Mitä minulle näkyy rakkauselämään? Yksinäisyys ahdistaa välillä valtavasti. Erosta on n. vuosi aikaa ja olisin enemmän kuin valmis vastaanottamaan rakkautta. Vaikka minulla on ystäviä, ei heidän seuransa koskaan voi täysin korvata parisuhdetta. Onko minulle tulossa mitään tapailua tai deittailua? Entäs muuttoa?
Tuntijasi/tähdenlento
1
50
Vastaukset
Hi early winter
no revolutions, but more common sense.
kun yksinäisyys ahdistaa, sinun on lähdettävä ulos. senhän sinä jo tietysti tiedätkin.
keksikää ystävien kanssa pari tempausta, mihin voi pukeutua ja laittautua ja missä on ihmisiä! sitä kautta sinä kohtaat vastinetta, mitä olet etsimässä.
tällainen kohtaaminen tulee varmasti ja helposti, kun olet juttutuulella ja siellä on enemmänkin väkeä. sinä ensin aikailet ja arvostelet, mutta uskallat lopulta leikitellä ja hassuutella. miksi olla niin vakava? järjestä ne ystävien pikkujoulut ja lähtekää jatkoille, jotainhan sinun on tehtävä.
jos mies ei vastaa ulkonäkönsä puolesta heti odotuksiasi, hänellä voi kuitenkin olla hihassaan muutama valtti. näin tässä voi hyvinkin käydä. hän on hymyilevä ja aivan muuta, kuin luulet. iloiset posket ja hiukset harvassa, sitäkin enemmän huumoria ja tietoa. hänen asiansa ovat hyvin ja elämään mahtuu uusia hämmennyksiä. sanon hämmennyksiä, koska hänellä on erikoisia unelmia jotka hän aikoo toteuttaa.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403027- 722585
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?352081- 181446
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221373- 131259
- 101254
- 221231