Kukaan tuntematon ei tiedä ikääni, luulevat minua nuoreksi, olen niin kaunis, että miehet varsinkin katsovat pitkään ja kehuvat kuinka kaunis olen, pitkä ja hoikka ja meiheni on onnellinen kun muut miehet katsovat ja kehuvat.
En voisi kuvitella olevani ruma, itsestään pitää pitää huolta vaikka onkin mies, se on kohteliaisuus heille. Jos on varma saalis ei pidä heittäytyä rumaksi, pitäkkää huolta itsestänne meis tykkää.
Minä olen niin kaunis että kohta on käveltävä pussi päässä, kun aina tulee kehuja, ei niitäkään jaksa kauheesti. Mä uskon sen vähemmälläkin että olen kaupunkimme kauninen ihminen.
Olen erittäin kaunis ihminen
6
89
Vastaukset
- toinenkaunishomomies
Onneksi olkoon kaunis mies, olen onnellinen, kun saatiin tuo tasa-arvoinen avioliittolakin meikä on ekojen joukossa avioitumassa kultani kanssa.
- väärä foorumi
Menkääs hintit kehumaan itteenne tuonne sateenkaariperheet palstalle.
- Jäk
Kirjoittaja on varmaankin Tuksun hengenheimolainen, järkyttävän tyhmä ja ruma ämmä joka KUVITTELEE olevansa kaunis.
- ...
Joku homohan se oli, mutta kiva jos on kaunis homo.
- homo se on
Se nanoo olevas kaunis mies ja tykkääväs miehistä, siis hintti.
- Wɨkɨ
Kyseessähän on farafilian muoto nimeltä "autoseksuaalisuus".
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_seksuaalisista_suuntautumisista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013328Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841342- 1091341
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801082Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26985- 33867