Isän kanssa riitaa.. sivuutanko isänpäivän?

Nimetön

Isä lähti tänään raivona kymmenien kilometrien päähän töihin... Haukku paskaks. Pitäiskö silti sitä muistaa sunnuntaina?

6

1286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä...

Onhan kuitenkin sun ainoa isäsi, olet varmaan itsekin suutuksissasi sanonut pahasti. Välittäkää toisistanne!

• tytär

Eipä sitä osaa sanoa kun ei tunne taustoja. Periaatteessa isänpäivä on kaupallinen päivä, eli ei tartte mennä siihen lankaan ja ostaa jotain. Mutta jos lähetät ystävällisen tekstiviestin ellei kantti anna periksi soittaa, niin voihan olla että jää murtuu.

Oon kyllä sitä mieltä ettei vanhempien pitäis lapsiaan haukkua (minkähän ikänen mahdat olla) paskaks eikä muuksikaan. Kannustavalla asenteella asiat sujuu paremmin.

• -juups-

mä oon sitä mieltä että vaikka ois isä vihanen nii silti kannattaa onnitella ja anttaa kortti ja ehkä lahja. se ois niinku sovinto ja varmast isä ilahtuis :)

• joku vaan...

Mun isä on haukkunu muo monta kertaa vaikka mikskä ja riitaa on lähes päivittäin.. mutta silti yhen kerran oon vissiin jättäny muistamatta isänpäivänä. En tiedä sun tapauksessasi..miltä susta itestäsi tuntuu. Mun välit ei koskaan oo ollu kovin hyvät omaan isääni ja ei ne vieläkään oo erinomaiset..kai se silti on muistettava sunnuntaina..luultavasti äiskä pitää huolen siitä, että se ostaa jotain sille ja mä sitten annan sen lahjan,mitä se ikinä onkaan..niin se on meillä menny jo monta vuotta.

• Anonyymi

Jos se huutaa ja haukkuu, sun ei tarvi palkita siitä. Isänpäivä ei oo mikään velvollisuustesti. Voit hyvin laittaa vaan lyhyen, neutraalin viestin tyyliin “hyvää isänpäivää” ja siihen se, tai pitää tauon kokonaan, jos se tuntuu nyt oikeelta. Ja myöhemmin selkee raja: haukkuminen ei käy, sit jutellaan kun pystyy asiallisesti.

Jos kuitenkin haluut ojentaa pienen sovinnon ilman että menee överiksi, joku pieni personoitu juttu toimii. Mä tilasin viime vuonna Muokkiksesta edullisen kaiverretun avaimenperän ja se meni perille: https://muokkis.fi/collections/isanpaivalahjat

Mut ihan oikeesti: tee se, mikä susta tuntuu hyvältä just nyt. Et oo velkaa enempää kuin jaksat.

• Anonyymi

Laita ääniviesti ja laula näin: "Onnea isälle. Se on onnea, kun meni edes kerran sisälle. Isänpäivää!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4098
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      56
      3782
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      52
      2334
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      43
      2115
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      36
      1895
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1819
    7. 97
      1583
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1573
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      41
      1507
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      51
      1391
    Aihe