Ja haluaa tarjota?
Riittääkö 50 euroa jos mennään syömään treffeillä
101
582
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Viiskymppiä menee alkupaloihin höreegyyd!
- AnonyymiUUSI
Kotipizzassa selviää helposti tolla, jälkiruokien kera. Nuorempana suosin heitä, nykyisin tyydyn enemmän kalapitoiseen kotiruokaan.
- AnonyymiUUSI
Riippuu mihin menette ja mitä juotte. Itse suosin sellaisia paikkoja ja juomia, että tuo riittäisi mainiosti.
- AnonyymiUUSI
Riittää jos menette keskihintaiseeen paikkaan ettekä tilaa alkoholijuomia.
- AnonyymiUUSI
Ei riitä jälkiruokiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä jälkiruokiin.
Juu ei niin kun menet jonkun hevosen kanssa syömään, joka syö kun hevonen. Syö sun talouden laskuun ja velkaannut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei niin kun menet jonkun hevosen kanssa syömään, joka syö kun hevonen. Syö sun talouden laskuun ja velkaannut.
Vaikka söisi vähän, niin silti monen ruokalajin ravintola maksaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos miehellä ei ole halua viedä naista treffeille syömään, miten hänellä ikinä on halua tarjota koko tulevalle perheelleen. Mahdollisesti muutamalle lapselleen ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos miehellä ei ole halua viedä naista treffeille syömään, miten hänellä ikinä on halua tarjota koko tulevalle perheelleen. Mahdollisesti muutamalle lapselleen ;)
Eikös tasa-arvo pädekkään kustannuksiin ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tasa-arvo pädekkään kustannuksiin ?
Ei, jos KUTSUU jonkun syömään.
- AnonyymiUUSI
Olisi mukavaa valmistaa jotain yhdessä, ehkäpä. En tiedä, sen näkee sitten.
- AnonyymiUUSI
Ruoanlaitto yhdessä kuuluu parisuhteeseen.
- AnonyymiUUSI
Oman rakkaan kans mennään kunnon kaavan mukkaan ravintolassa.Nuo viiskymppiset ni käökää vaikka syömässä grillillä tai jossaki mistä nuin halavalla saatta.Mies maksaa aena!Eihän siinä oo epäelystäkää.
- AnonyymiUUSI
Jep. Nainen antaa aina, kun mies vilauttaa seteliä. Tai kolikoitahan sinne naisen koloon menee. Ainakin samanlainen kolo kuin pelikoneessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Nainen antaa aina, kun mies vilauttaa seteliä. Tai kolikoitahan sinne naisen koloon menee. Ainakin samanlainen kolo kuin pelikoneessa.
🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ei jää velkaa ravintolasta miehelle mitään. Se ei ole portti mihinkään naisen koloon.
- AnonyymiUUSI
Riippuu varmaan naisesta
- AnonyymiUUSI
Kyllä se riippuu enemmän ravintolasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se riippuu enemmän ravintolasta.
No jos valitsee kaikista kalleimmat ruuat ja juomat jälkiruokineen niin ei 50e riitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos valitsee kaikista kalleimmat ruuat ja juomat jälkiruokineen niin ei 50e riitä
No täytyy myöntää että en ole käynyt Mäkkärillä melkein kahteenkymmeneen vuoteen. Voi olla, että siellä ei saa kalleimpia kahdelle viidellä kympillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No täytyy myöntää että en ole käynyt Mäkkärillä melkein kahteenkymmeneen vuoteen. Voi olla, että siellä ei saa kalleimpia kahdelle viidellä kympillä.
Mäkkärille ei oikein voi pyytää treffeille, jos ollaan aikuisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kyllä voi! Viimeks meni 10kerroksessa ehkä 33 € mun ruokaan ja juomaan, mut kaveri sai henksualet. Niin, ens vkolla jos menis treffeille, menis siinä lapsilisä iloisesti sileäksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pointti oli se, että ei ole naisesta kiinni vaan siitä valitusta ravintolasta. Jos menee ravintolaan, jossa ei esim. myydä alkoholia, niin suuremmat mahdollisuudet on siihen, että 50 riittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pointti oli se, että ei ole naisesta kiinni vaan siitä valitusta ravintolasta. Jos menee ravintolaan, jossa ei esim. myydä alkoholia, niin suuremmat mahdollisuudet on siihen, että 50 riittää.
Joo totta on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyl voi, euron hamppareissa on ronskia romantiikkaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyl voi, euron hamppareissa on ronskia romantiikkaa.
Vähän kuin sanoisit naiselle "mä pidän sua euron hampparin arvoisena"
- AnonyymiUUSI
Menee sellaiseen paikkaan, jossa saa puoleen hintaan alkoholijuomia.
”Rakas, otatko sinäkin ison oluen?”.
”Rakas, pannaanko elämä risaiseksi ottamalla parit nakit kaukilla mausteilla?”.
”Rakas, ollaan Suomessa ja tasa-arvoisia, eikö niin?” - AnonyymiUUSI
Oman rakkaan kans ei pihistellä eikä muuteenkaa.
- AnonyymiUUSI
Tavan ihmisellä ei ole enempää rahaa käyttää yhteen iltaan. Ei se ole pihistelyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tavan ihmisellä ei ole enempää rahaa käyttää yhteen iltaan. Ei se ole pihistelyä.
normaali työssä käyvillä on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole jos on tavan palkka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai laittaa vaikka 100 euroa kerran kuukaudessa 2 ihmisen ravintola ruokailuun? Jos olet tavallisessa työssä niin kerran viikossa voit käydä syömässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ottaa töihin omat eväät mukaan eikä osta lounaita esim. työpaikkaruokalasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sä kulutat sun palkan? Mieti vähän. Harrastuksiin, matkusteluun, kavereiden kanssa hengailuun ja iltoihin yms? Se mihin rahan käyttää on valinta.
- AnonyymiUUSI
Jos ei riitä kaiva lounarit ja muut kupongit? Tai sitten vaan viet paikkaan jossa tuo summa riittää
- AnonyymiUUSI
Jos on vähän rahaa niin se riittää.
Oman tilanteen mukaan. Ja se pitää kertoa treffikumppanille mikä tilanne on taloudessa.
Jos elää kädestä suuhun niin loppukuukaudesta huonompi tilanne. Paitsi jos pappa betalar.- AnonyymiUUSI
Jos mies valittaa rahasta naiselle, se on niin low
- AnonyymiUUSI
Grilliltä saa kahdet makkaraperunat noin 15 eurolla ja voi ostaa muutakin jos nälkä jää. Itse menisin treffeillä mieluummin grillille kun johonkin fiiniin ravintolaan.
- AnonyymiUUSI
Grilli on ihan jees muuten muttei sovi treffipaikaksi mun mielestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Grilli on ihan jees muuten muttei sovi treffipaikaksi mun mielestä.
Minusta se voi olla oikein romanttista. Ainakin oikean miehen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Mun kanssa riittäisi, koska yleensä yksin menee vähän päälle 20 euroa.
- AnonyymiUUSI
Katso etukäteen ravintola, missä on sulle sopivat hinnat. Varaudu siihen, että seuralainen juo esim lasin viiniä. Melkein kaikki ottaa lasin jotain alkoholijuomaa, jos menee syömään ravintolaan paitsi absolutistit. Paras jos sulla olisi 60 euroa käyttää.
- AnonyymiUUSI
En ole absolutisti, mutta juon usein pelkkää vettä.
- AnonyymiUUSI
Mäkään en ole absolutisti, mutta en tykkää juoda alkoholia ruoan kanssa.
- AnonyymiUUSI
Sama, paitsi että juon ruoan kanssa aina vettä.
- AnonyymiUUSI
Todellakin. Riippuu tietysti paikan kalleudesta.
- AnonyymiUUSI
Apsin puffetti- kiinteä hinta on ja juomat kuuluu hintaan- mehu vesi tai maitu
- AnonyymiUUSI
Maito.
- AnonyymiUUSI
Mainiosti, kyseisessä tarpeessa paikan valinta on tärkein eikä niinkään ruoka. On tosin viihtyisiä ja rauhallisia paikkoja joissa ruokakin on kohtuu hintaista ja kauniisti aseteltua. Jos kumpikin tykkää kokeilla uusista makuelämyksistä, löytyy niistä helpommin edullisempia ravintoloita sekä usein tunnelmallisempia sisustuksia. Yhteisesti valmistettu päivällinen saattaisi olla myös hyvä idea, tuolla rahalla saa erittäin hyvän päivällisen ja jälkiruoan, jonka voi suunnitella täydelliseksi! Myös yhdessä tekeminen on hyvin tärkeä osa kokonaisuutta, ei tarvitse olla ammattilaisia vaan yhteisesti pohtien ja ohjeita etsien, syntyy loistava lopputulos.
- AnonyymiUUSI
En myöskään suosittele alkoholia, mielestäni olut tai muu näyttää tilanteeseen sopimattomalta, turruttaa ajatuksia ja ennemmin katson seuralaistani ja nautin hänestä. Vesi on terveellisin vaihtoehto ja kuuluu hintaan.
- AnonyymiUUSI
Sun rahat ei riitä, jos se nainen ottaa jälkkärin. Yleisessä tiedossa on, että nainen ottaa deiteillä jälkkärin jos tuntee olonsa rennoksi.
- AnonyymiUUSI
Kyllä voi riittää. Jos sä meet heseen,mäkkäriin tai burger kingiin niin ihan varmasti riittää rahaa jälkiruokaan vaikka mieskin ottais jälkiruuan. 50 e riittää ihan hyvin treffeihin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi riittää. Jos sä meet heseen,mäkkäriin tai burger kingiin niin ihan varmasti riittää rahaa jälkiruokaan vaikka mieskin ottais jälkiruuan. 50 e riittää ihan hyvin treffeihin
Kuka menee hampurilaispaikkaan treffeille, ei varmaan kukaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka kuvittelee hampurilaispaikan olevan halpa ruokapaikka. Ne ovat ihan hiton kallita, eivät halpoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksei voi . Onko se ruoka pääosassa vai se sun treffikumppani?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksei voi . Onko se ruoka pääosassa vai se sun treffikumppani?
Se mihin pyytää treffeille kertoo ihmisestä todella paljon. Se mihin nainen suosuu kertoo naisesta todella paljon.
- AnonyymiUUSI
Riittää todella hyvin . ja vielä jos saa kaksi ateriaa yhen hinnalla. Todellakin 50 e riittää
- AnonyymiUUSI
Miksi saisi kaksi ateriaa yhden hinnalla? En ole missään nähnyt sellaista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi saisi kaksi ateriaa yhden hinnalla? En ole missään nähnyt sellaista.
esim burger kingissä saa joskus esim whopper aterian 2 yhen hinnalla
- AnonyymiUUSI
Ne olivat muutama vuosi sitten ruoat n. 8.5 €, nyt ovat n. 15€ korona hössötyksen jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Minä kävin ravintolassa syömässä ja maksoin omani: alkudrinkki, olut ruoan kanssa --> 49 euroa. Eli ei edes jälkkäriä saa viidellä kympillä yhdelle, saatika sitten, että ostaisi kahdelle sillä ruoat ja juomat.
- AnonyymiUUSI
Riiippuu ihan missä aiot tarjota.
- AnonyymiUUSI
en melkein koskaan ole käynyt ravintoloissa syömässä joten en osaa sanoa
- AnonyymiUUSI
Minulle se taas olisi yski lysti mitä se maksaa jos Venlan kanssa ihan naamatusten mahamme täyttäisimme.
- AnonyymiUUSI
Se vain ettet Venlaasi koskaan saa,.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se vain ettet Venlaasi koskaan saa,.
On kohtaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On kohtaa.
Ei koskaan
- AnonyymiUUSI
Sanoisin, että riittää erinomaisti, myös jälkiruokaan. Tai no riittää ainakin kaikissa paikoissa, joihin itse menisin/veisin syömään. Jos haluat alkoholia, niin sittenhän tuo ei tietenkään riitä mihinkään.
- AnonyymiUUSI
Varuiksi kannattaa olla kuuskymppiä mun kokemuksen mukaan.
- AnonyymiUUSI
Paikasta riippuen on mennyt noin 50-70 euroa. Kerran meni vajaa 50, mutta se oli keittoruokailu.
- AnonyymiUUSI
Riippuu myös paikkakunnasta. Pienessä kunnassa on halvempaa. Stadissa 50 euroa on hilkulla.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se riittää.
- AnonyymiUUSI
Naudan sisäpaisti n. 12 eur
Perunaa, porkkanaa, sipulia muutama eur
Pullo hyvää punaviiniä 20 eur
Vaikka kahvit + jäätelöä ja mansikoita, alle kympin yht.
Vielä jää rahaa lisukkeisiinkin, joko pääruoalle tai jälkkärille.
Hyvin syö treffeillä 50 eurolla, jos osaa laittaa itse ruokaa! - AnonyymiUUSI
Hesas kävin syömäs 220 € alku jne jälkiruokinee 2 Conjack kyllä oli hyvää
- AnonyymiUUSI
Missä kävit syömässä?
- AnonyymiUUSI
Tais olla ruoka parempaa kuin seura
- AnonyymiUUSI
Budjetoi 50€, varaudu 100€. Jos menee yli niin sit vaihtoon. :)
- AnonyymiUUSI
Jos menee yli niin se kertoo siitä että väärin budjetoitu. Kannattaa keskittyä tienaamaan rahaa ja viedä naisia treffeille kun on siihen varaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos menee yli niin se kertoo siitä että väärin budjetoitu. Kannattaa keskittyä tienaamaan rahaa ja viedä naisia treffeille kun on siihen varaa.
Kertoo enemmän naisesta, on vain rahan perässä. Vaihtoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo enemmän naisesta, on vain rahan perässä. Vaihtoon.
Jollei toiselle etukäteen kerrota budjetista, ei häntä voi myöskään syyttää sen ylittämisestä tai edes "rahan perässä olemisesta". Hän voi hyvinkin tilata ihan vain sen, minkä itse maksaenkin tilaisi. Harva nainen on ajatustenlukija ja tietää toisen budjetin kertomatta. 50€:lla kyllä pari henkeä syö ravintolassa, mutta ei vaikkapa 60€:a maksava ateriakaan vielä yhtään tuhlaillen tilattu ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jollei toiselle etukäteen kerrota budjetista, ei häntä voi myöskään syyttää sen ylittämisestä tai edes "rahan perässä olemisesta". Hän voi hyvinkin tilata ihan vain sen, minkä itse maksaenkin tilaisi. Harva nainen on ajatustenlukija ja tietää toisen budjetin kertomatta. 50€:lla kyllä pari henkeä syö ravintolassa, mutta ei vaikkapa 60€:a maksava ateriakaan vielä yhtään tuhlaillen tilattu ole.
Ei tietenkään ole ajatusten lukija. Olen aina kertonut budjetin treffeille mentäessä. Kun olen ollut "lompakko" vuorossa. Sanonut 50€ mutta ottanut tuplat (esimerkkiä mukaillen).
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään ole ajatusten lukija. Olen aina kertonut budjetin treffeille mentäessä. Kun olen ollut "lompakko" vuorossa. Sanonut 50€ mutta ottanut tuplat (esimerkkiä mukaillen).
Eli toisin sanoen olet opettanut, ettei budjetilla ole sinun kanssasi väliä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisin sanoen olet opettanut, ettei budjetilla ole sinun kanssasi väliä.
Ei ole, jos ei halua jatkoa. 🤷 Valintoja, vapaita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, jos ei halua jatkoa. 🤷 Valintoja, vapaita.
Niin, tuo tietysti on sinun vapaa valintasi ja sinöhän siinä aina takkiisi otat. Eipä se siis tokijaan muille kuulu, vaikka toimisit miten hölmösti tahansa.
- AnonyymiUUSI
Riittäisi vallan mainiosti. Olen tottunut elämään vain nuukien miesten kanssa ja yleensä vaatimalla vaadin, että saan maksaa oman osuuteni.
- AnonyymiUUSI
Riittää ihan alle 10 euroakin :)
- AnonyymiUUSI
Lidlistä safkat ja kotio
- AnonyymiUUSI
Mulla ei oo koskaan rahaa.
- AnonyymiUUSI
Valitset sellaisen paikan että riittää.
- AnonyymiUUSI
No Amarillossa syöminen maksaa noin 30 egeä per nenä...mutta sekin toki riippuu, mitä sielläkin tilaa...ja tuohon hintaan juoma on alkoholiton. 50 egeä ei välttämättä riitä kahdelle, ellei tosiaan mennä johonkin kotipizzaan jne. Ravintoloissa syömisen hinta on kovassa nousussa...
- AnonyymiUUSI
Tuplaisin tuon. Jos pääruoka pelkästään maksaa 20-30 €, juoma 5-15 €, jälkiruoka 7-10 €. Plus alkupalat. Säästä ensin ja sitten viet kunnon treffeille. Muista että toinen ei jää sulle mitään velkaa. Vaan se on jo kunnia jos toinen suostuu ja antaa sulle omaa aikaansa.
Aina voit viedä pizzalle, se on edullisempaa. Silloin voit kysyä suoraan haluaisiko lähteä sun kanssa pizzalle. Silti vastaus voi olla, mielellään lähtisin tai toinen voi ehdottaa et lähtisi mieluummin toisenlaiseen paikkaan. Siksi hyvä säästää ensin - AnonyymiUUSI
Sehän riippuu kuinka paljon olet valmis sijoittamaan ABC: LLÄ ON halpa pöytä
- AnonyymiUUSI
Tuota... jos pitää tällaista miettiä, ootko ihan varma että susta on elättämään vaimo ja siittämäsi lapset? Sitähän sillä tarjoamisella naiselle halutaan viestiä? Ja shitstorm alkaa...
- AnonyymiUUSI
Et voi olla tosissas ??????
- AnonyymiUUSI
50€ riittää, jos haet kaupasta ainekset ja kokkaat itse. Toki, jos viini-ihmisiä olette, niin ei riitä.
- AnonyymiUUSI
Lisään vielä, että aikoinaan asuin ulkomailla ja nykyistä vaimoani tapaillessa tarjosin aina. Muu ei olisi tullut edes kyseeseen siellä. Sitten, kun tuli aika mennä tapaamaan hänen vanhempiaan, minua kestittiin kuin kuningasta. Mielestäni meni aika tasan, jos sillä nyt mitään väliä on. Tärkeintä on tietysti, että löysin elämäni naisen.
- AnonyymiUUSI
Hyvä huomioida ettei kaikki naiset halua mennä miehen kotiin treffailun alussa.
- AnonyymiUUSI
Ei riitä, jos mies tarjoaisi minulle ravintolaa jossa pärjää alle 50e estäisin hänet heti!
- AnonyymiUUSI
Estelisin.
- AnonyymiUUSI
Kysy viranomaisilta!!! Pedofiili
- AnonyymiUUSI
Riittää, alkujuomiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082685
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521896Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3971500Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531473Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3601379Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641268Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251266Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141196- 591036
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23938