Joulu on täynnä pakanallisia rituaaleja. Yksikään kristitty ei siksi vietä pakanallista joulua.
Pakanat viettävät joulua
7
185
Vastaukset
- H-pukki
Ei meilläkään koskaan "vietetty joulua".Lahjoja voi antaa ympäri vuoden,jos on halua.Onhan tää jouluhömpötys aivan sikamaista juutalaisten kaupustelua herkkäuskoisille.Rahaa pitää törsätä,vaikkei sitä olisikaan.Lapsille valhettelu sopii hyvin "rehellisille suomalaisille".Aikuisille valehdellaan,ettei me NATOon mennä,heheh.Rikollista porukkaa siellä Arcadian kadun nurkilla.
Haiskaa joululle !- Ken uskoo tahtoo.
Jospa tänä jouluna armas jouluhallituksemme haisee lipevälle kalalle.
- pakanat
Jeesuksen syntymä juhlaa kristityt viettää jouluna, kyllä on taas mukavaa. Juutalaiset ja muslimit lähtevät Teboilille kahville joulun pyhinä!
- :D :D
Menkää te joulun vihaajat, vaikka jonnekkin luolaan piiloon jos noin häiritsee...
- eijouluakiitos
:D :D kirjoitti:
Menkää te joulun vihaajat, vaikka jonnekkin luolaan piiloon jos noin häiritsee...
Mä laskin kuinka paljon menisi rahaa menisi jos viettäisin joulua ja ostaisin ruoat ja lahjat. Sillä rahalla olen poissa kotoa pari viikkoa.
Suosittelen. - EiJouluaEi.
eijouluakiitos kirjoitti:
Mä laskin kuinka paljon menisi rahaa menisi jos viettäisin joulua ja ostaisin ruoat ja lahjat. Sillä rahalla olen poissa kotoa pari viikkoa.
Suosittelen.Se on muuten kallista jos aikoo muistaa läheisiään ja sukua vähänkin arvokkailla lahjoilla. Sillä meikä ei kehtaa ostaa krääsää ja rihkamaa.
Sellainen 2000 - 3000 euroa säästyy kun jättää joulun pitämättä. Hyvissä ajoin ilmoitan kaikille, jo marraskuun alussa, että "matkoilla".
Minulla on "piilopirtti" (mökki) suomessa(kin) ja siitä ei tiedä kukaan. Olen joko siellä tai sitten kaukana suomen rajoista.
- trixx
Joulu, joulu,joulu ehdottomasti. Jeesuksen syntymän muistojuhla on pantu hyvälle paikalle. Minulla on syksyisin kaamosmasennus, mutta joulukuussa unohdan koko jutun. Olen niin innoissani joulusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691