kenen nimet korttiin?

Merzi77

Mitenkäs on laita kenen nimi siihen isäinpäiväkorttiin laitetaan? Tarkoitan siis että onko appiukko "isä"? Kuinka moni laittaa myös miehensä tai vaimonsa nimen korttiin kun toivotetaan hyvää isänpäivää? Halusinpa vain tietää mielipiteitä asiaan...

9

4459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virpi

Minä ainakin laitan isäni isäinpäivä korttiin vaan oman nimeni. Ja lapseni laittavat isänsä(mieheni) korttiin vaan omat nimensä.

• Hermu

Käykääpäs katsomassa keskustelun ÄIDIT & ISÄT osiosta ja äitien jutuista aihe ISÄINPÄIVÄ. On meinaa tärkeetä ja painavaa asiaa. Käykää!!!

• mä vaan

lapsien vaimon kaikkien ketkä haluavat. paitsi
      tuntemattomat.

• öösöö

Mielestäni korttiin voi kaikki ne laittaa nimensä kenelle hän on isä sekä ne joille hän on isoisä, isoisoisä jne...

Appiukkon korttiin mielestäni ei kuulu vaimon laittaa nimeään.

Vaimo voi mielestäni laittaa miehensä onnittelu korttin nimensä ja usein laittaakin varsinkin lasten ollessa hyvin pieniä.

Vaimo voi kortissa onnitella kuinka hyvän miehen on saanut lastensa isäksi.

• Mii

Minä laitoin isänpäiväterveiset kortilla Etelä-Suomeen ja kortissa koreilee oman nimeni lisäksi myös sulhon nimi. Sama homma äitienpäiväkortin kanssa keväisin :) Samaa perhettä ollaan kuitenkin, ja ei se isä siitä hirvittävästi voi hirmustua.

• hassu

Mielestäni on hassua, jos vieraat (ketkä eivät ole lapsia tai lapsenlapsia) toivottavat hyvää isänpäivää jonkun toisen isälle, mutta itse olen tehnyt, niin, että itse olen toivottanut hyvää isänpäivää ja avomieheni on lisännyt korttiin, että lämpimiä terveisiä lisäksi toivottaa Reiska ja minä hänen isälleen vastaavasti niin ja äitien kanssa sama homma.

Siis kortissa on kaksi erillistä tervehdystä.

• annuli

Meillä laitettiin isänpäiväonnittelu lehteen ja siihen vaimon ja kaikkien lasten puolisoiden nimet sekä lapsenlapset. Mutta isä kyllä tosin pitää itseään koko katraan "isänä" joten mielissään on myös miniöitten nimistä :) Mutta ei sama systeemi varmaan kaikille sovi, kukin tavallaan.

• ......

korttiin kirjoitetaan esim. Onnea isälle papalle ja apelle/appiukolle isänpäivänä ja toivottajat poika pojanpoika/tyttö ja miniä

• äiti

Isänpäivä on mielestäni kaikkien isien päivä, joten muillekkin kun omalle isälle voi toivottaa hyvää isänpäivää. Ja varsinkin oman lapsen isänisälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11029
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8377
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      127
      5300
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3674
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3588
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3544
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3167
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2549
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2041
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1796
    Aihe