RÖLLIT,kirjailkaa muualla

Miten ja millä ajalle ne oikeat työt tehdään, kun näin suuri joukko lapsellisia ihmisiä, eli tyhjästä p.....n jauhantaa jaksavia on päivät pitkät täällä kirjoittelemassa?

Luin tuossa muutaman jutun taas hyvin pitkän ajan tauon jälkeen.
Kahinat Octavian ja kaikkien muiden autojen pyörissä kääntäessä tulee siitä, että ollaan ajeltu soratiellä ja saatu jokunen soran napura sinne väliin, niin se kahisee kääntäessä. Tai sitten on ajettu puskassa, että jarrukilpi on hiukan vääntynyt alareunasta. On mekin jouduttu vaihtamaan 350 tuhanteen kilometriin vilkkurele, jarruosia liki kaikki pariin kertaan, etupyörien laakerit, suodattimet monasti, yksi alatukivarren pusla pahaan kuoppaan soratiellä ajon takia, tuulilasi kahdesti, kun pihassa käyty lyömässä rikki, (soutuveneenkin varasti joku, kun ei oltu kotona) peräkärryn takavalot potkittu rikki, ja näitä riittää. Mutta varmaa se on että Octavian huonoudeksi näitä on vaikea kääntää?????

7

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meluava ritsa idästä

      Et sitten julli varmaan ymmärrä lukemaasi.skeidoissa on ongemia ja vikoja vaikka muille jakaa.

      • Minun ei tarvitse lukea idioottien paskanjauhantaa, koska minulla on ollut kolmetoista vuotta Skoda, jossa on ollut vähiten vikoja tilastojenkin mukaan, ja tämän minun auton kulut voit laskea tuosta luettelosta!

        Ajele vain niillä japsilootillasi ja vaihda joka vuosi, niin ei tarvitse edes huoltoja maksaa!


      • Eipä ole trollilla
        Skola kirjoitti:

        Minun ei tarvitse lukea idioottien paskanjauhantaa, koska minulla on ollut kolmetoista vuotta Skoda, jossa on ollut vähiten vikoja tilastojenkin mukaan, ja tämän minun auton kulut voit laskea tuosta luettelosta!

        Ajele vain niillä japsilootillasi ja vaihda joka vuosi, niin ei tarvitse edes huoltoja maksaa!

        kummoistakaan autoa. Oletko montaa kertaa lukenut hänen mainitsevan omaansa. Lantaloordillakin joku kymmenenvuotias sitikan riisku. Mutta mitä väliä. Aivan sama , mitä tyhjäntoimittajat naputtelee. Jotain samaa noiden desantin tukujoukkojen kanssa.


      • Urpojen Urpo
        Skola kirjoitti:

        Minun ei tarvitse lukea idioottien paskanjauhantaa, koska minulla on ollut kolmetoista vuotta Skoda, jossa on ollut vähiten vikoja tilastojenkin mukaan, ja tämän minun auton kulut voit laskea tuosta luettelosta!

        Ajele vain niillä japsilootillasi ja vaihda joka vuosi, niin ei tarvitse edes huoltoja maksaa!

        Harmittaako maanantai? Harmittaako pihassa oleva marraskuun näköinen autosi? Skoda kyllä sopii sinulle varsin hyvin, olet tyylitajuinen.


      • melkoisen selvä asia
        Urpojen Urpo kirjoitti:

        Harmittaako maanantai? Harmittaako pihassa oleva marraskuun näköinen autosi? Skoda kyllä sopii sinulle varsin hyvin, olet tyylitajuinen.

        Ajokortin talvea vasten saaneilla teini julleilla on havaittu ongelmia kiveksien laskeutumisen kanssa.Skodahan on tunnetusti varsin kylmä auto ja juuri tämä kylmyys hidastaa nuorten jullien kiveksien laskeutumista.Mutta nyt on huomattu uusien skodien pompottavan ominaisuuden auttavan asiaan.Jullien ajellessa pomppivilla skodilla kivekset laskeutuvat kylmyydestä huolimatta.Yleensä näillä on se naapurin poika kyydissä niin näppärästi laskeutuu kivekset häneltäkin pomppivan skodan kyydissä istuessa.


      • nyt lepoa jullit
        melkoisen selvä asia kirjoitti:

        Ajokortin talvea vasten saaneilla teini julleilla on havaittu ongelmia kiveksien laskeutumisen kanssa.Skodahan on tunnetusti varsin kylmä auto ja juuri tämä kylmyys hidastaa nuorten jullien kiveksien laskeutumista.Mutta nyt on huomattu uusien skodien pompottavan ominaisuuden auttavan asiaan.Jullien ajellessa pomppivilla skodilla kivekset laskeutuvat kylmyydestä huolimatta.Yleensä näillä on se naapurin poika kyydissä niin näppärästi laskeutuu kivekset häneltäkin pomppivan skodan kyydissä istuessa.

        Myös meluisaksikin tunnettu skoda aiheuttaa melunsa vuoksi keskittymiskyvyn puutetta ja ärtyneisyyttä.tuntuu että nämä jullit ovat aina viikonlopun jälkeen normaaliakin ärtyneisempiä.Mikä on ymmärrettävää kun on istunut siwan pihassa kylmässä skodassa ja sitten ajellut rinkiä kartsalla meluavalla pompottavalla skodalla.Johan ne laskeutuvat kiveksetkin kipenee liian pompottavasta kyydistä.


    • skeidaa paskaa

      skeidaa paskaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe