Tere sõbrad

Patriot !

Jos joku eestiläinen vielä palstalle eksyy (kaiken palstalla esintyneen terrorin jälkeen), niin muutama asia näistä palstalle kirjoittelevista "terrosristeistä":

- useasta nimimerkistä huolimatta kirjoittaja on pääasiassa yksi ja sama henkilö, max. kaksi henkilöä
- ko. henkilö on ns. trolli, joka on arvomaailmaltaan Venäjämielinen
- ko. henkilön kirjoituksissa ei ole mitään kosketuspintaa todellisuuteen, vaan ne on kirjoitettu humalatilan tai muun vahvan tunnereaktion alla
- ko. henkilö arvostelee Neuvostoliiton ikeen alta vapautuneita valtioita, joiden politiikka on lähestynyt eurooppaa ja länttä (menetys ja uhka Venäjälle)
- henkilölle Venäjä ja varsinkin sen harjoittama suurvaltapolitiikka lähellä sydäntä ja Nato on välitön uhka
- ko. henkilö asuu todennäköisesti Pietarissa tai jonkun suomalaisen kaupungin kerrostalolähiössä, elää Kelan tuella (tästä johtuu kateus ulkomaalaisten elintosoa kohtaa)
- edustaa poliittiselta näkemykseltään vasemmistoa
- vihamielinen kaikkia Nato maita kohtaan ja eritysiesti vihaa USA:ta sekä Israelia
- ko. henkilön sydäntä lähellä, Venäjän lisäksi, on Iran ja Pohjois-Korea
- ko. henkilö ei ole uskaltaunut käymään ulkomailla (korkeintaan Ruotsissa, Norjassa ja Espanjassa rantalomalla)

7

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • U R so wrong.

Olet niin väärässä.

• don't feed the troll

Avaaja on eräs Suomessa loisiva mielisairas virovoro.

• miks eksysis

Ei enemmistöllä heikäläisistä ole varaa tietokoneeseen.

• Kalju Kulli

Värikkäät väitteesi on helppo kumota.

1. Ensinnäkin "Eesti" on suomeksi Viro, joten on junttimaista sotkea eri kieltä suomenkieliseen tekstiin.

2. Kutsut länsimaisen sananvapauden käyttöä terrorismiksi syyttäen samalla mielipiteidensä ja faktojen julkituojia terroristeiksi. Oletko itse totalitarismin kannalla?

3. Tunnut tietävän kirjoittajasta/kirjoittajista yllättävän paljon. Oletko itse sivupersoonassasi trollannut?

4. Ainakin omalla kohdallani olet joka kohdassa väärässä.

Olet ilmeisesti itse joko viroloinen, tai isäsi, äitisi tai sinä itse olet Suomen maahanmuuttobisneksessä jollain tapaa mukana oleva hyötyjä. Muuten asennettasi ei voi selittää.

Puoluekantasi on joko Vihreät, Vasemmisto tahi RKP.

• fiddycent

Virovorot ne näkee punaista varmaan sinivuokoissakin. ha ha h

• Velirand

Ma olen ka pikema aja vältel jälginud, mis siin foorumis toimub. See ei ole õige asi. Tundub, et tegemist on mõne FSB palgalise kommentaatoriga. Venelased pidid väidetavalt selliste kommentaaride eest hästi maksma. 2000 eurot kuus kätte.

• Ise ka soomlane

Siis ma ei imesta et vaesed töötud kommenteerivad FSB arvele. Soomes on õlu nii kallis, et peab kuskilt raha juurde saama, Kela raha ei piisa. Aga siiski enamik soomlastest on normaalsed.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3475
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      388
      3240
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      78
      3059
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2879
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2378
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      2069
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      94
      1994
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1909
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1899
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1789
    Aihe