kannakkeen pulttien kierteet rikottu apurin puolelta, eli hihnapäästä.
Miten neuvoisitte korjaamaan; poratakko pitemmät reiät samankokoisille kierteille, vai isommat kierteet ja uudet pultit?
Joku idiootti ajellut rallia edellisen omistajan ominaisuudessa, Kaikenlaisia "arpoja"
sitä tulee vesisateessa ostaneeksi! Huijauksia täynnä, kytkinkin selvästi lopussa.
Jarrujen osat oli hitsattu takana kiinni, eli kaikki meni uusiksi!
Taidan hiukan "neuvoa" myyjää.
Moottorin
7
150
Vastaukset
- kenen syy? peili!
Kannattaa ostaa yksityiseltä, se kun on halpaa ja luotettavaa kauppaa.
Kyllä se sinun mielipiteestäsi huolimatta on syy siinä tyypissä, joka rikkoo ajokin!
Kysymys on vara-autoksi ostetusta vanhasta Octaviasta, mutta siitä huolimatta ei kukaan seurauksitta mulle myy rikottua autoa ehjänä.- jagfkjkjghöjgHÖJ
Skola kirjoitti:
Kyllä se sinun mielipiteestäsi huolimatta on syy siinä tyypissä, joka rikkoo ajokin!
Kysymys on vara-autoksi ostetusta vanhasta Octaviasta, mutta siitä huolimatta ei kukaan seurauksitta mulle myy rikottua autoa ehjänä.Oma moka! Mitäs pas'kan ostit! Buahahhhahhaaa!
- kakkos laatua
Jakopäätä korjailet kerran vuoteen jos paljon ajat.koiranluut ja alapallonivelet myös kulutus tavaraa.Jos vielä äänieristät niinkuin täälläkin tuntuu omistajilla olevan vältämätöntä.Niin tulee halppikselle hintaa.
Lueppas tuo toinen kirjoitukseni kolmetoista vuotta vanhasta uutena ostamastani Octaviastani!
Minulla on enemmän kokemusta Skoda Octaviasta kuin sinulla koko elämästä!
Niin tämä ei ole minkään trollin kirjoitus, vaan menin ja ostin sateessa jonkun pusikossa ajellen jäljiltä tämän Ocun. Koeajossa (lyhyessä) en havainnut mitään erityistä, mutta heti kun ajelin kotiin sillä, huomasin kytkimessä olevan luiston, kun kunnolla polkaisi kaasua. Ja kun etsin vikaa tärinän aiheuttajalle, havaitsin että kannake ei ole oikein kiinni, kone makasi teräspohjapanssarin varassa!
Ajettu oikein kunnolla huonolla tiellä pohjapanssarin kuhmuista päätellen!- grundlenstrom
Hyvä Skola! Pidä puolesi. Jotkut eivät osaa käsitellä autoa eivätkä välitä sen huoltamisesta ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
