Joulu on täynnä pakanallisia rituaaleja. Yksikään kristitty ei siksi vietä pakanallista joulua.
Pakanat viettävät joulua
7
123
Vastaukset
- H-pukki
Ei meilläkään koskaan "vietetty joulua".Lahjoja voi antaa ympäri vuoden,jos on halua.Onhan tää jouluhömpötys aivan sikamaista juutalaisten kaupustelua herkkäuskoisille.Rahaa pitää törsätä,vaikkei sitä olisikaan.Lapsille valhettelu sopii hyvin "rehellisille suomalaisille".Aikuisille valehdellaan,ettei me NATOon mennä,heheh.Rikollista porukkaa siellä Arcadian kadun nurkilla.
Haiskaa joululle !- Ken uskoo tahtoo.
Jospa tänä jouluna armas jouluhallituksemme haisee lipevälle kalalle.
- pakanat
Jeesuksen syntymä juhlaa kristityt viettää jouluna, kyllä on taas mukavaa. Juutalaiset ja muslimit lähtevät Teboilille kahville joulun pyhinä!
- :D :D
Menkää te joulun vihaajat, vaikka jonnekkin luolaan piiloon jos noin häiritsee...
- eijouluakiitos
:D :D kirjoitti:
Menkää te joulun vihaajat, vaikka jonnekkin luolaan piiloon jos noin häiritsee...
Mä laskin kuinka paljon menisi rahaa menisi jos viettäisin joulua ja ostaisin ruoat ja lahjat. Sillä rahalla olen poissa kotoa pari viikkoa.
Suosittelen. - EiJouluaEi.
eijouluakiitos kirjoitti:
Mä laskin kuinka paljon menisi rahaa menisi jos viettäisin joulua ja ostaisin ruoat ja lahjat. Sillä rahalla olen poissa kotoa pari viikkoa.
Suosittelen.Se on muuten kallista jos aikoo muistaa läheisiään ja sukua vähänkin arvokkailla lahjoilla. Sillä meikä ei kehtaa ostaa krääsää ja rihkamaa.
Sellainen 2000 - 3000 euroa säästyy kun jättää joulun pitämättä. Hyvissä ajoin ilmoitan kaikille, jo marraskuun alussa, että "matkoilla".
Minulla on "piilopirtti" (mökki) suomessa(kin) ja siitä ei tiedä kukaan. Olen joko siellä tai sitten kaukana suomen rajoista.
- trixx
Joulu, joulu,joulu ehdottomasti. Jeesuksen syntymän muistojuhla on pantu hyvälle paikalle. Minulla on syksyisin kaamosmasennus, mutta joulukuussa unohdan koko jutun. Olen niin innoissani joulusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856314
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859