Taas äiti murhannut lapsensa

Ja väittääkö taas joku ettei äidillä ollut mielenterveysongelmia, että tuo on normaaliakin kun mies on ollut selvä narsisti yms, joten selvähän se on että äidillä oli oikeus helpottaa raskasta yksinhuoltajan taakkaansa eliminoimalla elämäänsä rajoittavat tekijät.

http://www.hs.fi/kotimaa/a1305900416862

4

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • von Lagerbom

      Ovatko lukijat, sosiaalialan virkailijat edelleenkin sitä mieltä, että esimerkiksi mielisairaalassa pitkäaikaishoidoissa ollut, vaikkapa kaksisuuntaista mielialahäiriötä poteva, jolla viiltelytaipumuksia ollut, harhanäkyjä ja itsemurhayrityksiä, on sopiva toimimaan lapsen huoltajana.. Eikö kyseessä ole selkeästi riskitekijä, että sosiaaliviranomainen alkaa vahvasti tukenaan lapsen pysyttämistä äidillään, samaten kuin että tuomari, niin äiti kuin vaikka itsekin olisi, vahvistaisi tällaiselle henkilölle jopa yksinhuoltajuuden..

      • von Lagerbom

        Ja lastensuojelustakin oli kaiketi käyty tätä äitiä paapomassa..

        Se on helvetin vale että lastensuojelu tekee mitään estääkseen tällaiset tapahtumat, sen osoittaa Erikan tapauskin, ilmoituksia tehtiin mutta sosiaaliväki ei reagoinut. Nämä paskat seisovat sokeasti vaikka minkälaisen äidin takana kunhan saavat vaan lasten isän pois lapsen elämästä.


        " Lastensuojelun avopalveluita on annettu, mutta aina näiltä ei pysty välttymään, hän sanoo.

        - Minä otan totta kai yhteyttä työntekijään ja annan tukeni. He ovat voitavansa tehneet. Työntekijä on varmasti voitavansa tehnyt eikä ole pystynyt siinä tilanteessa arvioimaan, että tilanne ajautuu tuommoiseen. Muuten olisi lähdetty tekemään toisenlaisia toimenpiteitä, Kekoni sanoo Ylelle. "

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014112218859166_uu.shtml


      • von Lagerbom
        von Lagerbom kirjoitti:

        Ja lastensuojelustakin oli kaiketi käyty tätä äitiä paapomassa..

        Se on helvetin vale että lastensuojelu tekee mitään estääkseen tällaiset tapahtumat, sen osoittaa Erikan tapauskin, ilmoituksia tehtiin mutta sosiaaliväki ei reagoinut. Nämä paskat seisovat sokeasti vaikka minkälaisen äidin takana kunhan saavat vaan lasten isän pois lapsen elämästä.


        " Lastensuojelun avopalveluita on annettu, mutta aina näiltä ei pysty välttymään, hän sanoo.

        - Minä otan totta kai yhteyttä työntekijään ja annan tukeni. He ovat voitavansa tehneet. Työntekijä on varmasti voitavansa tehnyt eikä ole pystynyt siinä tilanteessa arvioimaan, että tilanne ajautuu tuommoiseen. Muuten olisi lähdetty tekemään toisenlaisia toimenpiteitä, Kekoni sanoo Ylelle. "

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014112218859166_uu.shtml

        Minä olen tehnyt tänään eduskuntaan vaatimuksen että tällaisiin asioihin puututaan jo ennakoivasti, että huoltajuus otettaisiin pois selvästi mielisairailta huoltajilta.


    • cghghh

      Jjhhg

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe