hankin vastikään sims kakkosen ja nyt en millään pääse pelin alkuun kun en meinaa nähdä mitä sisällä taloissa tapahtuu. jostain syystä ikkunat eivät tuoakaan valoa sisätiloihin niin kuin ne ykkösosassa tekevät, ja pimeässä sisustaminen ja puuhaaminen on varsin ärsyttävää. ovatko lamput ainoa vaihtoehto? miksi ikkunani eivät toimi???? vaikka laittaisi kymmenen vieretysten ei mitään muutosta pienen huoneen valaistuksessa tapahdu.
Sims2; valaistuksen puuttuminen taloissa?
5
390
Vastaukset
- Pelaaja (se joka käytti tät...
En tiedä miten te teette sen, mutta mulla ainakin on ihan valoisaa. Olen laittanut ikkunoita ihan normaalisti ja myös valaisimia käyttänyt, niin että esim. makuuhuoneessa on yksi kattolamppu ja joskus vielä olen laittanut lisäksi pari seinälamppuakin. Koskaan ei mun simsien ole tarvinnut pimeässä touhuta.
Ikkunat ei valase koko huonetta. Vaan sen ikkunan ympäristön.
Tai sitten vika on näyttökortissa tai pelin joissain asetuksissa.
Jos muistan oikein niin tästä ongelmasta puhutaan Simsin asennuksen yhteydessä asennettavassa Lue Minut -tiedossa (tai Read Me). Siinä on myös ratkaisuehdotuksi joihinkin ongelmiin. Kannattaa ainakin tarkistaa. Lue Minut on samassa kansiossa kuin The Sims -käynnistystiedosto.
- luna
Minulla oli ihan sama ongelma ja pelaaminen alkoi jopa ärsyttämään. Mutta sitten katsoin asetuksista valaistuksen tason, vai mikä ikinä onkaan ja se oli matala. Laitoin sitten siihen sen keskimmäisen ja nyt taloni ovat aika valoisia. Peli on itse laittanut asetukset koneellesi sopiviksi, että peli toimisi toivotulla tavallla ja ilmeisesti koneesi ei sitten ole ihan huippuluokkaa. Sen takia näin.
- pönttöpää
kiitos avusta, menin näyttöasetuksiin ja siellä tosiaan oli valaistuksen taso matala, jonka vaihdoin korkeaksi. sen jälkeen ikkunatkin alkoivat toimia, tosin valaisevat siis vain oman ympäristönsä niin kuin joku kertoikin :) parempi kuitenkin se kuin ei mitään, niin kuin oli aiemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962169
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231370Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122797
- 82786