Näkeekö kukaan?

laulujoutsen

Pääseekö kukaan näkemään tapahtuuko muutosta tähän yksinäiseen elämään? Olen eronnut jokin aikaa sitten ja elämä pyörii vain kodin ja työn ympärillä. Onko näkyvissä pysyvää parisuhdetta ja miten taloudellinen tilanne tulee menemään?

2

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      sinulla on kaunis koti ja asiallinen työpaikka. tässä on jo pari oikein hyvää asiaa, mistä aloittaa.
      sinun kannattaa jatkaa tätä arjen pyöritystä, sillä sitä kautta luot pohjaa ja rakennat elämällesi perusteita. ei tässä elämässä ole mitään vikaa, sinähän teet parhaasi ja saat siitä palkkion.

      kun olet varovainen investointien kanssa, etkä sijoita rahaasi ylimääräisiin, ei ole pelkoa mistään. parisuhde on toinen asia, mitä kannattaa harkiten kokeilla.
      luoksesi on tulossa mies, jolla on kaksi hammasta vinossa (onpas hassusti sanottu), mutta mies on fiksu ja asiallinen. hän etsii kattoa päänsä päälle, joten älä vie häntä heti kotiisi, vaan tapaile häntä ensin aivan yleisellä paikalla.
      ehkä sinä pian huomaat, että näin yksinkertaisesti sinun ei sittenkään kannata luopua yksinäisyydestäsi. ei tämä ole vitsiksi tarkoitettu, vaikka tämä vähän naurattaakin. ainahan niitä yrittäjiä on liikkeellä....

      mutta oikeasti, ota vain rauhallisesti. en usko sinun menevän naimisiin vielä pitkään aikaan, mutta eihän sekään ole kuin pala paperia. kun sitten oikeasti kohtaat sen hyvän ja aidon kumppanin, silloin teillä on jopa villejä unelmia. hän saattaa jopa viedä sinut amerikkaan ja ehdottaa vihillä käyntiä las Vegasissa. sinä itse päätät, haluatko kunnon juhlat, vaiko nopean Amerikan toimituksen asiaan....

      ei tämä ole vitsiksi tarkoitettu. välillä näkyy näin erikoisia asioita, että itsekin innostun! eli kyllä sinä omasi löydät, mutta älä ota heti sitä ensimmäistä "kotia etsivää", joka ruikuttaa ovimatollasi. sinä voit valita ja niin sinun pitääkin tehdä. he eivät myöskään tule kotiisi, vaan luonnollisesti sinun on käytävä ulkona tuulettumassa, että voit kohdata heidät.

      t. Keskiyö

      • laulujoutsen

        Kiitos keskiyölle. Ei vaan jaksaisi odottaa ja odottaa sitä oikeaa vuosi vuoden perään yksin, kun ikääkin jo on. Se ulkona hyppääminenkään ei tunnu omalta. Mutta ei kai auta, kun tyytyä kohtaloonsa ja jatkaa yksinäisyyttä ja arkea, vaan haaveilla onnesta ja sielunkumppanista. Kaikkea ei vaan voi saada.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      112
      1107
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      106
      977
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      194
      572
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe