Taiteilija Haluaa RAHAAA!!!!!!

Köyhyyttä köyhempi

Minä Kuvataiteilija haluan RAHAAAAA. Minä haluan rahaa. Antakaa minulle rahaaa. Maksakaa minulle palkkaa kuten te maksatte muillekin alan edustajille. Minä haluan normaali työmiehen palkkaa yli 2000 euroa kuukaudessa.

Minä haluan taidetyötä. Minä haluan taidetyötä. Minä haluan tehdä työtä. Valtion pitää antaa kuvataiteiljalle työtä. Olen väsynyt työttömyyteen, tarpeettomuuteen, välinpitämättömyyteen, köyhyyteen, puutteeseen, sortoon, vitutukseen, jähmettymiseen, toimettomuuteen, väärinymmärrykseen. Antakaa kuvataiteiljalle töitä, mitä ei oltu koskaan annettu. Minä haluan rahaa ja olla normaali työssäkäyvä taiteilija!!! Minä haluan elää normaali elämää, omata onnellista avioonnea, käydä ulkomaanmatkoilla ilman että sossupaska ja työkkärin paskat kyttää minua ja antaa karenssia, että minua ei pidettäisi toisen luokan kansalaisena!!!!!


Valtio, perkele, anna minulle yli 2000 euroa kuukaudessa ja vittu anna minulle taidetöitä!!!!!!!!

Valtio sortaa taiteilijoita. He tekevät taidetta ilmaiseksi kirjaistoihin ja yleiseen käyttöön ja taiteilijalle maksetaan 500 euroa kuukaudessa työttömyyskorvausta. Tällä määrällä rahaa kuolee. Minä en ole vammainen. Minä haluan olla työllistetty taiteilija. Onko minun vikaa, että virkamies on ollut huono taideopiskelija peruskoulussa, mutta minä olin sitä aina. Kuvataidetta diskriminalisoidaan. Tämä on rikos. Minä haluan olla riippumaton sossutädeistä, jotka tuhoavat minua ja perhettäni jatkuvalla kyttäämisellä ja väärinymmärtämisellä. En ole tyhmä en ole väärässä. Minä haluan rahaa. Minä haluan rahaa. Minä haluan rahaa ja taidetyötä. Kiitos.

Taide on suhteessa henkiseen kapasiteettiin. Jos yhteiskunta on heikko, niin taide on heikko. Suomessa taide on heikko. Minä haluan yli 2000 euroa kuukaudessa ja että valtio antaa minulle taidetöitä. TaideSuomi kunniaan!!! Tai vien osaamiseni ulkomaille niin pian kuin mahdollista.


Minä haluan RAHAA
MINÄ HALUAN RAHAA
KUKA RIKAS VARASTI
MINUN RAHAA
ANNA MINULLE RAHAA
RAHAA RAHAA
RAHAA
RAHAA
RAHAA
RAHAA
RAHAA

kukaan ei tunnusta taidetta,kaikki sortavat taidetta, mutta
kaikki käyttävät taiteilijan luomaa henkistä taidekapasiteettiä
500 euroa kuukaudessa ei riitä
minä haluan yli 2000 euroa ja taidetyötä
maailmaa osaa sotia
mutta taide ei saa mitään
vaikka taide on ydinase

tehkää minua onnettomaksi
niin
minä teen teidät

5

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaideKuinSambaSuomee
    • T money lisa .. . .

      Me otamma kameralla kuvan, jonka sitten photoshoppaamme haluamaksemme joka sitten tulostetaan kauniissaväreissä...

      Olet varmasti jäänyt kehityksen junasta, kun siinä riiheet... vai onko ns taiteilijoita maailma hurumyckke ettet luovalla mielelläsi keksi kuinka hyödytät ittees?

      Keksi vaikka uusi Batman logo...

    • ttkkl

      Kun joku keksii öljymaalauskoneen, niin alkaa helpottamaan, jos kone pystyy mestaritöihin!

      • jönglööri

        olette teknofriikkeja

        menen metsään ja saan palkkaa istumisesta

        jos ihmisyys on tietokoneen äärellä loputonta istumista
        niin voin odottaa sivussa


      • kä käk käk kä
        jönglööri kirjoitti:

        olette teknofriikkeja

        menen metsään ja saan palkkaa istumisesta

        jos ihmisyys on tietokoneen äärellä loputonta istumista
        niin voin odottaa sivussa

        pöppi pillku pyyhekumi
        kuva kaunis ostan mina
        kengä kallis mina tahdon
        mina mies olen maha

        mikä sinun lempi väri?
        tyttö pieni olen sujut
        tötterölle mennään myö
        elämä on kiva paikka

        mina mies vahva poika
        osan mina A:ta vetää
        osan mina kauppaan mennä
        osan mina hymypoika


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe