Isän kanssa riitaa.. sivuutanko isänpäivän?

Nimetön

Isä lähti tänään raivona kymmenien kilometrien päähän töihin... Haukku paskaks. Pitäiskö silti sitä muistaa sunnuntaina?

4

1118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä...

Onhan kuitenkin sun ainoa isäsi, olet varmaan itsekin suutuksissasi sanonut pahasti. Välittäkää toisistanne!

• tytär

Eipä sitä osaa sanoa kun ei tunne taustoja. Periaatteessa isänpäivä on kaupallinen päivä, eli ei tartte mennä siihen lankaan ja ostaa jotain. Mutta jos lähetät ystävällisen tekstiviestin ellei kantti anna periksi soittaa, niin voihan olla että jää murtuu.

Oon kyllä sitä mieltä ettei vanhempien pitäis lapsiaan haukkua (minkähän ikänen mahdat olla) paskaks eikä muuksikaan. Kannustavalla asenteella asiat sujuu paremmin.

• -juups-

mä oon sitä mieltä että vaikka ois isä vihanen nii silti kannattaa onnitella ja anttaa kortti ja ehkä lahja. se ois niinku sovinto ja varmast isä ilahtuis :)

• joku vaan...

Mun isä on haukkunu muo monta kertaa vaikka mikskä ja riitaa on lähes päivittäin.. mutta silti yhen kerran oon vissiin jättäny muistamatta isänpäivänä. En tiedä sun tapauksessasi..miltä susta itestäsi tuntuu. Mun välit ei koskaan oo ollu kovin hyvät omaan isääni ja ei ne vieläkään oo erinomaiset..kai se silti on muistettava sunnuntaina..luultavasti äiskä pitää huolen siitä, että se ostaa jotain sille ja mä sitten annan sen lahjan,mitä se ikinä onkaan..niin se on meillä menny jo monta vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      277
      6154
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3208
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2971
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2367
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      73
      1817
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1572
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      195
      1526
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1481
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1343
    Aihe