Liki 30vuotias eronnut yrittäjä nainen täällä kirjoittelee ja vuosien jälkeen rupeaa vauva mittari huutaa hoosiannaa.
Olin siis jo luopunut koko vauva ajatuksesta, mutta näin 5vuoden jälkeen huomaa heränneensä siihen, että jotain puuttuu.
Olen omillaan toimeentuleva, eläin rakas, terve, huumorintajuinen, 170cm pitkä, liikunnallinen ja terveet elämäntavat omaava nainen pohjoisesta suomesta.
Opiskellut olen ennen yrittäjyyttä korkeakoulussa, aikoinaan asunut ympäri suomea ja ollut meneväkin tyyppi.
Etsin siis luovuttajaksi tervettä, omillaan toimeen tulevaa, fiksua miestä. Plussaa jos asut pohjois-pohjanmaalla, niin kuin minäkin. Mutta oikean tyypin kohdalle osuessa välimatka ei ainakaan itselle este.
EN ETSI tulevalle lapselle isä hahmoa, mutta jos esimerkiksi viikonloppu isyys/loma isyys sinua kiinnostaisi, niin voidaan tapaus kohtaisesti sellaistakin miettiä.
Raskautuminen olisi tarkoitus hoitaa ns. muumimukimenetelmällä eli koti-inseminaatiolla, jo ihan senkin takia koska olen otse suuntautumiseltani naisiinpäin.
Selvyyksien ja väärinymmärrysten estämiseksi toimenpiteestä kirjoitamme sopimuksen, jonka molemmat osapuolet luettuaan ja ymmärrettyään allekirjoittavat.
Asialliset ja tositarkoituksella liikkuvat miehet, voivat ottaa yhteyttä sähköisesti; [email protected] ja kuvailla vähän itseään ja elämäänsä.
Myös keskustelu seura/ajatustenvaihto samassa tilanteessa olevien naisten kanssa on tervetullutta! :)
EN SEURAA tätä palstaa, joten viestit kiitos vain @.lla ^^
Kaunis elämä yksin/Sperman luovuttajaa etsitään
kauniselamayksin
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442