Retkiseuraa

vailla

Moi, olen hieman yli nelikymppinen mies pääkaupunkiseudulta, tykkään kulkea luonnossa, kamera on usein mukana. Tuttuja paikkoja on Porkkalla, Luukkaa ja Salmi. Mukava olisi saada seuraa näille reissuille ja jos sinulla on ehdotuksia reissupaikoista, niin niistäkin olisi kiva kuulla.

4

1373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloinen

      olen hieeeman yli nelikymppinen nainen,en pääkaupunkiseudulta,asun keskellä luontoa ja on vielä puolikas mökkikin merellä.En tiedä yhtään missä on Luukkaa enkä Salmi,mutta reissuseuraa olen vailla.

      • tytteliiniii

        kuulostaisi siltä että voisitte yhdessä lähteä vaeltelemaan =) hossa on hyvä paikka (suomussalmella) kannattaa aloittaa vaellus sillee, että ei ota liian pitkiä matkoja päivää kohden.. joku 5-8 km per päivä, niin jaksaa hyvin.. ei tule liian väsyneeksi ja sitä myötä jää turhat tappelut pois! vaeltamisen täytyy tuntua hauskalta, eikä silleen, että verenmaku suussa painetaan menemään niin kovaa ku kerkee.. eikun hauskoja vaelluksia =)


      • toinen mies

        heip
        jos et lähde hänen kanssaan retkelle, niin lähde minun!
        :)

        Suunnittelen pitempää retkeää kevääksi.
        lämpimään...
        Kävellen ja ehkä rullaluistimilla...
        Siitä tulle seikkailu.
        Kiinnostaako?
        Jutellaan lisää..
        [email protected]


    • vesikko

      Teijo-Mathildedal hyvä kohde viikonloppuretkeilyyn pk seudulta (laavu, mökki ja hotellimajoitusta); iso suo järvien ja merenrannan lisäksi.
      Hanki keväämpänä ja jää pikapuoliin lisäävät reittimahdollisuuksia.
      Nuuksio Solvallasta käsin esim lie jo tuttu?
      Harkitsen paraillaan digikameraa, mutta järjestelmät ovat aika hintavia, vielä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe