Olet kyllä

Hänelle...

herkkä pupunen. Niin arkakin välillä. Toivottavasti susta pidetään sitten huolta, että voit olla turvallisin mielin.

64

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helvetin

      rakastunut sinuun, ja mitä teet sinä?!!!! grillaat, ja käyt välistä tääl palstalla nälvimässä, kuin arka, hukassa ja repaleinen tuo nainen on sun läheisyydessäsi. Ota siitä huvisi, kaikin mokomin, eihän toisen tunteilla vitunkaan väliä vai mitä??!!

      Mutta mietippä, millainen on ihminen joka rankaisee lämpimistä tunteista itseään kohtaan toista ihmistä kuten sä?!!!!

      • ap.

        Ei varmaan mulle tuo. En ole havainnut irl aivan noin lämpimiä tunteita.


      • ap.

        En oikeastaan usko, että hän minua mitenkään erityisesti rakastaa. On muista syistä ollut kiinnostunut. Ei enää ole.


      • Outoa
        ap. kirjoitti:

        En oikeastaan usko, että hän minua mitenkään erityisesti rakastaa. On muista syistä ollut kiinnostunut. Ei enää ole.

        Mistä muista syistä?


      • ap.
        Outoa kirjoitti:

        Mistä muista syistä?

        No, miten sen nyt sanoisi, on naisilla tarpeensa myös.


      • Outoa
        ap. kirjoitti:

        No, miten sen nyt sanoisi, on naisilla tarpeensa myös.

        Halusi vain seksiä?


      • ap.
        Outoa kirjoitti:

        Halusi vain seksiä?

        Niin, ja seuraa.


      • haluat nyt
        ap. kirjoitti:

        No, miten sen nyt sanoisi, on naisilla tarpeensa myös.

        Siis seksin takia, sitäkö se on. Sinä sitä haluat.


      • ap.
        haluat nyt kirjoitti:

        Siis seksin takia, sitäkö se on. Sinä sitä haluat.

        Nytkö heti pitää? Miten se sun suhde...?


      • kaninloikkaa
        ap. kirjoitti:

        Niin, ja seuraa.

        Ap ei välitä seksistä ja on aseksuaalinen ? Naiset vaistoaa monia asioita herkillä vaistoillaan ja arvatenkaan naisesi ei jäänyt miettin asiaa enempää.


      • niinkö
        ap. kirjoitti:

        Niin, ja seuraa.

        Hmmm, vai vain seksiä...!?


      • ap.
        kaninloikkaa kirjoitti:

        Ap ei välitä seksistä ja on aseksuaalinen ? Naiset vaistoaa monia asioita herkillä vaistoillaan ja arvatenkaan naisesi ei jäänyt miettin asiaa enempää.

        Jos vain seksiä hakee, kannattaa todellakin siirtyä pikavauhtia eteen päin, etten suutu ja kerro naisesta hänelle itselleen joitakin totuuksia.


      • Tähdet ja me
        ap. kirjoitti:

        Nytkö heti pitää? Miten se sun suhde...?

        Älä kiirettä pidä. Täällä voi olla se pupunen, jota etsit.


      • lkjä
        ap. kirjoitti:

        Jos vain seksiä hakee, kannattaa todellakin siirtyä pikavauhtia eteen päin, etten suutu ja kerro naisesta hänelle itselleen joitakin totuuksia.

        Onko sua kiusattu,ja nyt olet hyvin vihainen :)


      • ap.
        lkjä kirjoitti:

        Onko sua kiusattu,ja nyt olet hyvin vihainen :)

        En ole yhtään vihainen. :)


      • ap.
        Tähdet ja me kirjoitti:

        Älä kiirettä pidä. Täällä voi olla se pupunen, jota etsit.

        Voi olla. Pupunen tykkää leikkiä.


      • poikkeavaa kerrassaa
        ap. kirjoitti:

        Jos vain seksiä hakee, kannattaa todellakin siirtyä pikavauhtia eteen päin, etten suutu ja kerro naisesta hänelle itselleen joitakin totuuksia.

        Sähän hassu mies olet :). Moni mies möis äitinsä jos sillä saisi naisen joka haluis VAIN seksii. Ilman velvoitteita, yhteistä asuntolainaa ja pakollista sormusta ja nalkutusta.


      • ap.
        poikkeavaa kerrassaa kirjoitti:

        Sähän hassu mies olet :). Moni mies möis äitinsä jos sillä saisi naisen joka haluis VAIN seksii. Ilman velvoitteita, yhteistä asuntolainaa ja pakollista sormusta ja nalkutusta.

        Tunnet vain lapsellisia miehiä. ;)


      • Katsoppa peiliin ap.
        ap. kirjoitti:

        En ole yhtään vihainen. :)

        Omat himosi siinä naisessa vain näet, et muuta.

        Itseäni ei sykäytä ainakaan kukaan, kehen en tunne henkisesti jotain yhteyttä. Intuitiolla pääsee tällaisessakin pitkälle. Tosin joskus se voi erehtyä.


      • ap.
        Katsoppa peiliin ap. kirjoitti:

        Omat himosi siinä naisessa vain näet, et muuta.

        Itseäni ei sykäytä ainakaan kukaan, kehen en tunne henkisesti jotain yhteyttä. Intuitiolla pääsee tällaisessakin pitkälle. Tosin joskus se voi erehtyä.

        Höpö höpö. Intuitio on koko ajan käytössä kaikilla ihmisillä. On hyvä että ihminen hakeutuu omiensa pariin. Siinä auttaa intuitio.


      • sivusta näin--
        ap. kirjoitti:

        Tunnet vain lapsellisia miehiä. ;)

        Tai koet suorituspaineita jos tosi tilanne, ei siinä hävettävää ole. Oletko ap hieman kokematon naisten suhteen? Vain moukka nainen halventaa moisessa tilanteessa.


      • ap.
        sivusta näin-- kirjoitti:

        Tai koet suorituspaineita jos tosi tilanne, ei siinä hävettävää ole. Oletko ap hieman kokematon naisten suhteen? Vain moukka nainen halventaa moisessa tilanteessa.

        En koe lainkaan niitä. En edes ajattele asiaa. Jos kävisi niin, ettei juttu oikein suju, niin se on voi voi.


      • Sorge. :)
        ap. kirjoitti:

        Höpö höpö. Intuitio on koko ajan käytössä kaikilla ihmisillä. On hyvä että ihminen hakeutuu omiensa pariin. Siinä auttaa intuitio.

        Ei ollut tarkoitus omia tuota intuitiota itselleni. :D Mut olen vain sitä mieltä, että oma intuitioni on poikkeuksellisen herkkä. Kuuntelen sitä herkemmin; ylipäätään herkemmillä se varmaan meneekin näin. Erityisesti jos on erityisherkkä eli HSP.

        Monelta vahingolta olen sen vuoksi säästynyt, mistä en voi muuta kuin kiittää Luojaani. Liekö jotain jäänyt myös kokematta? Ehkä, mutta parempi niin. Sääli olisi haaskata itseään väärässä seurassa varsinkaan intiimillä tasolla (kun nyt tällaisistahan tässä aapeen ajatuksissa tuntuu olevan nimenomaan kyse - )

        Mut eipä mul muuta tänne. Pitkästä pitkästä aikaa tulin piipahtamaan ja tsekkaamaan, mikä meninki täällä. Ja poistun. Ei mulla ole ollut täällä mitään menetettävää. :) ei niin mitään -


    • naimisissa oleva nai

      Mulla tuli itku. Ei kukaan pidä minusta huolta.

      • ap.

        Miksi miehesi ei pidä? Se kuuluu hänelle.


      • edell.
        ap. kirjoitti:

        Miksi miehesi ei pidä? Se kuuluu hänelle.

        Pidän huolen muista, ja itsestäni. Hän ei osaa huolehtia, vaikka kaikenmaailman pariterapiat on käyty sun muut.
        En itseasiassa enää sitä kaipaakaan, lopullista kaikki ja ero tässä tulee, mutta ei vielä.


      • ap.
        edell. kirjoitti:

        Pidän huolen muista, ja itsestäni. Hän ei osaa huolehtia, vaikka kaikenmaailman pariterapiat on käyty sun muut.
        En itseasiassa enää sitä kaipaakaan, lopullista kaikki ja ero tässä tulee, mutta ei vielä.

        Jos hän huolehtii niin kuin suomalainen mies, tekemällä kovasti töitä, että saisit kaiken?


      • kghj
        ap. kirjoitti:

        Miksi miehesi ei pidä? Se kuuluu hänelle.

        Mites olet itse hoitanu "velvollisuutesi" ? Niin kerro totuus niinkuin MIES,vai oliko liika kova vaatimus ?


      • ap.
        kghj kirjoitti:

        Mites olet itse hoitanu "velvollisuutesi" ? Niin kerro totuus niinkuin MIES,vai oliko liika kova vaatimus ?

        Hoidan aina velvollisuuteni, jos pystyn.


      • edell.
        ap. kirjoitti:

        Jos hän huolehtii niin kuin suomalainen mies, tekemällä kovasti töitä, että saisit kaiken?

        Kuule, teen yhtä paljon töitä ja minä käyn ruokakaupassa, teen ruuat, huolehdin siivoukset, pyykit..kaikki kotityöt, ulkotyöt, puiden hakkuut, eläimet, kaikki asiat lapsien kanssa....mies hoitaa velvollisuuksiaan kodin ulkopuolella, harrastukset ( kaikenmaailman valiokunnat, hallitukset, lionsit...., kotona makaa sohvalla, huomauttaa, jos ruoka ei ole ajoissa, on netissä.
        Minä, kiltti, ahkera ja tuottelijas vaimo. Minun kuulee olla tyytyväinen, kun minulla on hän miehenäni. Näin hän toistaa, kun haluaisin huolenpitoa tai muuta huomiota.
        Kuten sanoin, en halua enää.
        Haluan toisen miehen, ja mieheni ei helpolla minusta luovu. Ei siksi, koska kukaan muu nainen ei tee niin paljon töiden jälkeen.
        Ja annan seksiä usein.


      • ap.
        edell. kirjoitti:

        Kuule, teen yhtä paljon töitä ja minä käyn ruokakaupassa, teen ruuat, huolehdin siivoukset, pyykit..kaikki kotityöt, ulkotyöt, puiden hakkuut, eläimet, kaikki asiat lapsien kanssa....mies hoitaa velvollisuuksiaan kodin ulkopuolella, harrastukset ( kaikenmaailman valiokunnat, hallitukset, lionsit...., kotona makaa sohvalla, huomauttaa, jos ruoka ei ole ajoissa, on netissä.
        Minä, kiltti, ahkera ja tuottelijas vaimo. Minun kuulee olla tyytyväinen, kun minulla on hän miehenäni. Näin hän toistaa, kun haluaisin huolenpitoa tai muuta huomiota.
        Kuten sanoin, en halua enää.
        Haluan toisen miehen, ja mieheni ei helpolla minusta luovu. Ei siksi, koska kukaan muu nainen ei tee niin paljon töiden jälkeen.
        Ja annan seksiä usein.

        Tarvitset apua kotiin. Palkkaatte jonkun avustamaan töissä.


      • edell.
        ap. kirjoitti:

        Tarvitset apua kotiin. Palkkaatte jonkun avustamaan töissä.

        Ei.
        En saa henkistä tyydytystä miehestäni.
        Ei kukaan apulainen auta siinä asiassa. Oletko jotenkin naiivi ja kokematon??


      • 1+7
        ap. kirjoitti:

        Tarvitset apua kotiin. Palkkaatte jonkun avustamaan töissä.

        Mieshän ei voi vapaa-aikaansa moiseen tuhlata. Pitää vaan maata sohvalla.


      • ap.
        edell. kirjoitti:

        Ei.
        En saa henkistä tyydytystä miehestäni.
        Ei kukaan apulainen auta siinä asiassa. Oletko jotenkin naiivi ja kokematon??

        Sen kyllä tajusin heti, ettet saa. Mies on kai liian passiivinen ja epämiehekäs. Sille ei voi mitään.


      • ap.
        1+7 kirjoitti:

        Mieshän ei voi vapaa-aikaansa moiseen tuhlata. Pitää vaan maata sohvalla.

        Se on väsynyt.


      • edell.
        ap. kirjoitti:

        Sen kyllä tajusin heti, ettet saa. Mies on kai liian passiivinen ja epämiehekäs. Sille ei voi mitään.

        Tyhmä se on. Menettää tällaisen taloudellisen ja aikaansaavan naisen, jollaisen kuka tahasa mies ottaisi ja pitäisi hyvänä.
        Kauneudestani olen kuuluisa. Olen itsestäni, muista erityisesti huolehtiva ja sydämellinen ihminen olen. Mutten siltikään luuseri. En ruikuta palstalla, kerroin vain miten asiat ovat. Olen herkkä, intuitiivinen ja osaan tuntea voimakkaasti kaikki tunteet. Taiteellinen ja esteetikko, siisti ja luotettava.
        Pettäjä, sekin pian.


      • ap.
        edell. kirjoitti:

        Tyhmä se on. Menettää tällaisen taloudellisen ja aikaansaavan naisen, jollaisen kuka tahasa mies ottaisi ja pitäisi hyvänä.
        Kauneudestani olen kuuluisa. Olen itsestäni, muista erityisesti huolehtiva ja sydämellinen ihminen olen. Mutten siltikään luuseri. En ruikuta palstalla, kerroin vain miten asiat ovat. Olen herkkä, intuitiivinen ja osaan tuntea voimakkaasti kaikki tunteet. Taiteellinen ja esteetikko, siisti ja luotettava.
        Pettäjä, sekin pian.

        Se ei vaan tajua näitä asioita. Suurin osa suomalaisista miehistä ei tajua.


      • edell.
        ap. kirjoitti:

        Se ei vaan tajua näitä asioita. Suurin osa suomalaisista miehistä ei tajua.

        Tunnen miehiä, jotka ajattelevat naisesta kunnoittavaan sävyyn. Moni mies kunnioittaa minua monesta ominaisuudestani. Sitä he eivät tiedä, että pidän paljon seksistä, rakastelusta. Eikä heidän tarvitsekaan tietää. Vain hän, jota rakastan tulee sen tuntemaan ja tietämään.
        Estoton. Olen.


    • Kova luu

      Olen kyllä herkkä, mutta periksi en anna :D

      • ap.

        Tarviit miehen joka osaa toimia rakentavasti ominaisuutesi kanssa.


      • Kova luu
        ap. kirjoitti:

        Tarviit miehen joka osaa toimia rakentavasti ominaisuutesi kanssa.

        Tuo on totta :D Millainen mies tulisi kyseeseen ?


      • ap.
        Kova luu kirjoitti:

        Tuo on totta :D Millainen mies tulisi kyseeseen ?

        Kiltti. Akateeminen ehkä. Kunnianhimoinen.


      • Kova luu
        ap. kirjoitti:

        Kiltti. Akateeminen ehkä. Kunnianhimoinen.

        Vai niin, minä kun luulin, että noilla ominaisuuksilla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa :D Mutta pistetäänpä korvan taakse ;D


    • Naiselta

      Herkkä olen kyllä. Tunnen voimakkaasti ja olen herkkä ihmisten tunteille, ympäristön tunnelmille, musiikille, kauneudelle. Joskus olisi helpompaa tuntea vähemmän. Olen kuitenkin oppinut pitämään itsestäni huolta. Ei monikaan herkkyyttäni ole ymmärtänyt enkä sitä siksi esiin tuo.

      • ap.

        Hänestä herkkyys näkyy usein. Eleistä, ilmeistä. Mikä mussukka!


      • 124
        ap. kirjoitti:

        Hänestä herkkyys näkyy usein. Eleistä, ilmeistä. Mikä mussukka!

        Ap,sulle esitettiin kysymys ! Uskallatko vastata,REHELLISESTI ?


      • Tähdet ja me
        124 kirjoitti:

        Ap,sulle esitettiin kysymys ! Uskallatko vastata,REHELLISESTI ?

        Pupu lähtee kahvinkeittoon. Olen ikävissäni juonut kohta tynnyrillisen kahvia. Halusin vain tulla sanomaan, että josko sinä olisit minun kultani... kadotin sinut jo pari viikkoa sitten...ainakin. On ollut kaikenlaista tohinaa. Nähdään....pian?


      • Mikä kysymys?
        124 kirjoitti:

        Ap,sulle esitettiin kysymys ! Uskallatko vastata,REHELLISESTI ?

        eikös se jo vastannut?


    • Ap vittumainen tyypp

      Ap kaipaa jotain varattua naista. Melko säälittävää hypätä toisten suhteessa. Jätä varatut ihmiset rauhaan jos pystyt.

      • ap.

        Tämä on vain asian purkua. Juttu on ohi. Näitä ei tarvitse lukea, jos suhde joutuu koetukselle. :D


    • pienet jalat

      Nyt tuli näistä aloittajan viesteistä vähän paha mieli. Kuulostat häneltä... minulla oli sitä miestä kohtaan hyvinkin lämpimiä tunteita, mutta hän oli minua kohtaan kylmä. Hänen seurassaan tuli välillä sellainen olo, että minua testataan, ja jos läpäisen testit, hän voisi avautua myös minulle. Näin herkkä nainen ei sellaista jaksa. Tarvitsen jotain takaisinkin. Ymmärrän että hänellä on huonoja kokemuksia takanaan, niin on minullakin. Mutta hänen kanssaan oli niin hyvä olla... kuin olisi kotiin tullut. Tämän taisin hänelle joskus kertoakin.

      • ap.

        En varmaan ole hän. Ellet sitten ole pikku pupunen.


      • pienet jalat
        ap. kirjoitti:

        En varmaan ole hän. Ellet sitten ole pikku pupunen.

        Mistäs sen tiedän? Tietääkö hän että kutsut häntä tuolla nimellä?


      • ap.
        pienet jalat kirjoitti:

        Mistäs sen tiedän? Tietääkö hän että kutsut häntä tuolla nimellä?

        Tietää. :)


      • pienet jalat
        ap. kirjoitti:

        Tietää. :)

        Ok, sitten ei tunneta :)


    • 3651

      Ap on kaikille tuttu asioitten säätäjä ja omaan napaan tuijottelija .

      • ap.

        Olen. En välitä katkerasta kritiikistä.:)


      • lkjd
        ap. kirjoitti:

        Olen. En välitä katkerasta kritiikistä.:)

        Uuh,uhmaat sääntöjä ja kieltoja ! Onko puperteetti-ikä jäänyt päälle :)


    • Mikä sut sai

      ajattelemaan, ettei rakasta? Vai rakastiko joskus, muttei enää? Rakastatko sä häntä?

    • p.....s--

      Mikä tosiaan sai? Kysyitkö asiaa kasvotusten? Vastauksen saat sillä sekunnilla kun tarkkailet hänen kasvojaan ja kysyt suoraan: Rakastatko minua? Nopeakin hymynpilkahdus kielii totuuden...

    • niinkö.

      Olet kyllä harvinaisen sekaisin. Tiedätkö muuten ettei herkkyys tarkoita sitä etteikö pystyisi elämään rankkaakin elämää, eikä herkkyys tarkoita arkuutta. Arkuus ei aina ole arkuutta vaan ennakoimista, ettei ryntää suinpäin vaan tarkkailee tilanteen ensin. Jos ei ihmisissä olisi näitä ominaisuuksia niin tuskin lajimme olisi säilynyt.

      Joissain asioissa ns. "arka" voi toisissa asioissa olla päinvastoin käyttäytyvä.

    • klen

      Ap on niinku kettu punahilkan oven takana ! Sivullinenkin sen aistii tuosta tyylistä ,ja kaikkihan muistaa miten sadussa kävi .

      • satuja lukenut

        Susi eikä kettu, sadussa punahilkka pelastui ja susi ei.


    • Iso Kettu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      274
      2550
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      92
      2021
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1427
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1268
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1195
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe