Moottorin

kannakkeen pulttien kierteet rikottu apurin puolelta, eli hihnapäästä.

Miten neuvoisitte korjaamaan; poratakko pitemmät reiät samankokoisille kierteille, vai isommat kierteet ja uudet pultit?
Joku idiootti ajellut rallia edellisen omistajan ominaisuudessa, Kaikenlaisia "arpoja"
sitä tulee vesisateessa ostaneeksi! Huijauksia täynnä, kytkinkin selvästi lopussa.
Jarrujen osat oli hitsattu takana kiinni, eli kaikki meni uusiksi!

Taidan hiukan "neuvoa" myyjää.

7

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenen syy? peili!

      Kannattaa ostaa yksityiseltä, se kun on halpaa ja luotettavaa kauppaa.

      • Kyllä se sinun mielipiteestäsi huolimatta on syy siinä tyypissä, joka rikkoo ajokin!
        Kysymys on vara-autoksi ostetusta vanhasta Octaviasta, mutta siitä huolimatta ei kukaan seurauksitta mulle myy rikottua autoa ehjänä.


      • jagfkjkjghöjgHÖJ
        Skola kirjoitti:

        Kyllä se sinun mielipiteestäsi huolimatta on syy siinä tyypissä, joka rikkoo ajokin!
        Kysymys on vara-autoksi ostetusta vanhasta Octaviasta, mutta siitä huolimatta ei kukaan seurauksitta mulle myy rikottua autoa ehjänä.

        Oma moka! Mitäs pas'kan ostit! Buahahhhahhaaa!


    • kakkos laatua

      Jakopäätä korjailet kerran vuoteen jos paljon ajat.koiranluut ja alapallonivelet myös kulutus tavaraa.Jos vielä äänieristät niinkuin täälläkin tuntuu omistajilla olevan vältämätöntä.Niin tulee halppikselle hintaa.

      • Lueppas tuo toinen kirjoitukseni kolmetoista vuotta vanhasta uutena ostamastani Octaviastani!
        Minulla on enemmän kokemusta Skoda Octaviasta kuin sinulla koko elämästä!


    • Niin tämä ei ole minkään trollin kirjoitus, vaan menin ja ostin sateessa jonkun pusikossa ajellen jäljiltä tämän Ocun. Koeajossa (lyhyessä) en havainnut mitään erityistä, mutta heti kun ajelin kotiin sillä, huomasin kytkimessä olevan luiston, kun kunnolla polkaisi kaasua. Ja kun etsin vikaa tärinän aiheuttajalle, havaitsin että kannake ei ole oikein kiinni, kone makasi teräspohjapanssarin varassa!

      Ajettu oikein kunnolla huonolla tiellä pohjapanssarin kuhmuista päätellen!

      • grundlenstrom

        Hyvä Skola! Pidä puolesi. Jotkut eivät osaa käsitellä autoa eivätkä välitä sen huoltamisesta ollenkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      969
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      608
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      525
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe