Elikkä haluaisin gerbiileitä mutta äiti sanoo että jaksanko hoitaa sitä vastasin kyllä jaksan olen nyt 13v ja olen toivonut gerbiileitä seitsemän vuotiaasta asti joten tarvisin kiperästi apua ja plussaa ois jos vastaisitte pariin kysymykseen okei eli Voitteko ehdotella gerbuille nimiä ja minkä laista häkkiä tai terraariota suositelette olen lukenut gerbiileistä paljon plus kertokaa omista gerbiileistä tai kokemuksista näiden pienien söpöjen eläimien parissa kiitän vastauksista jo etu käteen T:Kiperästi apua tarvitseva
miten saada äiti ja isä ostamaan kaksi gerbiiliä
3
268
Vastaukset
- i love
Siis olen 10v ja vastauksii
- jokuxd
Mulla on gerbiili nimeltä pepe ja se kuolee tosi pian koska sillä on kasvain hajurauhasessa. Jos oisin sä,harkitsisin tarkasti ett haluatko aikanaan luopua gerbiileistä joihin olet kiintynyt.(se on ihan kauheeta varsinki ku pitäis olla iha normaalisti ja viettää joulua) , en tiedä miten voisit saada gerbiilin koska meillä se kävi vähän hopulla
olen 12v melkein 13
- Myös13vGerbiilityttö
Mene näyttämään vanhemmillesi miten söpöjä ne ovat!! Ja tuota.. nimiehdotuksiakin löytyy esim.. : Susu,Choko,Laku,Honey,Nöpö,Naksu,Roffo,Toffee ja yms. Kyllä nimiä löytyy paljolti. Ehdotan isoa ja laajaa terraa, jossa gerbut saavat liikkua ja kaivaa. Paljon purnukoita ja pahvipaketteja niin pärjäät hyvin. Vesi täytyy vaihtaa joka päivä joten hauskaa gerbiilin hoitoa!!!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst6710515- 2294464
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1553882Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1573373PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija373129Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58312262Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,382114Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201890Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621716Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251435