Mun isä on niin ärsyttävä jos se on tehnyt jotain hän ei pyydä anteeksi ja luulee olevansa joku meedio ku tulin kotiin huusin moi kukaan ei vastannut menin vessaan kuulen et joku kävelee ja on puhelimel ja yhtäkkii vessan valot sammuu ja ajattelin et se oli sähkökatkos sit ne meni päälle ja olin sille ok ja yhtäkkii ne sammuu taas ja soitan iskälle vessas kuulen ku se puhelin soi meen pois vessast ja avaan valot ja sanon iskä?? Sit yhtäkkii se tulee nurkan takaa ja mun pikkuveli sohvan alta ja ne molemmat nauraa mä pelästyin kamalasti nyt se on suuttunu mulle 2 päivää et mä suutuin sille se sanoo et oon sairas kosk pelästyin ja se sano et mul ei oo huumorintajuu se sanoo et pelästyin kosk katon kauhuleffoi ja niinku mä en ees kato pelottavii kauhuleffoi xd katoin jonku chuckyn ja kaunan ja riivatun ja smileyn jne se sanoo et sairaat ihmiset kattoo kauhu elokuvii pliis vastatkaa jotai niinku ainii on 15v se on niin outo en tajuu sitä se on muutenki pihi ja itsekäs -.-
pliis vastatkaa jotai lukekaa tää
ppntevmoo
1
95
Vastaukset
- Tiiän tunteen
Juttele isästi kanssa asiasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648