hei!onko kokemuksia tyräleikkauksesta paranemisesta.multa leikattiin 2.11.ja tikt otettiin pois 09.11.2005.pystyy hyvin kävelemään mutta kummastuttaa tuo turvotus se on ihan saman näköinen kun leikkauksen jälkeen,näyttää samanlaiselta ,niinkun olisi vielläkin tyräe eli pullottaa haavan suunnassa.siksi kyselisin onko kellä kokemusta milloin se laskeutui teillä .ajattelin että se pullotus olisi ohi leikkauksen jälkeen.leikkaus haava on noin 10 cm ja sinne laitettiin verkko tueksi.
tyräleikkauksen jälkeen turvotusta
5
7304
Vastaukset
- Kake
Minulla leikattiin elokuun lopussa. Monta viikkoa meni ennenkuin kunnolla parani. Tikkien poisoton jälkeen tuntui haavan kohdalla turvotusta,joka tuntui ilkeältä varsinkin kun kävi istumaan ja haava tavallaan taipui. Siellä on jotain arpikudosta sisäpuolella joka paranee ehkä 3-4 viikossa.
- Nakki
Mulla leikattiin kesäkuun alussa, ja vieläkin arven kohdalla on ihan kuin talousnakki olis ihon alla. Muuten meni toista kuukautta, ennen kuin kärsi istua kunnolla tai ajaa autoa.
- leikkauksesta toipuva
joo ei auta kun odotella sairista on viellä ensi viikko,mutta mulla on ruumillinen,fyysinen työ,pitää katella ja kuulostella miltä tuntuu.mulla on ihan samat ongelmat istuessa ja ylösnoustessa,sitten haava ei oo mennyt sentin alalta kunnolla kiinni laitoin teippiä nyt on parempi,kysyin nimittäin neuvvoa kun haava ei vuoda mutta reuna irvistelee.
- topi
leikkauksesta toipuva kirjoitti:
joo ei auta kun odotella sairista on viellä ensi viikko,mutta mulla on ruumillinen,fyysinen työ,pitää katella ja kuulostella miltä tuntuu.mulla on ihan samat ongelmat istuessa ja ylösnoustessa,sitten haava ei oo mennyt sentin alalta kunnolla kiinni laitoin teippiä nyt on parempi,kysyin nimittäin neuvvoa kun haava ei vuoda mutta reuna irvistelee.
muilla ollut vastaavaa, vajaa viikko sitten leikattiin nivustyrä ja "vehe" kyllä seisoo ihan normaalisti mutta orkkua ei saa millään ! ei edes kädellä. rupee hieman sattumaan jos liikaa yrittää.
- poeka95
mulki se on turvonnu se haava siel sisältä jonku 0,5cm iha ku ois joku nakki siel:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83132956Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1982804Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy532405Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1661484Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään521209Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171202- 58873
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j13854- 19799
- 77784