Missä "kunnolliset" nuoret pariutuvat?

16vuotiaspoika

Terve Suomi24!

Minä olen 16 v poika, ja tänä iltana tuli vähän käytyä juhlimassa. Koska en ole parisuhteessa, tottakai tuli katteltua, jos paikanpäältä sattuisi löytymään joku ihana tyttö. Tyttöjä kyllä oli, mutta suurin osa heistä oli tyhmiä ja juopottelevia h*oria tai hienommin sanottuna ritsoja. Elikkäs jos haluaisin parisuhteen, juhlissa käymällä sellaista ei kovin helposti löydä. Kolustakaan ei tyttöä löydä helposti ja sitä paititsi olisi kiva, että kultani tulisi eri paikkakunnalta kuin minä (syystä nakki).

Mitäs mieltä te olette?

57

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivistynyt lukiolain

      "Kunnolliset" nuoret pariutuvat sivistyneissä paikoissa kuten kirjastossa, teatterissa, yliopistolla tai lukiolla.

    • Plääh

      Pariutuvat :'DDDDD kukaa sua haluu ku oot tollane hienosteleva homo

      • Vittuoottyhmä

        Ai homo joka ettii itelleen naispuolista kumppania?? Kannattaisko lukasta toi uudestaan?


      • Keeieieid

        Mietin just samaa. Jätkästä kasvaa todellinen herrasmies. Yksinäinen herrasmies.
        Ihan oikeesti kerran sitä vaan eletään miksei sais juoda polttaa ja panna niinku haluu? Toi herrasmiesasenne on niin säälittävää


    • lukiolainen

      Itse miettinyt myös, mistä näitä kunnon tyttöjä löytyisi. Siis 18-vuotias poika olen ja en pidä päihteiden käytöstä.

    • muumipeikkoluola

      Menkää lukioon ja ottakaa kursseja mistä tykkäätte. Näin löydätte mukavia töttöjä joita kiinnostaa samat asiat

    • Kaksoistutkintolaine

      Kyllä se ajan myötä tulee. Mutta et varmasti halua kuulla vaan tuota, joten mee jonnekki paikkaan jossa tehdään sinua kiinnostavia asioita jonne tytötkin saattaa tulla. Laniluola ei varmasti ole sellainen :D

      Itelle ei löydy sellasta paikkaa joka kiinnostasi, kun kone on nii kiinnostava :DD:D
      Olin vaa onnekas ja sain silmätikuksi tytön lukiosta, joka ei ees mulle korvaakaan letkauta. Vit.

    • TyttöKrs

      Suurin osa pojista on minun mielestä kovistelijoita ja ääliöitä. Luulin ettei kunnollista poikaa ole olemassakaan. Juuri tuollainen sivistynyt hyväkäytöksinen poika tekee ainakin minuun suuren vaikutuksen. Älä mene muiden mukana, pysy juuri tuollaisena. :)

      Kai niitä kunnollisiakin voi koulusta löytää.

      • Kaksoistutkintolaine

        Meitä on paljon :D

        Kovistelijat ja ääliöt vaan erottuvat joukosta ölinällään, hienhajulla, hinttikikkeleillä ja muilla ananaksilla.


      • juuammattiamis

        Miten tunnistat kovistelijan & ääliön ?
        Sellanen joka vittuilee kaikille = kovistelija ? -aikalailla
        Mitäs tuo ääliö sitten tarkoittaa ?

        Itse olen amis äö huitelee siellä 120-130 paikkeilla aika harvojen kanssa voi puhua mitään politiikkaa yms muutakun peruspaskaa (turha selittää sosiaalisista puutteista...)

        en yleensä vittuile kellekkään ilman syytä mitä nyt piruilua kavereiden kanssa ja perus jäynää olenko kovistelija ?

        juon alkoholia yleensä useasti kuukaudessa mutta harvemmin kunnon perseitä
        Poltan tupakkaa (tuli tavaksi..)
        Pukeudun yleensä ei niin muodikkaasti koska ei ole rahaa (eikä kiinnostusta) tarpeeksi ...
        olen suhteellisen sivistynyt & asioihin perhetynyt omalla ajalla saatan lukea jotain uutta asiaa (tietenkään mitään esim historian knoppi tietoja tiedän mutta yleisesti)

        Amikseem menin koska näin paremman tulevaisuuden työelämässä tätä kautta ja lukeminen ei ole mun juttu ... Tekevö ihmimen niin minkö mahtaa

        Itse olen löytänyt sen " oikean" mutta tunteet eivät taida olla molemminpuoliset... Mutta ei tunteista sem enempää ...
        Hän vaikuttaa (ja tod näk on ) hieman tyhmä mutta se ei ainakaan minua haittaa meillä on samankaltainen ajatus maailma & kasvatus ja hän on tunteellisen eläin rakas ...
        käytöksessä & sosiaalisuudess olemme vastakohtia periaatteessa hän ei juon on hiljainen (ei pahemmin kavereita..) ja "puhdas" itse olen puhelias (jos puhuttavaa vain on) sosiaalinen uusi kaveri viimeksi tänään .. :D juon poltan ja tässä on tullut kännisså tehtyä asiota minkä takia taas poliisi tullut tutuksi

        En tiedä mikä hänessä viehättää
        ei ole kuitenkaan mikään malli (niinkuin minäkään..) mutta kaunis on ... Lyhyt blondi minä taas pitkä ruskeablondi...

        Mutta tosiaan ihmisen ei tarvitse olla mikään täydellinen mensa jäsen joka näyttää mallilta & on ihana joka asiassa
        Ainoa mitä tarvitaan on tietty yhteys
        Avain sanat pokka&sosiaalisuus kannattaa alkaa kulkemaan muuallakin kuin luokassa

        Esim viime vuonna olin kylillä juomassa lössillä törmäsin yhteen atto luokkalaiseen (eri alalta) jäimme kaksin puhumaan ja sitä tuli sitten puhuttua muutama tunti eikä pakkanen edes haitannut :D siitä sain melkein muijan homma kaatu minun aloitteetomuuten jälkeenpäin kuulin että hän oli myös ihastunut (ja odotti minua kämpällään mutta olin liiam humalassa joten en tajunnut prkl! :D) se meni siihen että tämä kutsui minua röökille ulos montakertaa päivässä ja katseli minua ihanalla hymyllä :) mutta ei siitä sem enempää noim helposti "iskin" naisen jonka nimeä en edes tiennyt silloin ...

        Eli siis tosiaan
        SOSIAALISUUS,POKKQ&ROHKEUS


      • dsdssda
        juuammattiamis kirjoitti:

        Miten tunnistat kovistelijan & ääliön ?
        Sellanen joka vittuilee kaikille = kovistelija ? -aikalailla
        Mitäs tuo ääliö sitten tarkoittaa ?

        Itse olen amis äö huitelee siellä 120-130 paikkeilla aika harvojen kanssa voi puhua mitään politiikkaa yms muutakun peruspaskaa (turha selittää sosiaalisista puutteista...)

        en yleensä vittuile kellekkään ilman syytä mitä nyt piruilua kavereiden kanssa ja perus jäynää olenko kovistelija ?

        juon alkoholia yleensä useasti kuukaudessa mutta harvemmin kunnon perseitä
        Poltan tupakkaa (tuli tavaksi..)
        Pukeudun yleensä ei niin muodikkaasti koska ei ole rahaa (eikä kiinnostusta) tarpeeksi ...
        olen suhteellisen sivistynyt & asioihin perhetynyt omalla ajalla saatan lukea jotain uutta asiaa (tietenkään mitään esim historian knoppi tietoja tiedän mutta yleisesti)

        Amikseem menin koska näin paremman tulevaisuuden työelämässä tätä kautta ja lukeminen ei ole mun juttu ... Tekevö ihmimen niin minkö mahtaa

        Itse olen löytänyt sen " oikean" mutta tunteet eivät taida olla molemminpuoliset... Mutta ei tunteista sem enempää ...
        Hän vaikuttaa (ja tod näk on ) hieman tyhmä mutta se ei ainakaan minua haittaa meillä on samankaltainen ajatus maailma & kasvatus ja hän on tunteellisen eläin rakas ...
        käytöksessä & sosiaalisuudess olemme vastakohtia periaatteessa hän ei juon on hiljainen (ei pahemmin kavereita..) ja "puhdas" itse olen puhelias (jos puhuttavaa vain on) sosiaalinen uusi kaveri viimeksi tänään .. :D juon poltan ja tässä on tullut kännisså tehtyä asiota minkä takia taas poliisi tullut tutuksi

        En tiedä mikä hänessä viehättää
        ei ole kuitenkaan mikään malli (niinkuin minäkään..) mutta kaunis on ... Lyhyt blondi minä taas pitkä ruskeablondi...

        Mutta tosiaan ihmisen ei tarvitse olla mikään täydellinen mensa jäsen joka näyttää mallilta & on ihana joka asiassa
        Ainoa mitä tarvitaan on tietty yhteys
        Avain sanat pokka&sosiaalisuus kannattaa alkaa kulkemaan muuallakin kuin luokassa

        Esim viime vuonna olin kylillä juomassa lössillä törmäsin yhteen atto luokkalaiseen (eri alalta) jäimme kaksin puhumaan ja sitä tuli sitten puhuttua muutama tunti eikä pakkanen edes haitannut :D siitä sain melkein muijan homma kaatu minun aloitteetomuuten jälkeenpäin kuulin että hän oli myös ihastunut (ja odotti minua kämpällään mutta olin liiam humalassa joten en tajunnut prkl! :D) se meni siihen että tämä kutsui minua röökille ulos montakertaa päivässä ja katseli minua ihanalla hymyllä :) mutta ei siitä sem enempää noim helposti "iskin" naisen jonka nimeä en edes tiennyt silloin ...

        Eli siis tosiaan
        SOSIAALISUUS,POKKQ&ROHKEUS

        "Itse olen amis äö huitelee siellä 120-130 paikkeilla"

        Ei ainakaan kirjoituksessasi näy tuo ösämäärä. :(


      • tässäsulle
        dsdssda kirjoitti:

        "Itse olen amis äö huitelee siellä 120-130 paikkeilla"

        Ei ainakaan kirjoituksessasi näy tuo ösämäärä. :(

        Ei todellakaan. Varsinkin, kun älykkyysosamäärän lyhenne on äo. Helposti pääteltävissä, mutta huonolla menestyksellä se toteutuu ihmisten tuottamassa tekstissä.


      • dssdads
        tässäsulle kirjoitti:

        Ei todellakaan. Varsinkin, kun älykkyysosamäärän lyhenne on äo. Helposti pääteltävissä, mutta huonolla menestyksellä se toteutuu ihmisten tuottamassa tekstissä.

        Aika paljon muutakin tuossa tekstissä jäi toteutumatta. Mutta ketäs me pienen älykkyysösamäärän omaavat ollaan sanomaan.


    • 18vpoika

      Itseäni harmittaa kovasti, että saattaa olla ihan nätti tyttö ja mukavalta vaikuttaa. Sitten selviää, että kyseessä onkin bilehirmu, joka juo joka viikonloppu.

      Kun itse en pidä päihteiden käytöstä tai biletyksestä.

      • ammattiamis

        Mikset ? Oletko koskaan "bilettänyt" hyvässä porukassa vai onko periaate kysymys


      • sesama
        ammattiamis kirjoitti:

        Mikset ? Oletko koskaan "bilettänyt" hyvässä porukassa vai onko periaate kysymys

        Periaatekysymys. Päihteistä ei loppujen lopuksi seuraa mitään hyvää.


      • Jjjjuuusssttttt

        Ai pitääkö olla harmaa hiirulainen joka istuu viikonloput kotona katselemassa leffoja?

        Mun puolesta voi juoda ku haluaa mutta kohtuudella. Kännit viikonloppuna on parempi ku joku täysraitis kiltti hiirulainen.
        Suosittelen sullekkin löysäämään vähän ja kokeilemaan uusia juttuja (ei huumeita)


    • minä se olen :)

      Voi olla, että jotkut nuoret tytöt/naiset viihtyvätkin syystä tai toisesta enämmän kotonaan, eivätkä siksi nämä pojat/miehet löydä heitä (sama varmaa toisin päin).
      Ainakin itse olen osittain lukittautunut kotiini, koska viihdyn kotona, eikä minua kiinnosta juosta tuolla porukoissa kylillä. Käyn kyllä ulkona ja talvisin minua ei saa edes sisätiloihin :D mutta osa saattaa olla näitä, eikä kyseessä ole välttämättä mitkään kovin rumatkaan tytöt/naiset. (:

    • 17v, tyttö

      yksinkertaisesti monet etsii ihan vääristä paikoista tietyn tyyppisiä ihmisiä. Koskaan ei kannata mennä bileistä ettimään varsinkaan mitään vakavaa suhdetta, ei sitä sieltä saa.
      ja joo, viihdyn paljon kotona omassa rauhassa kun ei itse pahemmin tule mihkään lähdettyä ja hankala päihteettömä lähteä tutustumaan tyyppeihin, tuntuu et moni arvosaa vaan sitä että sulla on rööki suussa & viinapullo kädessä et ihan suosiolla skippaan. Ja onhan se hankala tutustuu ku ei oo aikaa ees harrastaa mitään

      • 18vpoika

        En itsekään paljoa liiku kaupungilla, kun viihdyn kotona. Toisaalta itse nimenomaan haluisin päihteettömän tytön.

        Omasta mielestäni on hyvä, jos ei ole mitään kunnon harrastusta. Se vie aika usein liikaa aikaa.


    • tietoviisas99

      en tiiä, mut sen tiiän et kunnolliset nuoret EIVÄT pariudu Suomessa!!

    • juopoika

      ei siitä juomisest haittaa ole ku suomalaisia ollaan !

      • 17vtyt

        "Koskaan ei kannata mennä bileistä ettimään varsinkaan mitään vakavaa suhdetta, ei sitä sieltä saa."

        Turha yleistää tuolla tavalla, onhan sekin tapa tavata uusia ihmisiä. Itse tapasin ensimmäisen poikaystäväni bileissä, ja oltiin yhdessä puoli vuotta. Nykyisenkin poikaystäväni tapasin humalassa, ja ollaan oltu 7kk yhdessä.


      • niinpäniin
        17vtyt kirjoitti:

        "Koskaan ei kannata mennä bileistä ettimään varsinkaan mitään vakavaa suhdetta, ei sitä sieltä saa."

        Turha yleistää tuolla tavalla, onhan sekin tapa tavata uusia ihmisiä. Itse tapasin ensimmäisen poikaystäväni bileissä, ja oltiin yhdessä puoli vuotta. Nykyisenkin poikaystäväni tapasin humalassa, ja ollaan oltu 7kk yhdessä.

        Jopa puoli vuotta ja 7kk? Haluatko mitalin?

        Kerro sitten kun on yhteistä aikaa yli vuosi. Koska yleensä bileistä ainakin pojat etsii pääasiassa vain seksiseuraa.


      • djabdhd
        niinpäniin kirjoitti:

        Jopa puoli vuotta ja 7kk? Haluatko mitalin?

        Kerro sitten kun on yhteistä aikaa yli vuosi. Koska yleensä bileistä ainakin pojat etsii pääasiassa vain seksiseuraa.

        No kyllä tämän ikäiselle se 7 kuukauttakin on aika pitkä aika, ja kyllä se vuosikin sitten tulee ajallaan.

        Tuo on täyttä idiotismia leimata kaikki alkoholia käyttävät ihmiset jotenkin huonommiksi. Harmillista jos käsityksesi juomisesta on se, että kaikki haluavat vain seksiä.


      • sdadssad
        djabdhd kirjoitti:

        No kyllä tämän ikäiselle se 7 kuukauttakin on aika pitkä aika, ja kyllä se vuosikin sitten tulee ajallaan.

        Tuo on täyttä idiotismia leimata kaikki alkoholia käyttävät ihmiset jotenkin huonommiksi. Harmillista jos käsityksesi juomisesta on se, että kaikki haluavat vain seksiä.

        Ei se iästä ole kiinni. Sama kun sanoisi, että 4 euroa maksava esine on kallis, jos sulla on rahaa 5euroa. Vaikka sulla meneekin melkein kaikki rahat, niin ei se siitä esineestä kallista tee.

        Puoli vuotta on vähän, oli ikää 17, 27 tai 77 vuotta.

        Mutta lopputekstistä samaa mieltä.


      • sesama
        djabdhd kirjoitti:

        No kyllä tämän ikäiselle se 7 kuukauttakin on aika pitkä aika, ja kyllä se vuosikin sitten tulee ajallaan.

        Tuo on täyttä idiotismia leimata kaikki alkoholia käyttävät ihmiset jotenkin huonommiksi. Harmillista jos käsityksesi juomisesta on se, että kaikki haluavat vain seksiä.

        Yleensä ei tarkoita aina. Eli toisin sanoen en yleistänyt, että kaikki pojat. Kuitenkin on otettava huomioon, että tytön saa helpommin sänkyyn alkoholin alaisena ja siksi pojat tykkää yleensä, mutta ei aina käydä bileissä.

        Lisäksi en sanonut alkoholia käyttäviä ihmisiä huonoiksi ihmisiksi, itse vaan en tykkää käyttää alkoholia. Jokaisen oma asia, mutta päihteitä käyttävää tyttöä en ainakaan itse haluaisi.


      • Sanonpahan vain
        niinpäniin kirjoitti:

        Jopa puoli vuotta ja 7kk? Haluatko mitalin?

        Kerro sitten kun on yhteistä aikaa yli vuosi. Koska yleensä bileistä ainakin pojat etsii pääasiassa vain seksiseuraa.

        Luuletko, että joku on vaan seksin takia seurustelemaan alkanu? xD
        Ja kyllä tuo aika on varmasti 7kk enemmän, mitä itse olet koskaan seurustellut :D


    • 11+14= ?

      Juu sitä itekkin, en halua mitään päihteitä käyttävää tyttöä, vaan semmosen pirteen, ilosen ja freesin tytön :) ja tietty sellasen jonka ulkonäkö miellyttää omaa silmää.
      On kyllä sama onglema kun kotona viihdyn, että ei tuu oikeen tavattua uutta porukkaa muuten ku sitten koulussa. (lukioa käyn, 16v)
      Ja sen takia siis itelle ainakin vaikee löytää "partneria", ainahan näitä ihastuksia tulee ja nyttekin semmonen päällä, vaikeeta vaan päästä mitenkään tutustumaan.
      Vissiin aika yleinen ongelma, kun rupee "tutkimaan".

      • 2627

        Jaa päihteitä käyttävä tyttö ei voi olla pirteä, iloinen tai freesi? Nyt ihan oikeasti tsemppiä ihmiset... Jos juo vaikka viikonloppuisin, ei se vaikuta ihmisen olemukseen mitenkään.


      • 17+1
        2627 kirjoitti:

        Jaa päihteitä käyttävä tyttö ei voi olla pirteä, iloinen tai freesi? Nyt ihan oikeasti tsemppiä ihmiset... Jos juo vaikka viikonloppuisin, ei se vaikuta ihmisen olemukseen mitenkään.

        Jos tarkalleen miettii, niin minä ujona ihmisenä en haluaisi mitään bilehirmua. Lisäksi mitä yhteistä kivaa tekemistä olisi, kun toinen haluaa viikonloppuisin mennä bileisiin juomaan?

        Mutta kuten yllä sanottiin, niin joku iloinen, pirteä, päihteetön ja perusnätti olisi ihan kiva.


    • 01jonneja ja lissuja

      Mulla on ongelmana mun ikä.... ._. Kun suurin osa 13-vuotiaista pojista on just niitä keskenkasvuisia jonneja jotka hakee muilta hyväksyntää polttamalla, huutelemalla ja käyttäytymällä kaikin tavoin paskasti. Tiiän, mul ei oo kiire kun oon vasta näin nuori mut en mä sitä seuraa aatellu koskaan ettii kiireen alla!

      Kunhan nyt marmatan täällä :D

      • dsdsasdasd

        Epäonnistuin näkemään tässä mitään ongelmaa tai ylipäätään pointtia.


    • mmh...

      jooh mistä löytyy hyvä amis jätkä

      • FDSSDFSDFF

        Ei varmaan mistään, eihän niitä ole kun jotain 300 000.


      • 1317
        FDSSDFSDFF kirjoitti:

        Ei varmaan mistään, eihän niitä ole kun jotain 300 000.

        pohjosen amikset pankaa kikkiä


    • Hoi!
      Tiedän täsmälleen tän tunteen. Miekin oon enemmän tuollasiin kunnollisiin ja fiksuihin tyttöihin päin kuin sellasiin rutaleisiin, jotka vetää överit joka viikonloppu ja elämänlaatu on mitä on. Mutta totuus on se, että niitä voi kohdata IHAN MISSÄ TAHANSA.
      Ei kannata elää sillä asenteella, että "mun on pakko nyt saada tyttöystävä", "pakko mennä tonne kun sieltä vois löytää jonkun kivan tytsyn". Ei. Sinkkuna olossakin on ihan hyvät puolensa, joten ei kannata ruoskia itseään siitä, kun ei ole muikkelia. Pikemminkin kannattaa vaan keskittyä elämässä niihin asioihin, mistä nauttii. Se Oikea tulee sun elämään sillon kuin sitä saatat vähiten odottaa ja paikassa/tilanteessa missä tahansa. Pysy vahvana, hyvää kannattaa odottaa! :)

      • fdsdfsdfsdfs

        Eli on vain kaksi vaihtoehtoa, päihteettömän ja rutaleet, jotka vetää överit joka viikonloppu ja he omaavat ilmeisesti paskan elämänlaadun.

        Asia selvä.

        Ja Se Oikea on olemassa ja häneen törmääminen ihmisten eliniän aikana tämän kokoisella planeetalla on todennäköistä.

        Asia selvä.


      • 17 tyttöh

        Juu eli oon 17v tyttö en oo koskaan edes kokeillut alkoholia tai muita päihteitä. Tykkään liikkua kaverien kanssa ja ulkoilla. Mulla on aika paljon harrastuksii ja oon sellain ihan kiva sosiaalinen ja perusnätti. Harmi vaan et oon lesbo...


    • juupa juu

      Semmonen asia tuli ihan tässä mieleen ketjua lukiessa, että ujous on joskus ongelma nuorten "pariutumisessa". Itse opiskelen amiksessa jossa on asuntola, tyttöjen ja poikien erikseen. Tyttöjen asuntolassakin asuu paljon tyttöjä, heistä puoletkaan ei juuri liikuskele asuntolansa ja asuntolahuoneensa ulkopuolella, vapaa-ajan tiloilla tai missään. Siten on heihin sinänsä vaikea tutustua, jos opiskelevat eri linjaa. Omassa ryhmässänikin pari hiljaisempaa tyttöä, joista toinen karsiutui eli vaihtoi toiselle alalle, toisesta saatiin kun saatiinkin puhelias ja paljon hommissa mukana oleva tyttö. Olen ollutkin häneen hyvin ihastunut. Tosin mutta-puoli on se että hän oli ainakin vielä jokin aika sitten varattu... Ei se este ole, vaan hidaste, sanotaan näin. Alkuvuodesta hän ei ainakaan ollut varattu, huomasin hänen usein tuijottavan minua ja hän oli suorastaan otettu kun juttelin hänen kanssaan, hän oli vielä silloin se pieni ja ujo hipsuttelija.
      Ihmeellisen asiasta tekee se, että aluksi en edes ollut hänestä kiinnostunut sen suuremmin, mutta sitten kerran kesällä työnteon lomassa huomasin että Oho! Vau! Tuommoinen sen täytyy ollakin! Me tulemme niin hyvin toimeen, meillä on yhteisiä puheenaiheita, hän on aina niin mukava, yritän olla samaa hänelle, ja huumori pelaa kummallakin. Ja hän on lisäksi hyvin kaunis, ei ehkä mikään missityyppinen paitsi ehkä minun mielestäni. Vaikka emme sitten seurustelisikaan niin sekin on hyvä että ollaan ainakin edes hyviä kavereita.

    • homokulli

      Panin 5:ttä eri naista ja ne nuoli mun kullia kemuis t: Setti-Joose joka on homo xD burjo börä spärde

      • niketitisety

        Joose on kyl homo t narttu xDDD


      • .......
        niketitisety kirjoitti:

        Joose on kyl homo t narttu xDDD

        Mikä vitun Joose?


    • espäriC

      Mäkin vihaan HOMOJA

      • huääräa

        AMD_ari penis kulli xD


      • mf_päriseee burjo
        huääräa kirjoitti:

        AMD_ari penis kulli xD

        Core 2 Quad Q6600 on paras :-DDD


    • Isäm' maan toivot

      Sivistyneet nuoret eivät itseasiassa 'pariudu' toisin kuin kaiken maiilman imbesillit.
      Tämä on siitä syystä että kunnolliset nuoret yommärtävät että "pariutuminen" kannattaa jättää myöhemmälle iälle.

    • huäöäräyrä

      settijoosel on monta 03 muijaa

    • 9gag123

      Kunnolliset nuoret pariTTELEVAT bileiss

    • ...nolikset

      juokaa ES, älkää battery. Battery tuhoaa naisilta halut, mut ES kasvattaa niitä

    • FiGGiSjun

      vitun jukka XD

      • FuGGiSjun

        Mikä vitun Jukka ? XD


      • FuGGiSjun
        FuGGiSjun kirjoitti:

        Mikä vitun Jukka ? XD

        Mikä vitun Jukka ? XD


      • FuggiSjun
        FuGGiSjun kirjoitti:

        Mikä vitun Jukka ? XD

        Mikä vitun Jukka ? XD


      • FuggiSjun
        FuggiSjun kirjoitti:

        Mikä vitun Jukka ? XD

        Mikä vitun Jukka ? XD


      • FuggiSjun
        FuggiSjun kirjoitti:

        Mikä vitun Jukka ? XD

        Mikä vitun Jukka ? XD


      • FäggiSjun
        FuggiSjun kirjoitti:

        Mikä vitun Jukka ? XD

        Trollien piti sitten tämäki keskustelu pilata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2411
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2187
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1982
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. 166
      1255
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe