamalliset rintaliivit, valinta osuu niihin.

Juhlatilanteissa vaimoni on hameasussa ilman pikkupöksyjä. Asu tuntuu seka vaimostani että minusta korostavan juhlien juhlallisuutta, vaikka muut eivät tiedäkään, että hänen vittunsa on aivan paljaana.

Arvelen, että nekin, jotka blogissaan selittävät pikkupöksyttömyyden johtuvan siitä, että pöksyjen painaumat eivät näkyisi hienon juhlamekon asettumisessa, itse asiassa saavat siitä juhlatunnelmaa.

Seksin aikana minusta on oikein kaunista, että naisella on nätit rintaliivit ja baby doll -mallinen pitsiyöasu. :)

• Alles klar

Minä ainakin pidän että on hepenissä, pöksytkin vaan siirretään hieman sivuun nykyään toiminnassa.
      ps. alusasukaupan asut ovat usein istuvammat ja paljon paremman näköiset, kuin ne sexkauppojen huonolaatuiset vaatekappaleet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6577
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      246
      863
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      829
    Aihe