Olen erittäin kaunis ihminen

menkää kaunistumaan

Kukaan tuntematon ei tiedä ikääni, luulevat minua nuoreksi, olen niin kaunis, että miehet varsinkin katsovat pitkään ja kehuvat kuinka kaunis olen, pitkä ja hoikka ja meiheni on onnellinen kun muut miehet katsovat ja kehuvat.
En voisi kuvitella olevani ruma, itsestään pitää pitää huolta vaikka onkin mies, se on kohteliaisuus heille. Jos on varma saalis ei pidä heittäytyä rumaksi, pitäkkää huolta itsestänne meis tykkää.
Minä olen niin kaunis että kohta on käveltävä pussi päässä, kun aina tulee kehuja, ei niitäkään jaksa kauheesti. Mä uskon sen vähemmälläkin että olen kaupunkimme kauninen ihminen.

6

113

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinenkaunishomomies

Onneksi olkoon kaunis mies, olen onnellinen, kun saatiin tuo tasa-arvoinen avioliittolakin meikä on ekojen joukossa avioitumassa kultani kanssa.

• väärä foorumi

Menkääs hintit kehumaan itteenne tuonne sateenkaariperheet palstalle.

• Jäk

Kirjoittaja on varmaankin Tuksun hengenheimolainen, järkyttävän tyhmä ja ruma ämmä joka KUVITTELEE olevansa kaunis.

• ...

Joku homohan se oli, mutta kiva jos on kaunis homo.

• homo se on

Se nanoo olevas kaunis mies ja tykkääväs miehistä, siis hintti.

• Wɨkɨ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      51
      873
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      643
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      630
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      562
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      29
      517
    6. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      502
    7. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      498
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      71
      438
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      425
    10. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37