Häirikkö naaapurit.

Kypsyttää.

Naapurimme on ottanut elämäntehtäväkseen kiusata meitä. Kanta-astunta alkaa n.19.30 ja jatkuu välillä klo 4.00 asti. Tupakalle mennään partsille ovet paukkuen.
Huonekalujen siirtely alkaa aina klo 22.00 jälkeen. Asunnossa olevaan saunaan mennään aina klo 23.00 jälkeen , ja saunankaan ovea ei voi sulkea hiljaa.
Tuntuu kun asuisi tivolin ja vesipuiston alla. Laittomasti käyttövesi putkistoon kytketty lattialämmitys lorisee yli 12h / vrk.
Taloyhtiön isännöitsijä on oikea lapanen, ei kuulema mahda asialle mitään. Selittää vain että äänet ovat norm. asumiseen liittyviä.

17

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • horiseeeeeeeeeeeeeee

      Ei lattialämmitys pidä mitään ääntä!

      • Kohiseeeeeee

        Oikein tehty ja lämmitysverkkoon kytkettynä , ei pidä ääntä.
        Mutta kun se laitetaan laittomasti käyttöveteen ja laitetaan siihen vielä laiton termostaatti venttiili , niin varmasti kohisee.


      • keijukainenko
        Kohiseeeeeee kirjoitti:

        Oikein tehty ja lämmitysverkkoon kytkettynä , ei pidä ääntä.
        Mutta kun se laitetaan laittomasti käyttöveteen ja laitetaan siihen vielä laiton termostaatti venttiili , niin varmasti kohisee.

        Meinaatkos,tee se itse mieees,
        Ei voi olla totta, iloita isännöitsijälle!


      • cvbnm
        keijukainenko kirjoitti:

        Meinaatkos,tee se itse mieees,
        Ei voi olla totta, iloita isännöitsijälle!

        Jos ST, niin sama vaikutus kuin seinille kertois.


    • naapuri2

      Kyllä tuo kuulostaa suht normaalilta asumiselta. Ikävä kyllä et voi mitään.

    • Tuskin munaton:)

      Kuka isännöitsijä?

      • Isännöitsijä

        ST


    • Ette ole ainoat

      Tehkää rikosilmoitus. Normaalin asumisen varjolla ei saa häiritä kenenkään kotirauhaa.

    • tl5

      apteekkarissa noita heruämmiä löytyy :D iskevät kiinni vaikka varattuun mieheen jolla nainen mukana!

      onnela on aivan kuraa, siellä juuri ja juuri ehkä jopa 18vuotiaat öveltävät passionissa sama meininki.... Ilona on ihan jees, juomat kalliita.. albatrossi hyvö bile paikka kesäisin

      • Jookosta jooo

        Kiva vastaus häirikkönaapuri keskustelulle.
        Jospa vaan yrität lukea näitä juttuja, ja jätät kommentit muille. Jookos.


      • maate vaan
        Jookosta jooo kirjoitti:

        Kiva vastaus häirikkönaapuri keskustelulle.
        Jospa vaan yrität lukea näitä juttuja, ja jätät kommentit muille. Jookos.

        Minusta on vaan mukavaa kun ääniä kuuluu. Siis normaaleja ääniä. Ei mua haittaa jos vähän kopsuttelua kuuluu. Laittaa vaan korvan tyynyyn ja alkaa maate.


      • levoton__tuhkimo
        maate vaan kirjoitti:

        Minusta on vaan mukavaa kun ääniä kuuluu. Siis normaaleja ääniä. Ei mua haittaa jos vähän kopsuttelua kuuluu. Laittaa vaan korvan tyynyyn ja alkaa maate.

        Joo enemmän se haittaa jos mitään ei kuulus.


    • enemmänelämää

      Vai laitotko ITSE television kiinni jo heti 7-uutisten jälkeen?

      ja alkaa ne 'kokoajan kuuluneet' äänet häiritsemään?

      Illalla ku meet maate, niin entisestään äänet alkaa kuulostamaan isommilta.

      Jätä radio päälle omaan olohuoneeseesi. Radio ei kuluta sähköä paljona ja TOTUT normaaleihin ääniin.

      • Isosti kiitollinen.

        No nyt ei ole enää mitään ongelmaa, tein kuten neuvoit.
        Kiitos kun ymmärsit ja autoit.


      • SimoSepilä
        Isosti kiitollinen. kirjoitti:

        No nyt ei ole enää mitään ongelmaa, tein kuten neuvoit.
        Kiitos kun ymmärsit ja autoit.

        Joo tuo on kyllä jännä. Monesti saattaisi oikein makeasti nukuttaa sohvalla kun telkkarista tulee tasaisella volyymilla jotain ohjelmaa. Sitten siirrytkin makkariin ja ei perkule meinaakkaan uni enää tulla.


    • tamper alert!

      Kaikkein huolestuttavinta tuossa on tuo käyttövesiputkistoon puuttuminen. Tuo pitäisi ilmiantaa hetipaikalla vaikka kaupungin vesilaitokselle tai poliisille. Kyseessä voi olla yleisen terveyden vaarantaminen jos mennään puuttumaan käyttövesiputkistoon, siitä ei tiedä mitä sinne sekaan sitten joutuu!

    • kmeb666

      motorsahaa pebaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1510
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1267
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1227
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1024
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      765
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      762
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      380
      738
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      696
    Aihe