Muutaman kerran Thaimaassa eri paikoissa käytyäni en voi uskoa, että nääääiiin hirveä kohde sieltä voi löytyä. Eli ehdottomasti sinne ensi talvena! Pitäähän se itse nähdä ja lisätä matkamuistoihin. Ja teille jotka siellä kärvistelette, niin antaisin vihjeen; sieltä pääsee varmasti aivan kivasti pois.
Ihanan mielenkiintoista
Thaimaa is best
5
143
Vastaukset
- best place
Pattayan onnparasta mitä Thaimaa voi vain tarjota.
- ankanrapsuttaja
Mitä vit'tua?
- tosi on
Aloittajahan tarkoitti juurikin Hua Hiniä, häveliäänä ihmisenä ei vain kehdannut paikan nimeä mainita!
Minäkin olen täysin samaa mieltä kanssaan!- tosi on
Toisaalta toista kertaa en Huaan kyllä matkusta...
- Thaimaa is best
tosi on kirjoitti:
Toisaalta toista kertaa en Huaan kyllä matkusta...
Kiitos vastauksista.. Aivan pikein Hua Hiniä tarkoitin. Laitoin kyllä heti korjauksen, kun huomasin mokan. Jotenkin ei vaan tullut julkiseksi. Tämä sama viestini on myös Hua Hinin sivulla. Mielenkiintoista että arvasit tosi on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466204
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253776Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282941- 412680
- 492660
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262066Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691934Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511868- 281640
- 341633