Ja väittääkö taas joku ettei äidillä ollut mielenterveysongelmia, että tuo on normaaliakin kun mies on ollut selvä narsisti yms, joten selvähän se on että äidillä oli oikeus helpottaa raskasta yksinhuoltajan taakkaansa eliminoimalla elämäänsä rajoittavat tekijät.
http://www.hs.fi/kotimaa/a1305900416862
Taas äiti murhannut lapsensa
4
219
Vastaukset
- von Lagerbom
Ovatko lukijat, sosiaalialan virkailijat edelleenkin sitä mieltä, että esimerkiksi mielisairaalassa pitkäaikaishoidoissa ollut, vaikkapa kaksisuuntaista mielialahäiriötä poteva, jolla viiltelytaipumuksia ollut, harhanäkyjä ja itsemurhayrityksiä, on sopiva toimimaan lapsen huoltajana.. Eikö kyseessä ole selkeästi riskitekijä, että sosiaaliviranomainen alkaa vahvasti tukenaan lapsen pysyttämistä äidillään, samaten kuin että tuomari, niin äiti kuin vaikka itsekin olisi, vahvistaisi tällaiselle henkilölle jopa yksinhuoltajuuden..
- von Lagerbom
Ja lastensuojelustakin oli kaiketi käyty tätä äitiä paapomassa..
Se on helvetin vale että lastensuojelu tekee mitään estääkseen tällaiset tapahtumat, sen osoittaa Erikan tapauskin, ilmoituksia tehtiin mutta sosiaaliväki ei reagoinut. Nämä paskat seisovat sokeasti vaikka minkälaisen äidin takana kunhan saavat vaan lasten isän pois lapsen elämästä.
" Lastensuojelun avopalveluita on annettu, mutta aina näiltä ei pysty välttymään, hän sanoo.
- Minä otan totta kai yhteyttä työntekijään ja annan tukeni. He ovat voitavansa tehneet. Työntekijä on varmasti voitavansa tehnyt eikä ole pystynyt siinä tilanteessa arvioimaan, että tilanne ajautuu tuommoiseen. Muuten olisi lähdetty tekemään toisenlaisia toimenpiteitä, Kekoni sanoo Ylelle. "
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014112218859166_uu.shtml - von Lagerbom
von Lagerbom kirjoitti:
Ja lastensuojelustakin oli kaiketi käyty tätä äitiä paapomassa..
Se on helvetin vale että lastensuojelu tekee mitään estääkseen tällaiset tapahtumat, sen osoittaa Erikan tapauskin, ilmoituksia tehtiin mutta sosiaaliväki ei reagoinut. Nämä paskat seisovat sokeasti vaikka minkälaisen äidin takana kunhan saavat vaan lasten isän pois lapsen elämästä.
" Lastensuojelun avopalveluita on annettu, mutta aina näiltä ei pysty välttymään, hän sanoo.
- Minä otan totta kai yhteyttä työntekijään ja annan tukeni. He ovat voitavansa tehneet. Työntekijä on varmasti voitavansa tehnyt eikä ole pystynyt siinä tilanteessa arvioimaan, että tilanne ajautuu tuommoiseen. Muuten olisi lähdetty tekemään toisenlaisia toimenpiteitä, Kekoni sanoo Ylelle. "
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014112218859166_uu.shtmlMinä olen tehnyt tänään eduskuntaan vaatimuksen että tällaisiin asioihin puututaan jo ennakoivasti, että huoltajuus otettaisiin pois selvästi mielisairailta huoltajilta.
- cghghh
Jjhhg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
