Pakanat viettävät joulua

Ravuri.

Joulu on täynnä pakanallisia rituaaleja. Yksikään kristitty ei siksi vietä pakanallista joulua.

7

185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H-pukki

Ei meilläkään koskaan "vietetty joulua".Lahjoja voi antaa ympäri vuoden,jos on halua.Onhan tää jouluhömpötys aivan sikamaista juutalaisten kaupustelua herkkäuskoisille.Rahaa pitää törsätä,vaikkei sitä olisikaan.Lapsille valhettelu sopii hyvin "rehellisille suomalaisille".Aikuisille valehdellaan,ettei me NATOon mennä,heheh.Rikollista porukkaa siellä Arcadian kadun nurkilla.
      Haiskaa joululle !

• Ken uskoo tahtoo.

Jospa tänä jouluna armas jouluhallituksemme haisee lipevälle kalalle.

• pakanat

Jeesuksen syntymä juhlaa kristityt viettää jouluna, kyllä on taas mukavaa. Juutalaiset ja muslimit lähtevät Teboilille kahville joulun pyhinä!

• :D :D

Menkää te joulun vihaajat, vaikka jonnekkin luolaan piiloon jos noin häiritsee...

• eijouluakiitos
        :D :D kirjoitti:

Menkää te joulun vihaajat, vaikka jonnekkin luolaan piiloon jos noin häiritsee...

Mä laskin kuinka paljon menisi rahaa menisi jos viettäisin joulua ja ostaisin ruoat ja lahjat. Sillä rahalla olen poissa kotoa pari viikkoa.

Suosittelen.

• EiJouluaEi.
        eijouluakiitos kirjoitti:

Mä laskin kuinka paljon menisi rahaa menisi jos viettäisin joulua ja ostaisin ruoat ja lahjat. Sillä rahalla olen poissa kotoa pari viikkoa.

Suosittelen.

Se on muuten kallista jos aikoo muistaa läheisiään ja sukua vähänkin arvokkailla lahjoilla. Sillä meikä ei kehtaa ostaa krääsää ja rihkamaa.
        Sellainen 2000 - 3000 euroa säästyy kun jättää joulun pitämättä. Hyvissä ajoin ilmoitan kaikille, jo marraskuun alussa, että "matkoilla".
        Minulla on "piilopirtti" (mökki) suomessa(kin) ja siitä ei tiedä kukaan. Olen joko siellä tai sitten kaukana suomen rajoista.

• trixx

Joulu, joulu,joulu ehdottomasti. Jeesuksen syntymän muistojuhla on pantu hyvälle paikalle. Minulla on syksyisin kaamosmasennus, mutta joulukuussa unohdan koko jutun. Olen niin innoissani joulusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1893
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1310
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      942
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      889
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe