VATSA- JA RUOANSULATUSVAIVAT

ISOÄITI 68 V

Yksi kohtalotoveri
Minulla oli myös vatsavaivoja ja ylävatsan paineisuuden tuntua varsinkin öisin ja mikäli söin isompia ruoka-annoksia, välillä oli jopa oksennettava, jotta olo olisi helpottanut; terveyskeskuksessa arveltiin ärtyneen suolen oireyhtymää. Helikobakteeri tutkittiin, havaittiin ja ja hoidettiin pois. Vaivat jatkuivat senkin jälkeen, Aloin jonain yönä itse tunnustelemaan -palpoilemaan vatsaani ja havaitsin jotain ylimääräisiä muhkuja siellä; lääkärikin oli aiemmin jo kevyesti hivellyt vatsaani, eikä löytänyt mitään erityistä. Tämän seurauksena hakeuduin paikalliseen yksityiseen lääkärikeskukseen, jossa tähystetttiin ja kuvattiin joka suunnasta. Löydös oli 2 kpl isohkoja imusolmukesyöpäpaketteja, johon sain 2012-2013 hoidot, jotka eivät tuntuneet minusta erityisen raskailta fyysisesti. Olin onnekas ja sain lopulta terveen paperit jotka parin kontrollikäynnin jälkeen edelleen osoittavat minun olevan terve.
Tosin pidemmän eteisvärinän seurauksena olen juuri hiljattain saanut 2 aivoinfarktia, joita niiden tullessa en ole itse havainnut itsesssäni mitään erityistä vaivaa tai oiretta. Toinen henkilö havaitsi oireet ja hankki apua eli sain liotushoidon välittömästi.
Onni on tähän asti ollut puolellani, kun tästäkään tapahtumasta ei ole jäänyt mitään havaittavaa vauriota itselleni.

6

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järjestyksen.valvoja

Nyt perkele tää helvetin ruma palsta siistiksi asiattomista kommenteista eikö sana kuulu ?

ja voi saatana !

• anteeksi.muitten.puolest

Toivottavasti aloittajalla menee oikein hyvin tänä päivänä !
      Hänellä on ollut paljon voimia vaativa urakka.
      Kaikkea hyvää sinulle, jos satut lukemaan ikinä enää tätä palstaa !

• Valvojat_asialla

Olette törkykirjoittajat nyt tarkkailussa, eli poistukaa palstalta tai perästä kuuluu...

• jakke.l
    • Anonyymi

Joo en varsinaisesti rupea häiriköimään jos seuraavan totuuden mukainen teksti ei sitä ole mutta tällä palstalla puhuttiin Kalle kämäräisestä kun hän pyörittelee perunoita ja vihanneksia perse reijässä ja kyrvän nupin esinahan alla pahan hajuiseksi

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinteistökuningattarelle satelee nyt tuomioita oikein urakalla

https://www.is.fi/viihde/art-2000008926919.html TELEVISIOSTA kiinteistövälittäjänä tunnetuksi tullut Kaisa Liski sai yhden vuoden ja kahden kuukaude
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      5891
    2. Suomi on allekirjoittanut NATO:n liittymissopimuksen

Tätä hetkeä on odotettu: Nato-maat allekirjoittivat tiistaina aamupäivällä Suomen ja Ruotsin liittymispöytäkirjat. ”Yhdessä olemme vahvempia”, Haavi
      NATO
      471
      2484
    3. Kuka uskoo Martinan ja lippis jonnen tulevaisuuteen

Toinen asuu Tanskassa 2 muksun kanssa, toinen Suomessa 2 muksun kanssa. Jos vuodessa näkevät muutaman kerran ja pistävät lakanat sekaisin, niin en kyl
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      1551
    4. Pommi-isku Lapua prideen!

Kirjastossa räjähti pommi trans-keskustelun aikaan. Onneksi ketään ei kuollut tai edes kai loukkaantunut. Mitä tuollaisen terroristin päässä on oik
      Lapua
      120
      1449
    5. Mitä mun pitäisi tehdä

että saisin tietää onko sulla yhtään tunteita minuun? On niin nolo lähestyä, jos oot vaikka onnellisesti naimisissa tai suhteessa.. tai jos en ole mie
      Ikävä
      97
      1181
    6. Miten reagoisit?

Noita pyllybikinialoituksia on tullut parikin kappaletta ja pyllyistä tuli mieleeni seuraavaa. Olen nyt pari kertaa ollut seuraavanlaisessa tilantees
      Sinkut
      206
      1120
    7. Rakastan sua mies

Saanko laittaa sulle viestiä vaikka perjantaina jollain tekosyyllä?
      Ikävä
      85
      1048
    8. Hengenvaarallinen kolariristeys

Esitin Heinolan alueen uudisrakentamisen/tiesuunnitelmien yhteydessä turvallista ratkaisua Heinolankaaren, Jyväskyläntien ja Kaustarintien risteykseen
      Kokkola
      35
      1042
    9. Lapsi menehtyi kuumuuteen auton sisälle Kontiolahdella

Lapsi menehtyi kuumuuteen auton sisälle Kontiolahdella - poliisi kuvailee tapausta erittäin harvinaiseksi
      Kontiolahti
      26
      1026
    10. Eikö sua mies oikeasti yhtään haittaa

jos pakkaan tavarani ja katoan jonnekin kauas sinulta? Mua haittaisi tuhannesti jos sä niin tekisit.
      Ikävä
      124
      1022
    Aihe