kenen nimet korttiin?

Merzi77

Mitenkäs on laita kenen nimi siihen isäinpäiväkorttiin laitetaan? Tarkoitan siis että onko appiukko "isä"? Kuinka moni laittaa myös miehensä tai vaimonsa nimen korttiin kun toivotetaan hyvää isänpäivää? Halusinpa vain tietää mielipiteitä asiaan...

9

4523

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virpi

Minä ainakin laitan isäni isäinpäivä korttiin vaan oman nimeni. Ja lapseni laittavat isänsä(mieheni) korttiin vaan omat nimensä.

• Hermu

Käykääpäs katsomassa keskustelun ÄIDIT & ISÄT osiosta ja äitien jutuista aihe ISÄINPÄIVÄ. On meinaa tärkeetä ja painavaa asiaa. Käykää!!!

• mä vaan

lapsien vaimon kaikkien ketkä haluavat. paitsi
      tuntemattomat.

• öösöö

Mielestäni korttiin voi kaikki ne laittaa nimensä kenelle hän on isä sekä ne joille hän on isoisä, isoisoisä jne...

Appiukkon korttiin mielestäni ei kuulu vaimon laittaa nimeään.

Vaimo voi mielestäni laittaa miehensä onnittelu korttin nimensä ja usein laittaakin varsinkin lasten ollessa hyvin pieniä.

Vaimo voi kortissa onnitella kuinka hyvän miehen on saanut lastensa isäksi.

• Mii

Minä laitoin isänpäiväterveiset kortilla Etelä-Suomeen ja kortissa koreilee oman nimeni lisäksi myös sulhon nimi. Sama homma äitienpäiväkortin kanssa keväisin :) Samaa perhettä ollaan kuitenkin, ja ei se isä siitä hirvittävästi voi hirmustua.

• hassu

Mielestäni on hassua, jos vieraat (ketkä eivät ole lapsia tai lapsenlapsia) toivottavat hyvää isänpäivää jonkun toisen isälle, mutta itse olen tehnyt, niin, että itse olen toivottanut hyvää isänpäivää ja avomieheni on lisännyt korttiin, että lämpimiä terveisiä lisäksi toivottaa Reiska ja minä hänen isälleen vastaavasti niin ja äitien kanssa sama homma.

Siis kortissa on kaksi erillistä tervehdystä.

• annuli

Meillä laitettiin isänpäiväonnittelu lehteen ja siihen vaimon ja kaikkien lasten puolisoiden nimet sekä lapsenlapset. Mutta isä kyllä tosin pitää itseään koko katraan "isänä" joten mielissään on myös miniöitten nimistä :) Mutta ei sama systeemi varmaan kaikille sovi, kukin tavallaan.

• ......

korttiin kirjoitetaan esim. Onnea isälle papalle ja apelle/appiukolle isänpäivänä ja toivottajat poika pojanpoika/tyttö ja miniä

• äiti

Isänpäivä on mielestäni kaikkien isien päivä, joten muillekkin kun omalle isälle voi toivottaa hyvää isänpäivää. Ja varsinkin oman lapsen isänisälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1702
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      97
      666
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      16
      522
    Aihe