RÖLLIT,kirjailkaa muualla

Miten ja millä ajalle ne oikeat työt tehdään, kun näin suuri joukko lapsellisia ihmisiä, eli tyhjästä p.....n jauhantaa jaksavia on päivät pitkät täällä kirjoittelemassa?

Luin tuossa muutaman jutun taas hyvin pitkän ajan tauon jälkeen.
Kahinat Octavian ja kaikkien muiden autojen pyörissä kääntäessä tulee siitä, että ollaan ajeltu soratiellä ja saatu jokunen soran napura sinne väliin, niin se kahisee kääntäessä. Tai sitten on ajettu puskassa, että jarrukilpi on hiukan vääntynyt alareunasta. On mekin jouduttu vaihtamaan 350 tuhanteen kilometriin vilkkurele, jarruosia liki kaikki pariin kertaan, etupyörien laakerit, suodattimet monasti, yksi alatukivarren pusla pahaan kuoppaan soratiellä ajon takia, tuulilasi kahdesti, kun pihassa käyty lyömässä rikki, (soutuveneenkin varasti joku, kun ei oltu kotona) peräkärryn takavalot potkittu rikki, ja näitä riittää. Mutta varmaa se on että Octavian huonoudeksi näitä on vaikea kääntää?????

7

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meluava ritsa idästä

      Et sitten julli varmaan ymmärrä lukemaasi.skeidoissa on ongemia ja vikoja vaikka muille jakaa.

      • Minun ei tarvitse lukea idioottien paskanjauhantaa, koska minulla on ollut kolmetoista vuotta Skoda, jossa on ollut vähiten vikoja tilastojenkin mukaan, ja tämän minun auton kulut voit laskea tuosta luettelosta!

        Ajele vain niillä japsilootillasi ja vaihda joka vuosi, niin ei tarvitse edes huoltoja maksaa!


      • Eipä ole trollilla
        Skola kirjoitti:

        Minun ei tarvitse lukea idioottien paskanjauhantaa, koska minulla on ollut kolmetoista vuotta Skoda, jossa on ollut vähiten vikoja tilastojenkin mukaan, ja tämän minun auton kulut voit laskea tuosta luettelosta!

        Ajele vain niillä japsilootillasi ja vaihda joka vuosi, niin ei tarvitse edes huoltoja maksaa!

        kummoistakaan autoa. Oletko montaa kertaa lukenut hänen mainitsevan omaansa. Lantaloordillakin joku kymmenenvuotias sitikan riisku. Mutta mitä väliä. Aivan sama , mitä tyhjäntoimittajat naputtelee. Jotain samaa noiden desantin tukujoukkojen kanssa.


      • Urpojen Urpo
        Skola kirjoitti:

        Minun ei tarvitse lukea idioottien paskanjauhantaa, koska minulla on ollut kolmetoista vuotta Skoda, jossa on ollut vähiten vikoja tilastojenkin mukaan, ja tämän minun auton kulut voit laskea tuosta luettelosta!

        Ajele vain niillä japsilootillasi ja vaihda joka vuosi, niin ei tarvitse edes huoltoja maksaa!

        Harmittaako maanantai? Harmittaako pihassa oleva marraskuun näköinen autosi? Skoda kyllä sopii sinulle varsin hyvin, olet tyylitajuinen.


      • melkoisen selvä asia
        Urpojen Urpo kirjoitti:

        Harmittaako maanantai? Harmittaako pihassa oleva marraskuun näköinen autosi? Skoda kyllä sopii sinulle varsin hyvin, olet tyylitajuinen.

        Ajokortin talvea vasten saaneilla teini julleilla on havaittu ongelmia kiveksien laskeutumisen kanssa.Skodahan on tunnetusti varsin kylmä auto ja juuri tämä kylmyys hidastaa nuorten jullien kiveksien laskeutumista.Mutta nyt on huomattu uusien skodien pompottavan ominaisuuden auttavan asiaan.Jullien ajellessa pomppivilla skodilla kivekset laskeutuvat kylmyydestä huolimatta.Yleensä näillä on se naapurin poika kyydissä niin näppärästi laskeutuu kivekset häneltäkin pomppivan skodan kyydissä istuessa.


      • nyt lepoa jullit
        melkoisen selvä asia kirjoitti:

        Ajokortin talvea vasten saaneilla teini julleilla on havaittu ongelmia kiveksien laskeutumisen kanssa.Skodahan on tunnetusti varsin kylmä auto ja juuri tämä kylmyys hidastaa nuorten jullien kiveksien laskeutumista.Mutta nyt on huomattu uusien skodien pompottavan ominaisuuden auttavan asiaan.Jullien ajellessa pomppivilla skodilla kivekset laskeutuvat kylmyydestä huolimatta.Yleensä näillä on se naapurin poika kyydissä niin näppärästi laskeutuu kivekset häneltäkin pomppivan skodan kyydissä istuessa.

        Myös meluisaksikin tunnettu skoda aiheuttaa melunsa vuoksi keskittymiskyvyn puutetta ja ärtyneisyyttä.tuntuu että nämä jullit ovat aina viikonlopun jälkeen normaaliakin ärtyneisempiä.Mikä on ymmärrettävää kun on istunut siwan pihassa kylmässä skodassa ja sitten ajellut rinkiä kartsalla meluavalla pompottavalla skodalla.Johan ne laskeutuvat kiveksetkin kipenee liian pompottavasta kyydistä.


    • skeidaa paskaa

      skeidaa paskaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1392
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1070
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      876
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      116
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe