kAIKKI OSAAVAT JA KAIKILLA ON OIKEUS
http://www.autismiliitto.fi/files/1460/Kaikki_osaavat_-ohjelma_la_29.11.2014_klo_12_-_16.pdf
KOKO PERHEEN JOULUTAPAHTUMA
15
96
Vastaukset
- Aspergerinfo
Meillä ei ole. Olemme suomalaisia autisti-aikuisia. Emme saa rahallista emmekä mitään muutakaan tarvittavaa tukea mistään. Sen vuoksi syrjäydymme yhteiskunnasta ja jäämme veronmaksajien elätettäviksi. Hienoa Autismiliitto!
- toimittaja paikalla
Autismiliitto jatkaa samaa linjaa edelleen: koko perheen joulutapahtuman osallistujiksi yksinäisiä perheettömiä assejako? Onko ajateltu etukäteen mitä voi seurata tällaisesta markkinoinnista julkisella foorumilla?
Seuranhakubileet eronneille autistilasten vanhemmille. - Hakaniemen tori
oikea paikka
- fhklöäää
hmmh....
voi tätä maailman menoa
- assitar.
Tähän liitto paikallisyhdistyksineen on meidät aikuisassit ajanut
www.velkajarjestely.fi
vaikka
saa RAYn avustuksia ensisijaisesti vehnäpulliinsa. - jouluohjelmaa ?
Olisiko jouluohjelmaan sopinut
vaikka vatsan täydeltä soppaa yksinäisille autisteille
syö niin paljon kuin jaksat yksittäisiä istumapaikkoja tarjolla ? - Tervetuloa
Kisahalliin!
- infopukki
Olen maailman ainoa assi ja maailma kansalainen. Ei ole toista kaltaistani.
- Infopukin joulua
Mieleni minä pahoitan
aasi tuoppeja näkevi
korvistani sauhu nousee
on se niin väärin
pelirahani pennuille päätyy
murjaaneille apua ei heru
katin konttiin
olisiko pitkäripasesta tietoa
aasi ei ota mietoa - Mielensä pahoittaja
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12610898/#comment-73522617
- joulupelko
Netille joulu on ahneutta mutta assille se on kamaluutta
- gfddd
https://m.youtube.com/watch?v=ES-wch1UEQs tsiiga toi
- infoinfo
Minulla ei ole perhettä. Joudun viettämään joulun yksin kuten niin monena vuonna aikaisemminkin. Lisäksi olen vähävarainen eläkeläinen. Onko aikuisia yhteiskunnasta syrjäytettyjä autismin kirjoin ihmisiä ajateltu mitenkään tukea koskaan rahallisesti jos ei muuten niin Autismiliiton tai yhteiskunnan toimesta?
- gfhdjslzö
Ehkäpä jossain vaiheessa tuonkaltaisissa tapahtumissa voisivat pommiuhkaukselliset toimenpiteet tulla kyseeseen, mikä missään nimessä ei olisi toivottavaa.
- 45678984
kuinka niin ei?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892