Mitä minulle näkyy rakkauselämään? Yksinäisyys ahdistaa välillä valtavasti. Erosta on n. vuosi aikaa ja olisin enemmän kuin valmis vastaanottamaan rakkautta. Vaikka minulla on ystäviä, ei heidän seuransa koskaan voi täysin korvata parisuhdetta. Onko minulle tulossa mitään tapailua tai deittailua? Entäs muuttoa?
Tuntijasi/tähdenlento
1
<50
Vastaukset
Hi early winter
no revolutions, but more common sense.
kun yksinäisyys ahdistaa, sinun on lähdettävä ulos. senhän sinä jo tietysti tiedätkin.
keksikää ystävien kanssa pari tempausta, mihin voi pukeutua ja laittautua ja missä on ihmisiä! sitä kautta sinä kohtaat vastinetta, mitä olet etsimässä.
tällainen kohtaaminen tulee varmasti ja helposti, kun olet juttutuulella ja siellä on enemmänkin väkeä. sinä ensin aikailet ja arvostelet, mutta uskallat lopulta leikitellä ja hassuutella. miksi olla niin vakava? järjestä ne ystävien pikkujoulut ja lähtekää jatkoille, jotainhan sinun on tehtävä.
jos mies ei vastaa ulkonäkönsä puolesta heti odotuksiasi, hänellä voi kuitenkin olla hihassaan muutama valtti. näin tässä voi hyvinkin käydä. hän on hymyilevä ja aivan muuta, kuin luulet. iloiset posket ja hiukset harvassa, sitäkin enemmän huumoria ja tietoa. hänen asiansa ovat hyvin ja elämään mahtuu uusia hämmennyksiä. sanon hämmennyksiä, koska hänellä on erikoisia unelmia jotka hän aikoo toteuttaa.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940