Euroloan Group Oyj osakeanti 2014-2015
Kauppaavat kaupungilla otsikon firman A-osakkeita hintaan 8 € kappale, minimimerkintä on 100 000 €.
Laskeskelin tuossa että P/E tälle puljulle on 373
Nordean vastaava luku on P/E 12
Onko kyseessä siis kupla vai mikä perustelu tuolle huikealle kasvuvaatimukselle.
Ainakaan tästä se ei selviä http://www.euroloan.com/wp-content/uploads/2014/03/A-osake-Tuotekuvaus.pdf
Euroloan
6
479
Vastaukset
- Osakevelho
Privanetin Aroundissa näemmä Euroloan osakeanti käynnissä hintaan 13,50 per osake, melkoisesti nousua...
- KasvuyhtiöSijoittaja
Heh, törmäsin vahingossa tähän ketjuun kun etsiskelin Euroloanista tietoa kun aikanaan Privanetin kautta ostin. Alkuperäisen kysyjän P/E- kyselyyn vastauksena käy tuo Osakevelhon vastaus. Eli paljon on kurssiin ladattu odotuksia mutta jos ne toteutuvat niin Euroloanissa on todella kova nousupotentiaali. Varsinkin jos Euroloanista tulee EU:n ensimmäinen puhdas digitaalinen pankki. Olen itse sijoittanut Euroloaniin ja Googlettelin aikani kuluksi lisäinfoa firmasta josko olisi jotain uutta tapahtunut sitten toukokuun. Käsittääkseni saavat Luxemburgin pankkiluvan vuodenvaihteessa. Mutta sinänsä turha hötkyillä, nämä "pienet" listaamattomat vaativat kuitenkin odotusta mutta usein kun se odotus on ohi niin kurssit on ihan uusilla lukemilla. Itse odotan Euroloanista kovaa kurssinousua ja osinkoakin jokusen vuoden päästä.
Privanetissa kiinni tällä hetkellä useampi kymmenen tuhatta euroa, vastaa neljäsosaa aktiivisesta salkustani. Tarkoitus lisätä paukkuja listaamattomiin pääosin Privanetin kautta.- juutassoikoon
Noissa on high-risk & reward, koska osahan floppasee varmasti, mut tietty jos joku osuu kohdilleen. Euroloan nimestä tulee ekana mieleen joku kuppanen pikavippilafka, mutta muistelen kanssa lukeneeni niitten digiaalinen pankki ajatuksesta. Sinälläänhän kivijalkoja ei tartte mihinkään kuluja tuomaan nykypäivänä kun on digitaaliset allekirjotukset yms. sydeemit.
- Digihuumaa
Puhtaasti digitaalisia pankkeja EU:ssa: N26 (Saksa), Ferratum (suomalaislähtöinen pikavippifirma, pankkitoimilupa Maltalta joka kuuluu EU:hun).
Voidaan siis varmuudella sanoa, että Euroloanista ei tule EU:n ensimmäistä puhtaasti digitaalista pankkia.
N26 tarjoaa jopa pankkitiliä ja MasterCard-korttia, eli kyseessä on jo ihan oikea pankki siinä mielessä, että ihmiset odottavat perinteisesti pankilta sellaisia palveluja. Ferratum sai pankkitoimiluvan jo 5 vuotta sitten, mutta pikaisen katsauksen perusteella markkinoi eri maissa edelleen lähinnä pikavippejä.
- Puskaradiotakuunteleva
Odotetaas mitä tapahtuu loka-marraskuussa... sanokaa mun sanoneen :) Kannattaa ostaa Euroloania jos saa järkihintaan. Itse lisäsin viime viikolla salkkuun.
- Pikavippitietäjä
Jaa-a, saas nährä kun pikavippaus lait menee uusix ym, luottotappioitakin varmasti luvassa. Hinnat menny näissä ihan poskettomiksi, kuplaa pukkaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123810MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782017Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5441617Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851288Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671087Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798