Kaunis elämä yksin/Sperman luovuttajaa etsitään

kauniselamayksin

Liki 30vuotias eronnut yrittäjä nainen täällä kirjoittelee ja vuosien jälkeen rupeaa vauva mittari huutaa hoosiannaa.

Olin siis jo luopunut koko vauva ajatuksesta, mutta näin 5vuoden jälkeen huomaa heränneensä siihen, että jotain puuttuu.

Olen omillaan toimeentuleva, eläin rakas, terve, huumorintajuinen, 170cm pitkä, liikunnallinen ja terveet elämäntavat omaava nainen pohjoisesta suomesta.

Opiskellut olen ennen yrittäjyyttä korkeakoulussa, aikoinaan asunut ympäri suomea ja ollut meneväkin tyyppi.

Etsin siis luovuttajaksi tervettä, omillaan toimeen tulevaa, fiksua miestä. Plussaa jos asut pohjois-pohjanmaalla, niin kuin minäkin. Mutta oikean tyypin kohdalle osuessa välimatka ei ainakaan itselle este.

EN ETSI tulevalle lapselle isä hahmoa, mutta jos esimerkiksi viikonloppu isyys/loma isyys sinua kiinnostaisi, niin voidaan tapaus kohtaisesti sellaistakin miettiä.

Raskautuminen olisi tarkoitus hoitaa ns. muumimukimenetelmällä eli koti-inseminaatiolla, jo ihan senkin takia koska olen otse suuntautumiseltani naisiinpäin.

Selvyyksien ja väärinymmärrysten estämiseksi toimenpiteestä kirjoitamme sopimuksen, jonka molemmat osapuolet luettuaan ja ymmärrettyään allekirjoittavat.

Asialliset ja tositarkoituksella liikkuvat miehet, voivat ottaa yhteyttä sähköisesti; [email protected] ja kuvailla vähän itseään ja elämäänsä.

Myös keskustelu seura/ajatustenvaihto samassa tilanteessa olevien naisten kanssa on tervetullutta! :)

EN SEURAA tätä palstaa, joten viestit kiitos vain @.lla ^^

0

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 132
        1561
      2. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
        Maailman menoa
        108
        1436
      3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
        Ikävä
        149
        1375
      4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
        Ikävä
        247
        1252
      5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
        Ikävä
        57
        1116
      6. 75
        1099
      7. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
        Työttömyys
        19
        1096
      8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
        Ikävä
        86
        950
      9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
        Ikävä
        43
        786
      10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
        Ikävä
        66
        744
      11. Suolahden ostokeskus

Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.
        Äänekoski
        53
        713
      12. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
        Ikävä
        113
        702
      13. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
        Ikävä
        37
        686
      14. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
        Ikävä
        43
        659
      15. Taidan luopua

Sinusta.
        Ikävä
        36
        625
      16. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
        Tanssii tähtien kanssa
        15
        618
      17. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
        Ikävä
        103
        597
      18. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
        Ikävä
        67
        579
      19. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
        Ikävä
        40
        579
      20. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
        Ikävä
        28
        569
      Aihe