Heippa!
Mietimme tuossa äkkilähtöä Espanjaan joulukuun alussa. Paikkoja olisi Marbellaan ja costadel soliin vielä jäljellä ja edullisesti, mutta tarkeneeko siellä? Olisi kiva jos saisi vähän aurinkoakin. Kanarialle, Lanzarotelle tai teneriffalle haluaisimme mutta paikkoja on enää vähän. Olisiko vinkkejä mitä muita matkakohteita olisi vielä suht edullisesti tuohon aikaan? (Lukuunottamatta Egyptiä tai Tunisiaa)
Etelä Espanja joulukuun alussa?
4
1487
Vastaukset
- yamas
www.wunderground.com/global/SP.html
espanjan sää.Klikkaa jokin paikkakunta josta voit katsoa myös historia tietoja säästä.esim 1.12.2003 - Maukka
Istun Malagan linkkariasemalla ja vetta alko tulemaan just. Toissapaivana 28 astetta, eilen viileampaa ja huomiseksi on luvattu ukkosmyrsky.Tulkoon vaikka vanhoja mummoja mutta meikalainen suuntaa Gibraltarille.
Viime yona oli muuten 11 astetta. Etta menkaa vaan sinne Kanarialle ennemmin. - Heka
Espanjan sää on tunnetusti vaihteleva juuri Joulukuussa, Kanarialla saattaa sataa ja myös täällä Málagan alueella ja varsinkin kun tämän vuoden syksy on ollut oudon lämmin.Tállä hetkellä Fuegirolassa paistaa aurinko???Egyptissä varmaan on lämmintä, mutta turvallisuudesta ei nyt osaa sanoa.
- nainen 50+
Olin Torressa 11.-18.11. Ensimmäisenä päivänä satoi aamupäivällä, mutta iltapäivällä alkoi aurinko paistamaan ja aurinkoa riitti koko loppuloman ajan. Päivällä lämpötila oli reilut 20 astetta, joten väriäkin sai vähän. Rannalla oli vähän porukkaa.
Liikuimme paljon omatoimisesti junalla ja bussilla mm. Malagassa, Fuengirolassa, Benidormissa, Mijaksessa jne. Näimme paljon ja viihdyimme hyvin. Viikko meni tosi nopeasti, joten kaksi viikoakin olisi kulunut siellä.
Itse tarkistin heti palattuani netistä, koska löytyis pidempi matka Torreen ja joulukuussa oli kahta viikoa tarjolla. Minä ainakin lähtisin sinne uudestaan.
Jos haet pelkkää aurinkoa, niin se ei ole takuuvarmaa tähän aikaan vuodesta. Pitkähihaisia vaateita kannattaa varata pilvisiä päiviä ja iltoja varten.
Hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475875
- 495361
- 513746
- 143695
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1003441- 313146
- 592894
- 592766
- 552413
- 381864