Tahtoisin sut takaisin..

Kelpaanhan rakkaani?

aina kun mä iltaisin rakastelen muistoos yksinään.

Viimein unen saan lennän suureen maailmaan, miks täytyy nousta aamuun ankeaan?

Itkeväthän prinsessatkin se mua nyt lohduttaa jossakin on joku kohtaloani puolittaa..

12

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itkeväthän Enkelitki

      Keneltä kenelle?

      • Kelpaanhan rakkaani?

        On rakkaus kai ihanaa mulle pelkkää suurta tuskaa öisinkään en enää unta saa

        Unta ja totta toisistaan en millään voinut erottaa. Sä kaadoit beibi mut kuin kypsää viljaa.

        Itkeväthän enkelitkin ehkä minäkin saan, tyttörukka kyyneleitä vuodattaa..


    • Kelpaanhan rakkaani?

      Paleltaa ja jalkaa painaa, räntä jäiseen maahan hakkaa, nauru sammuu kylmiin eteisiin.

      On niin helppoo hautautua tyhjiin kasvoihin, stop-merkin kohdalla vain kiihdyttää lujemmin.

      Miks mun täytyy aina jäädä yksin oottamaan, kyynelsilmät kuivaamaan?
      Ilman sua kai mahdotonta olla vois, oi jos kaikki toisin ois..

    • kantsii koittaa

      Tuohon kaipuuseen tehoaa viestin laitto juuri hänelle. Asiat selvii varmasti.

    • Kelpaanhan rakkaani?

      Vielä kaksi päivää sitten en, uskonut että oli eilinen. Kaiken otin nauraen, kaikkiin haasteisiinkin vastaten.
      Oon tyhjä lautanen, sä veit viimeisenkin palasen.
      Ota minut mukaan, ota minut mukaan, jos et sinä sitä tee niin ei kukaan. Ota minut nyt, olen väsynyt, olen niin vanha ja ränsistynyt.

      Tule viereen taas mennään nukkumaan hyvää yötä suudellaan. Tule viereen taas ja näytä et mä kelpaan kanssas jotain olla saan. Mulle paljon merkitsee et mä kanssas olla saan, jos säkin musta tykkäät niin anna pieni suukko vaan...

      (Ehkä vielä viestiä uskaltaudun laittamaan..en halua ahdistella, joten ajattelin vain antaa hänelle ensin hieman aikaa..)

      • :-((

        Minä olen odottanut viestiä. Mutta en saa edes vastausta lähettämääni...


      • ihana on

        kirjoitus hänen.


      • Joo ei kato
        :-(( kirjoitti:

        Minä olen odottanut viestiä. Mutta en saa edes vastausta lähettämääni...

        Et varmaan kun sulla on vääränumero.


    • beibi beibi

      beibi beibi >>>

    • Kelpaanhan rakkaani?

      Niin kirjoitin liikaa eilen taas, kirjoitin sulle uudestaan. Pitäisi muistaa uskaltaa,
      pitäisi muistaa yrittää.

      Tahtoisin näyttää sulle auringon. Kantaa sut pois taakse mustan verhon. Sun täytyy vaan irrottaa, viedä sut pois tahtoisin.

      Ja rakastaa niin h.e.l.v.e.t.i.s.t.i! Jotakin on pahasti rikki, ja minä olen yksinkertainen. Enkä tiedä kuinka ehjän siitä millään saa.
      Mä olen alkanut ymmärtää jotain siitä, että mitä se tarkoittaa, et meill' on vain tämä elämä. Se merkitsee, kuinka se käytetään....

    • Ei täydellinen19

      Kelpaat omana itsenäsi, tietenkin, tiedäthän sen, enhän muuta haluakaan

    • myös minulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe