Minä Kuvataiteilija haluan RAHAAAAA. Minä haluan rahaa. Antakaa minulle rahaaa. Maksakaa minulle palkkaa kuten te maksatte muillekin alan edustajille. Minä haluan normaali työmiehen palkkaa yli 2000 euroa kuukaudessa.
Minä haluan taidetyötä. Minä haluan taidetyötä. Minä haluan tehdä työtä. Valtion pitää antaa kuvataiteiljalle työtä. Olen väsynyt työttömyyteen, tarpeettomuuteen, välinpitämättömyyteen, köyhyyteen, puutteeseen, sortoon, vitutukseen, jähmettymiseen, toimettomuuteen, väärinymmärrykseen. Antakaa kuvataiteiljalle töitä, mitä ei oltu koskaan annettu. Minä haluan rahaa ja olla normaali työssäkäyvä taiteilija!!! Minä haluan elää normaali elämää, omata onnellista avioonnea, käydä ulkomaanmatkoilla ilman että sossupaska ja työkkärin paskat kyttää minua ja antaa karenssia, että minua ei pidettäisi toisen luokan kansalaisena!!!!!
Valtio, perkele, anna minulle yli 2000 euroa kuukaudessa ja vittu anna minulle taidetöitä!!!!!!!!
Valtio sortaa taiteilijoita. He tekevät taidetta ilmaiseksi kirjaistoihin ja yleiseen käyttöön ja taiteilijalle maksetaan 500 euroa kuukaudessa työttömyyskorvausta. Tällä määrällä rahaa kuolee. Minä en ole vammainen. Minä haluan olla työllistetty taiteilija. Onko minun vikaa, että virkamies on ollut huono taideopiskelija peruskoulussa, mutta minä olin sitä aina. Kuvataidetta diskriminalisoidaan. Tämä on rikos. Minä haluan olla riippumaton sossutädeistä, jotka tuhoavat minua ja perhettäni jatkuvalla kyttäämisellä ja väärinymmärtämisellä. En ole tyhmä en ole väärässä. Minä haluan rahaa. Minä haluan rahaa. Minä haluan rahaa ja taidetyötä. Kiitos.
Taide on suhteessa henkiseen kapasiteettiin. Jos yhteiskunta on heikko, niin taide on heikko. Suomessa taide on heikko. Minä haluan yli 2000 euroa kuukaudessa ja että valtio antaa minulle taidetöitä. TaideSuomi kunniaan!!! Tai vien osaamiseni ulkomaille niin pian kuin mahdollista.
Minä haluan RAHAA
MINÄ HALUAN RAHAA
KUKA RIKAS VARASTI
MINUN RAHAA
ANNA MINULLE RAHAA
RAHAA RAHAA
RAHAA
RAHAA
RAHAA
RAHAA
RAHAA
kukaan ei tunnusta taidetta,kaikki sortavat taidetta, mutta
kaikki käyttävät taiteilijan luomaa henkistä taidekapasiteettiä
500 euroa kuukaudessa ei riitä
minä haluan yli 2000 euroa ja taidetyötä
maailmaa osaa sotia
mutta taide ei saa mitään
vaikka taide on ydinase
tehkää minua onnettomaksi
niin
minä teen teidät
Taiteilija Haluaa RAHAAA!!!!!!
5
84
Vastaukset
- TaideKuinSambaSuomee
- T money lisa .. . .
Me otamma kameralla kuvan, jonka sitten photoshoppaamme haluamaksemme joka sitten tulostetaan kauniissaväreissä...
Olet varmasti jäänyt kehityksen junasta, kun siinä riiheet... vai onko ns taiteilijoita maailma hurumyckke ettet luovalla mielelläsi keksi kuinka hyödytät ittees?
Keksi vaikka uusi Batman logo... - ttkkl
Kun joku keksii öljymaalauskoneen, niin alkaa helpottamaan, jos kone pystyy mestaritöihin!
- jönglööri
olette teknofriikkeja
menen metsään ja saan palkkaa istumisesta
jos ihmisyys on tietokoneen äärellä loputonta istumista
niin voin odottaa sivussa - kä käk käk kä
jönglööri kirjoitti:
olette teknofriikkeja
menen metsään ja saan palkkaa istumisesta
jos ihmisyys on tietokoneen äärellä loputonta istumista
niin voin odottaa sivussapöppi pillku pyyhekumi
kuva kaunis ostan mina
kengä kallis mina tahdon
mina mies olen maha
mikä sinun lempi väri?
tyttö pieni olen sujut
tötterölle mennään myö
elämä on kiva paikka
mina mies vahva poika
osan mina A:ta vetää
osan mina kauppaan mennä
osan mina hymypoika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882