RÖLLIT,kirjailkaa muualla

Miten ja millä ajalle ne oikeat työt tehdään, kun näin suuri joukko lapsellisia ihmisiä, eli tyhjästä p.....n jauhantaa jaksavia on päivät pitkät täällä kirjoittelemassa?

Luin tuossa muutaman jutun taas hyvin pitkän ajan tauon jälkeen.
Kahinat Octavian ja kaikkien muiden autojen pyörissä kääntäessä tulee siitä, että ollaan ajeltu soratiellä ja saatu jokunen soran napura sinne väliin, niin se kahisee kääntäessä. Tai sitten on ajettu puskassa, että jarrukilpi on hiukan vääntynyt alareunasta. On mekin jouduttu vaihtamaan 350 tuhanteen kilometriin vilkkurele, jarruosia liki kaikki pariin kertaan, etupyörien laakerit, suodattimet monasti, yksi alatukivarren pusla pahaan kuoppaan soratiellä ajon takia, tuulilasi kahdesti, kun pihassa käyty lyömässä rikki, (soutuveneenkin varasti joku, kun ei oltu kotona) peräkärryn takavalot potkittu rikki, ja näitä riittää. Mutta varmaa se on että Octavian huonoudeksi näitä on vaikea kääntää?????

7

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meluava ritsa idästä

      Et sitten julli varmaan ymmärrä lukemaasi.skeidoissa on ongemia ja vikoja vaikka muille jakaa.

      • Minun ei tarvitse lukea idioottien paskanjauhantaa, koska minulla on ollut kolmetoista vuotta Skoda, jossa on ollut vähiten vikoja tilastojenkin mukaan, ja tämän minun auton kulut voit laskea tuosta luettelosta!

        Ajele vain niillä japsilootillasi ja vaihda joka vuosi, niin ei tarvitse edes huoltoja maksaa!


      • Eipä ole trollilla
        Skola kirjoitti:

        Minun ei tarvitse lukea idioottien paskanjauhantaa, koska minulla on ollut kolmetoista vuotta Skoda, jossa on ollut vähiten vikoja tilastojenkin mukaan, ja tämän minun auton kulut voit laskea tuosta luettelosta!

        Ajele vain niillä japsilootillasi ja vaihda joka vuosi, niin ei tarvitse edes huoltoja maksaa!

        kummoistakaan autoa. Oletko montaa kertaa lukenut hänen mainitsevan omaansa. Lantaloordillakin joku kymmenenvuotias sitikan riisku. Mutta mitä väliä. Aivan sama , mitä tyhjäntoimittajat naputtelee. Jotain samaa noiden desantin tukujoukkojen kanssa.


      • Urpojen Urpo
        Skola kirjoitti:

        Minun ei tarvitse lukea idioottien paskanjauhantaa, koska minulla on ollut kolmetoista vuotta Skoda, jossa on ollut vähiten vikoja tilastojenkin mukaan, ja tämän minun auton kulut voit laskea tuosta luettelosta!

        Ajele vain niillä japsilootillasi ja vaihda joka vuosi, niin ei tarvitse edes huoltoja maksaa!

        Harmittaako maanantai? Harmittaako pihassa oleva marraskuun näköinen autosi? Skoda kyllä sopii sinulle varsin hyvin, olet tyylitajuinen.


      • melkoisen selvä asia
        Urpojen Urpo kirjoitti:

        Harmittaako maanantai? Harmittaako pihassa oleva marraskuun näköinen autosi? Skoda kyllä sopii sinulle varsin hyvin, olet tyylitajuinen.

        Ajokortin talvea vasten saaneilla teini julleilla on havaittu ongelmia kiveksien laskeutumisen kanssa.Skodahan on tunnetusti varsin kylmä auto ja juuri tämä kylmyys hidastaa nuorten jullien kiveksien laskeutumista.Mutta nyt on huomattu uusien skodien pompottavan ominaisuuden auttavan asiaan.Jullien ajellessa pomppivilla skodilla kivekset laskeutuvat kylmyydestä huolimatta.Yleensä näillä on se naapurin poika kyydissä niin näppärästi laskeutuu kivekset häneltäkin pomppivan skodan kyydissä istuessa.


      • nyt lepoa jullit
        melkoisen selvä asia kirjoitti:

        Ajokortin talvea vasten saaneilla teini julleilla on havaittu ongelmia kiveksien laskeutumisen kanssa.Skodahan on tunnetusti varsin kylmä auto ja juuri tämä kylmyys hidastaa nuorten jullien kiveksien laskeutumista.Mutta nyt on huomattu uusien skodien pompottavan ominaisuuden auttavan asiaan.Jullien ajellessa pomppivilla skodilla kivekset laskeutuvat kylmyydestä huolimatta.Yleensä näillä on se naapurin poika kyydissä niin näppärästi laskeutuu kivekset häneltäkin pomppivan skodan kyydissä istuessa.

        Myös meluisaksikin tunnettu skoda aiheuttaa melunsa vuoksi keskittymiskyvyn puutetta ja ärtyneisyyttä.tuntuu että nämä jullit ovat aina viikonlopun jälkeen normaaliakin ärtyneisempiä.Mikä on ymmärrettävää kun on istunut siwan pihassa kylmässä skodassa ja sitten ajellut rinkiä kartsalla meluavalla pompottavalla skodalla.Johan ne laskeutuvat kiveksetkin kipenee liian pompottavasta kyydistä.


    • skeidaa paskaa

      skeidaa paskaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      808
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      657
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe