Miksi vl-naiset pukeutuvat marimekon vaakaraitapaitoihin? Eivätkö he todellakaan tiedä että vaakaraidat lihottavat. Lisäksi maripaita on todella ruma ainakin näin miehen silmään ja on todella törkeää ettei maripaidan käyttöä ole kielletty koska minusta se alkaa tulla joillekin jo liian tärkeäksi.
Onko todella näin?????
10
1072
Vastaukset
- onkin
sinulla ihmettelemistä. Kukahan se kieltäisi maripaitojen käytön?
- avaaaja
Se että jos yhdellä tuhannesta olisi maripaita mutta kun jos ry:n pihalla kiertelee niin raitaa vilkkuu niin jotta melkein epilepsiakohtauksen saa kun niitä joutuu kattelemaan. Eikö ole mitään tyylitajua nuorilla naisilla kun aina pitää siihen vaakaraitapaitaan pukeutua. Liian tärkeäksi on tullut se.
- ongelmasi
avaaaja kirjoitti:
Se että jos yhdellä tuhannesta olisi maripaita mutta kun jos ry:n pihalla kiertelee niin raitaa vilkkuu niin jotta melkein epilepsiakohtauksen saa kun niitä joutuu kattelemaan. Eikö ole mitään tyylitajua nuorilla naisilla kun aina pitää siihen vaakaraitapaitaan pukeutua. Liian tärkeäksi on tullut se.
jos sinulla henkilökohtaisesti on näin paljon mari-paitoja vastaan, ja oliko se että nimenomaan vaaka-raidoitus häikäisee? kehotan kyllä viipymättä ottamaan yhteyttä esimerkiksi paakkaseen, jotta hän jotain asialle tekisi.
- heille kertomassa
että olet pahentunut maripaitojen käytöstä. Sitten voisi asiaan tulla muutos.
- huumoria
Hah hah... mukava, kevyt keskustelu. Nauroin ääneen kun näitä luin. Todellakin Maripaita on synnyttänyt mitä mainioimman keskustelun. Päivälle löytyi huumori fiilis! Että ihan epilepsiakohtaus on vaarana tulla... hekottelen täällä nyt sitten päivän tälle jutulle.. ja niin totisenoloisesti oli kirjoitettu että... Hyvää päivänjatkoa kaikille!!
- vln
huumoria kirjoitti:
Hah hah... mukava, kevyt keskustelu. Nauroin ääneen kun näitä luin. Todellakin Maripaita on synnyttänyt mitä mainioimman keskustelun. Päivälle löytyi huumori fiilis! Että ihan epilepsiakohtaus on vaarana tulla... hekottelen täällä nyt sitten päivän tälle jutulle.. ja niin totisenoloisesti oli kirjoitettu että... Hyvää päivänjatkoa kaikille!!
ei mullakaan marimekon paitaa vaikka vl olen ja nainen:)
- ihmetteliä
vln kirjoitti:
ei mullakaan marimekon paitaa vaikka vl olen ja nainen:)
Feikki!
- olla
ihmetteliä kirjoitti:
Feikki!
Voi se olla oikea vaikka sillä ei marimekon paitaa olekkaan. Mä tiedänkin muutamia jotka on ja niillä ei ihan varmasti ole marimekon paitaa. Mut parilla taitaa kyllä olla ainakin sukat tai joku huivi... Ne on muuten minusta sieviä ne Marimekon paidat..
- Lars
Jos maripaidat ärsyttävät niin silloin on parasta etsiä tähän ongelmaan ratkaisua omien korvien välistä!
- vl-äiti
kun nyt luin tuon avaajan kirjoituksen, istun tässä koneella maripaita päällä, alkoi todella naurattaa, tykkään maripaidoista niiden kestävyyden ja pirteyden vuoksi, tulen jatkossakin käyttämään tasaraita paitoja, eri värejä. Mutta, mutta , usein pistää silmiin vl-miesten pukeutuminen seuroissa, housut ja paidat ovat suoraan 80-luvulta, villapaidat kamalia,
voi sitä meikäläinenkin vähän miettiä mitä sitä päällensä pistää, ja jättää kotiin ne kamalat
kirjoneuleet joita usein 40-60 vuotiaat vl-miehet
käyttää. Olisi enemmän iloa silmälle. Minä käytän
muitakin paitoja kun marimekon paitoja, nämä ovat mielestäni vähän fiksumpia arkipaitoja, sunnuntaisin sitten ihan muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232