Kittie2 on rakas

TOSIpanomies Kokkola

Olen rakastunut Kittie2:een . Hän on niin söpö ja suorapuheinen...

53

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinttuliina

      Minä myös. Harmikseni hän on naimisissa ihanan venäläismiehen kanssa, joten joudun hankkimaan toisen naisen.

      • Tarkennan vaan, en ole naimisissa Venäläisen miehen kanssa. Oma aviomieheni on Suomalainen.


    • Kiitosta vaan! :) Melkeinpä punastun..

    • Jos nämä ihailut oli tarkoitettu kurnaulle? Pahoittelen etten ole hän.

      • Anteeksi moka :)

        Etkö olekaan catrescuen ihana kaunotar... Sori sekosin nimimerkeissä :)


      • Anteeksi moka :) kirjoitti:

        Etkö olekaan catrescuen ihana kaunotar... Sori sekosin nimimerkeissä :)

        En ole. Taitaa se nainen sitten olla kaunotar kun kaikki häntä haluavat?


    • Harras toive

      Huh. Pääsisinpä edes yhdeksi yöksi venäläisen paikalle.............

      • Toiveiden murskaaja

        Mitä sitten vaikka pääsisitkin?

        Nainen huutaisi kuin palosireeni ja potkisi sua tiedätkö minne kun sänkyyn änkeäisi joku muu kuin oma rakas "sergei".


      • Toiveiden murskaaja kirjoitti:

        Mitä sitten vaikka pääsisitkin?

        Nainen huutaisi kuin palosireeni ja potkisi sua tiedätkö minne kun sänkyyn änkeäisi joku muu kuin oma rakas "sergei".

        Heeei! Keskittykää mielummin vapaisiin naisiin.


      • Komppaan
        kittie2 kirjoitti:

        Heeei! Keskittykää mielummin vapaisiin naisiin.

        Samaa mieltä ollaan. Täällä keittää tällä hetkellä liian monen ukon ala- ja yläpää.


      • WOW mikä nainen!

        Veit sanat suustani :-)
        Catrescuen naiselle pitäisi avata oma ketju, jossa me miehet voisimme hänestä kaikessa rauhassa fantasioida :-)


      • WOW mikä nainen! kirjoitti:

        Veit sanat suustani :-)
        Catrescuen naiselle pitäisi avata oma ketju, jossa me miehet voisimme hänestä kaikessa rauhassa fantasioida :-)

        Ihan oikeasti! Antakaa pariskunnan olla rauhassa. Kyllä niitä vapaita naisia ja miehiä vielä maailmalla piisaa!!


      • hävetkää äijät
        WOW mikä nainen! kirjoitti:

        Veit sanat suustani :-)
        Catrescuen naiselle pitäisi avata oma ketju, jossa me miehet voisimme hänestä kaikessa rauhassa fantasioida :-)

        voi saaatana teitä. ite ajoitte kurnaun tiehensä palstalta ku haukuitte häntä tyhmäksi nartuksi, halvaksi maksulliseksi huoraksi ja ryssän patjaksi. nyt ootte moukat tr etunenässä tekemässä kittielle samaa. hävetkää moukat jos osaatte.


    • minä vaan

      Hei pyytääkää vuoronumeroa minä olen jo viikkoja sitten sanonut, että kittie2 on ihana.

      • Kiitosta vaan, jos tämä nyt oli minulle tarkoitettu? Ettei tule sekaannusta..

        Ihmettelen vaan miksi olisin ihana.,?


      • WOW mikä nainen!

        Siinä tapauksessa haluaisin vuoronumeron nm. kurnaulle. Olet kaunein nainen mitä olen koskaan nähnyt. Kadehdin miestäsi, mutta luultavasti minulta loppuisi pumppu jos olisin hänen sijassaan. Oma tyttöystäväni on ihan sievä, mutta hän ei ole sitä lajia, joka vetäisi polvet heikoksi.


    • minä vaan

      Ihanuus lötyy koko sisällöstä ei sitä voi osiin jakaa.

      Karkkipaperikin voi kiiltää, mutta sisällös voi maistua pahalta, eli sisällöstä tietää mikä on ihanaa.

      • No, Tackar så mycket! Eli kiitos paljon!


      • SisltöOnTärkeämpi
        kittie2 kirjoitti:

        No, Tackar så mycket! Eli kiitos paljon!

        Näin on. Kurnau osotti ainaki suurta sydäntä ku otti karvasen ryssän itelleen vaikka olis saannu ulkonäöllään kenet vaan.


      • Mieti vähän
        SisltöOnTärkeämpi kirjoitti:

        Näin on. Kurnau osotti ainaki suurta sydäntä ku otti karvasen ryssän itelleen vaikka olis saannu ulkonäöllään kenet vaan.

        Kuulepa nyt TOSIPÖLJÄ!!!!! Luuletko, että kansalaisuudella tai muilla ominaisuuksilla on hirveästi väliä, kun ihmisten kemiat kohtaavat ja he rakastuvat toisiinsa???


      • WOW mikä nainen!
        Mieti vähän kirjoitti:

        Kuulepa nyt TOSIPÖLJÄ!!!!! Luuletko, että kansalaisuudella tai muilla ominaisuuksilla on hirveästi väliä, kun ihmisten kemiat kohtaavat ja he rakastuvat toisiinsa???

        Kemioiden kohtaamisesta olisi muuten saanut kuvattua todella hyvän esimerkkivideon kirjaston sisäänkäyntiaulassa. Pääosassa olisivat olleet Catrescue ja kurnau. Videolta olisi voitu nähdä miten kohteliaasti aloitettu suudelma muuttuu vähitellen intohimoiseksi.


      • Mieti vähän kirjoitti:

        Kuulepa nyt TOSIPÖLJÄ!!!!! Luuletko, että kansalaisuudella tai muilla ominaisuuksilla on hirveästi väliä, kun ihmisten kemiat kohtaavat ja he rakastuvat toisiinsa???

        Very true! Totta!


      • WOW mikä nainen!
        kittie2 kirjoitti:

        Very true! Totta!

        Jotain tuollaista haluaisin omaankin elämääni. Olen suhteessa, mutta kipinä puuttuu. Aloitimme seurustelun kaveripohjalta, enkä ole varsinaisesti rakastunut. Tyttöystävälleni tilanne on ok. Kiintynyt toki häneen olen, mutta mistään intohimosta ei voi puhua. Ensi kesänä pitäisi olla häät, mutta onnistuuko avioliitto tällä tavalla? Näimme tyttöystäväni kanssa kyseisen parin sattumalta, kun heillä oli ensitapaaminen kirjastossa. Tyttöystäväni paheksui miehen käytöstä, joka oli hänen mielestään päällekäyvää. Itse haaveilisin suhteesta, jossa sydän pamppailisi hulluna rakkaudesta ja kirjastossa näkemäni nainen on ollut päiväunelmieni kohde.

        Tämä vuodatus ei tietenkään Kokkola-palstalle kuulu muuten kuin siten, että olen kokkolalainen. Mitä mieltä olette, voiko avioliitto onnistua vain kaveripohjalta?


      • Lopettakaa jo!!!
        WOW mikä nainen! kirjoitti:

        Kemioiden kohtaamisesta olisi muuten saanut kuvattua todella hyvän esimerkkivideon kirjaston sisäänkäyntiaulassa. Pääosassa olisivat olleet Catrescue ja kurnau. Videolta olisi voitu nähdä miten kohteliaasti aloitettu suudelma muuttuu vähitellen intohimoiseksi.

        Takuulla vielä löytyy tollo joka on kuvannut tapauksen äp:llä.

        Hankkikaa hoopot elämä!


      • Hyvä neuvo
        WOW mikä nainen! kirjoitti:

        Jotain tuollaista haluaisin omaankin elämääni. Olen suhteessa, mutta kipinä puuttuu. Aloitimme seurustelun kaveripohjalta, enkä ole varsinaisesti rakastunut. Tyttöystävälleni tilanne on ok. Kiintynyt toki häneen olen, mutta mistään intohimosta ei voi puhua. Ensi kesänä pitäisi olla häät, mutta onnistuuko avioliitto tällä tavalla? Näimme tyttöystäväni kanssa kyseisen parin sattumalta, kun heillä oli ensitapaaminen kirjastossa. Tyttöystäväni paheksui miehen käytöstä, joka oli hänen mielestään päällekäyvää. Itse haaveilisin suhteesta, jossa sydän pamppailisi hulluna rakkaudesta ja kirjastossa näkemäni nainen on ollut päiväunelmieni kohde.

        Tämä vuodatus ei tietenkään Kokkola-palstalle kuulu muuten kuin siten, että olen kokkolalainen. Mitä mieltä olette, voiko avioliitto onnistua vain kaveripohjalta?

        Näytä tyttöystävällesi viestit mitä olet tänne kirjoitellut niin sulla ei ole enää ongelmaa eikä ensi kesän häitä.


      • WOW mikä nainen! kirjoitti:

        Jotain tuollaista haluaisin omaankin elämääni. Olen suhteessa, mutta kipinä puuttuu. Aloitimme seurustelun kaveripohjalta, enkä ole varsinaisesti rakastunut. Tyttöystävälleni tilanne on ok. Kiintynyt toki häneen olen, mutta mistään intohimosta ei voi puhua. Ensi kesänä pitäisi olla häät, mutta onnistuuko avioliitto tällä tavalla? Näimme tyttöystäväni kanssa kyseisen parin sattumalta, kun heillä oli ensitapaaminen kirjastossa. Tyttöystäväni paheksui miehen käytöstä, joka oli hänen mielestään päällekäyvää. Itse haaveilisin suhteesta, jossa sydän pamppailisi hulluna rakkaudesta ja kirjastossa näkemäni nainen on ollut päiväunelmieni kohde.

        Tämä vuodatus ei tietenkään Kokkola-palstalle kuulu muuten kuin siten, että olen kokkolalainen. Mitä mieltä olette, voiko avioliitto onnistua vain kaveripohjalta?

        Kannattaa kyllä selvitellä ne ongelmat tyttökaverisi kanssa..


      • Huono keino
        WOW mikä nainen! kirjoitti:

        Jotain tuollaista haluaisin omaankin elämääni. Olen suhteessa, mutta kipinä puuttuu. Aloitimme seurustelun kaveripohjalta, enkä ole varsinaisesti rakastunut. Tyttöystävälleni tilanne on ok. Kiintynyt toki häneen olen, mutta mistään intohimosta ei voi puhua. Ensi kesänä pitäisi olla häät, mutta onnistuuko avioliitto tällä tavalla? Näimme tyttöystäväni kanssa kyseisen parin sattumalta, kun heillä oli ensitapaaminen kirjastossa. Tyttöystäväni paheksui miehen käytöstä, joka oli hänen mielestään päällekäyvää. Itse haaveilisin suhteesta, jossa sydän pamppailisi hulluna rakkaudesta ja kirjastossa näkemäni nainen on ollut päiväunelmieni kohde.

        Tämä vuodatus ei tietenkään Kokkola-palstalle kuulu muuten kuin siten, että olen kokkolalainen. Mitä mieltä olette, voiko avioliitto onnistua vain kaveripohjalta?

        Suhde ei parane toisen miehen naisesta haaveilemalla.


      • Huono keino kirjoitti:

        Suhde ei parane toisen miehen naisesta haaveilemalla.

        Aivan totta! Jos parisuhteessa on ongelmia, kannattaa niistä keskustella.


      • Näinkö oli?
        WOW mikä nainen! kirjoitti:

        Kemioiden kohtaamisesta olisi muuten saanut kuvattua todella hyvän esimerkkivideon kirjaston sisäänkäyntiaulassa. Pääosassa olisivat olleet Catrescue ja kurnau. Videolta olisi voitu nähdä miten kohteliaasti aloitettu suudelma muuttuu vähitellen intohimoiseksi.

        Ilmeisesti ensimmäinen suuteleva pari jonka oot nähny?


      • So what!
        SisltöOnTärkeämpi kirjoitti:

        Näin on. Kurnau osotti ainaki suurta sydäntä ku otti karvasen ryssän itelleen vaikka olis saannu ulkonäöllään kenet vaan.

        Karvaa tuskin on niin paljoa että se haittaisi yhteiseloa.


      • Kiitos kaunis! :)


    • minä vaan
      • Kiitos! Hevi ei ole ihan minun makuuni, mutta kissavideot olivat piristävän suloisia. :)


    • TOSIrealisti Kokkola

      Hah hah haa. Halusin testata sivuston "hullut" aloituksellani, ja nyt se on todistettu - MOT!...

      • minä vaan

        Tosiasiassa todistit typeryytesi, kun ilmiannoit itsesi.

        Kuka TOSImies kehuu itseään, koska Kittie2 on kuitenkin rakas.


      • minä vaan kirjoitti:

        Tosiasiassa todistit typeryytesi, kun ilmiannoit itsesi.

        Kuka TOSImies kehuu itseään, koska Kittie2 on kuitenkin rakas.

        Ihan samaa ajattelin minä! Tr:än oman typeryyden paljastus jälleen.


    • TOSIpanomies Kokkola

      Palstalle pitäisi saada lisää ihania naisia!!!

      Terveisin

      TOSIpanomies Kokkola
      (ketjun avaaja)

      • Komppaan

        Samaa mieltä ollaan. Palstasta pitää tehdä sellainen, että naiset viihtyvät. Haukkumiseen ja mollaamiseen pitää tulla nollatoleranssi.


      • kannatan myös
        Komppaan kirjoitti:

        Samaa mieltä ollaan. Palstasta pitää tehdä sellainen, että naiset viihtyvät. Haukkumiseen ja mollaamiseen pitää tulla nollatoleranssi.

        jep. naisten kanssa on mukava vaihtaa ajatuksia.


      • catrescuenihananaine

        keksikää jätkät konsti jolla catrescuen nainen houkuteltais takasi tänne


      • catrescuenihananaine kirjoitti:

        keksikää jätkät konsti jolla catrescuen nainen houkuteltais takasi tänne

        Älkää häntä kuitenkaan alkako iskemään, jos hän palaisi palstalle. Hän on jo varattu.


      • EiLöydyKonsteja
        catrescuenihananaine kirjoitti:

        keksikää jätkät konsti jolla catrescuen nainen houkuteltais takasi tänne

        Tarvit rautakangen jos aiot irrottaa puuttinin pojan naisestaan. Katos mies ei ollu koko Suomessa oloaikanaan saannu naista. Eli yli 10 vuoteen. Sitte löyty Kokkolapalstalta kaunis mut tyhmä pimu. Hänelle puuttinin poika ehdotti venäjäksi rakastelua ja ny tyttö joutuu tyhmyytensä takia valvomaan yöt koska puuttinin poika ei malta lopettaa lemmiskelyään ku on kerta hänen sänkyynsä päässy..


      • EiLöydyKonsteja kirjoitti:

        Tarvit rautakangen jos aiot irrottaa puuttinin pojan naisestaan. Katos mies ei ollu koko Suomessa oloaikanaan saannu naista. Eli yli 10 vuoteen. Sitte löyty Kokkolapalstalta kaunis mut tyhmä pimu. Hänelle puuttinin poika ehdotti venäjäksi rakastelua ja ny tyttö joutuu tyhmyytensä takia valvomaan yöt koska puuttinin poika ei malta lopettaa lemmiskelyään ku on kerta hänen sänkyynsä päässy..

        Mikä ihme teitä vaivaa! Jankaatte koko ajan, eikö omassa elämässä ole rakkautta, kun täytyy koko ajan muitten parisuhdetta vatvoa!


      • Kit-e-kat
        kittie2 kirjoitti:

        Mikä ihme teitä vaivaa! Jankaatte koko ajan, eikö omassa elämässä ole rakkautta, kun täytyy koko ajan muitten parisuhdetta vatvoa!

        Olisiko kysymyksessä ihan puhdas kateellisuus?


      • Älkää huomioiko
        kittie2 kirjoitti:

        Mikä ihme teitä vaivaa! Jankaatte koko ajan, eikö omassa elämässä ole rakkautta, kun täytyy koko ajan muitten parisuhdetta vatvoa!

        Parempi ettette noteeraa tällaisia juttuja. Ei kannata toisin sanoen vastata mitään. Rauhoittuvat yleensä itsestään, kun eivät saa muilta huomiota. Jauhavat ihmeellistä perätöntä hölynpölyään ihmisistä, joita ovat nähneet korkeintaan muutaman minuutin ajan.


      • Kit-e-kat kirjoitti:

        Olisiko kysymyksessä ihan puhdas kateellisuus?

        Ei kateus kannata. Hankkikaa oma heila ja elämä.


      • Kit-e-kat
        kittie2 kirjoitti:

        Ei kateus kannata. Hankkikaa oma heila ja elämä.

        Voi muuten olla vaikeaa, jos asenne on tuota luokkaa. En huolisi tuollaista itselleni mistään hinnasta :((


      • Vanha totuus
        kittie2 kirjoitti:

        Mikä ihme teitä vaivaa! Jankaatte koko ajan, eikö omassa elämässä ole rakkautta, kun täytyy koko ajan muitten parisuhdetta vatvoa!

        Siitä puhe mistä puute ;-)


      • Kit-e-kat kirjoitti:

        Voi muuten olla vaikeaa, jos asenne on tuota luokkaa. En huolisi tuollaista itselleni mistään hinnasta :((

        Ehkä olet oikeassa. Jospa nuo kirjoittajat katsoisivat itseänsä peiliin? Ja korjatkaa luonteenne, niin ehkä oma kulta löytyisi?


      • kittiefani
        kittie2 kirjoitti:

        Ehkä olet oikeassa. Jospa nuo kirjoittajat katsoisivat itseänsä peiliin? Ja korjatkaa luonteenne, niin ehkä oma kulta löytyisi?

        Tuo luonteen korjaaminen saattaapi olla aika haastava tehtävä...


      • kittiefani kirjoitti:

        Tuo luonteen korjaaminen saattaapi olla aika haastava tehtävä...

        Voipi olla näin.. Oman luonteen korjaaminen on itsestään kiinni..


      • Ilkeä jää yksin
        kittie2 kirjoitti:

        Ei kateus kannata. Hankkikaa oma heila ja elämä.

        Parisuhde ei ilkeilyä lopeta. Elämänkumppani joutuu ottamaan maalitaulun roolin. Aina löytyy jotain nälvimisen aihetta, jos luonne on tietynlainen. Nimimerkille EiLöydyKonsteja toivotan oikein mukavaa yksinäisen elämän jatkoa. Ketään et itsellesi tuolla menolla saa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5899
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      514
      3690
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      184
      3512
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2714
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 276
      2116
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1563
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe