Bhandari Resort Khao Lak

Kuvosen Helli

Kertokaas tässä hotellissa kävijät onko ok hotelli ja eihän siellä ole ryssiä? Itse olen ollut yht 5vkoa viereisessä Seaview hotellissa ja siellä niitä kusimulkkuja oli mut ei nyt ihan kamalasti häiriköineet mut kumminkin. Ja muutenkin olisi kiva kuulla huoneista, altaista ja aamupalasta.

3

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä valinta

Olin siellä perheeni kanssa about 2v. sitten ja silloin en muista nähneeni/kuulleeni yhtään ryssää :)
      - Aamupala verratuna Seaview:hin (käyty myös siellä) on Bhandarissa mielestäni parempi.
      - Allas on pienehkö mutta riittävä virkistykseen/vesileikkeihin.
      - Huoneet niin bungaloweissa kuin 2 kerroksisissa taloissa oli aivan siistejä (käyty molemmista)
      - hotelli miljöö oli erittäin trooppinen eli siellä on (ainakin oli) paljon kasveja/puita hotellin sisäalueella.

Kaiken kaikkiaan hyvä valinta. Tosiaan mulle jäi mieleen silloin hotellista se niiden hyvä aamiainen joka kyllä sekin on ihan perus aamiainen thaikuissa mutta ainakin minulle se maistui paljon paremmin kuin eräiden naapuri hotellien aamiaiset :)

• Kuvosen Helli

Kiitos vastauksesta, kävin tosiaan tammikuussa kurkkaamassa siellä ja oli tosiaan trooppista. Seaviewiin kyllästyin ryssien takia vaikka kun on siinä ylemmällä altaalla niin ei ne siihen tulleet vaan valloittivat allasbaarin ympäristön ettei nyt kannata sen takia paniikkia ottaa jos sinne on menossa. Ja muutenkin näitä ryssiä on varmaan vähemmän kun ruplan arvo on ihan syvällä niin tulee reissusta melko kallista, jotain hyvääkin näissä pakotteissa :) Hyvää matkaa kaikille, kun käyttäytyy niin pärjää ja muistaa kertoa olevansa Suomalainen.

• Hyvä valinta

Niin se piti vielä kertoa tosiaan Seaview:sta.
      Olimme siellä 4 vuotta sitten niin silloin en muista että olisin törmännyt yhteenkään venakkoon (voi olla ettei osunut vaan kohdalle) mutta nyt tämän vuoden alussa kun rannanpuolelta menin hotelli alueen läpi tielle (hotelli alueen väliselle tielle) niin sillä matkalla (about 100 -130m) niin vastaan ei tullut muita kuin venakkoja !!??
      Eli ne ovat kyllä hyvin löytäneet tuon hotellin :(

Tuntui oudolta törmätä kyseisessä hotellissa niin moneen venakkoon koska aikaisemmin (ennen kuin kävelin hotskun läpi) kun olimme olleet "keskustan" ravintoloissa syömässä niin en muista nähneeni/kuulleeni yhtään venakkoa.
      Ehkä ne nauttivat ruokansa hotellien menuista :) ...joka sopii vallan mainiosti, ainakin miunulle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe