seuraa vanhemmasta naisesta

jaska2121

21v mies ettii seuraa vanhemmista naisista 40-55v ei väliä minkä kokoinen tai näköinen

31

6294

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rouva 43

      43 v naisellinen nainen...

      • nuorimiehhs

        rouva 43 haluatko saada nuorempaa ;)


      • rouva43
        nuorimiehhs kirjoitti:

        rouva 43 haluatko saada nuorempaa ;)

        Haluaako nuori mies... aikusta...


      • Anonyymi

        kiinodtaiskos tällänen keski.vartalo 19v


      • Anonyymi

        Haluisitko saada munaa kunnolla


    • kääntäjä-12345

      jaska ettii pimppaa mitä pumpata "24h" mut leidit varmaan tajuaakin sen :)

      • rouva43

        Okei.. kitti vinkistä.. taidan olla aika idealisti tai sitten vaan naivi....


    • rouva 46

      Painu tissiposki äitis luo

      • halukas rva 46

        Haluaisin juuri tuollaista nuorta jaksavaa miestä tyydyttämään kyltymättömät himoni..suuseksiin.


      • esapekka59
        halukas rva 46 kirjoitti:

        Haluaisin juuri tuollaista nuorta jaksavaa miestä tyydyttämään kyltymättömät himoni..suuseksiin.

        Mä voin tulla nuolemaan sun pimppaa


      • tiedustelija-nro 564

        siis nuolemaan rva 46 :sta vai esepekan kanssa kahrenkesken… tätä pekka varmaan funtsii..

        tussun nuolijat ei välttämättä halua tappia nuolla, tuost saa vähän sellasen käsityksen :)


      • jaksava nuorimies
        halukas rva 46 kirjoitti:

        Haluaisin juuri tuollaista nuorta jaksavaa miestä tyydyttämään kyltymättömät himoni..suuseksiin.

        No täd ois vanhemmista naisista kiinnostunu 21v nuorimies ja hyvin varustettu;)


      • rouva43
        jaksava nuorimies kirjoitti:

        No täd ois vanhemmista naisista kiinnostunu 21v nuorimies ja hyvin varustettu;)

        Missä päin...


      • Anonyymi
        halukas rva 46 kirjoitti:

        Haluaisin juuri tuollaista nuorta jaksavaa miestä tyydyttämään kyltymättömät himoni..suuseksiin.

        Mä voisin tulla nuolee sut tosi märäksi


    • rouva3

      Niinpä jännä että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.. itse parhaassa iässä seksin suhteen....

      • Hei rouva3,mistä päin suomea olet,olen itse vanhempi viriili mies ja seksi kiinostaa.


      • rouva3
        pekael kirjoitti:

        Hei rouva3,mistä päin suomea olet,olen itse vanhempi viriili mies ja seksi kiinostaa.

        Toki seksi kiinnostaa..


    • Etin kans päijät hämeest vanhempaa naista. Oon 24 vuotias hyvä kuntonen äijä. Viestiä voi laittaa osotteesee [email protected] :)

    • ...

      On se kumma kun on jo vaikka kuinka kauan etsinyt kypsempää naista mutta ei millään tunnu löytyvän.

      • rouva43

        MIstä olet etsinyt... kyllä niitä on...


    • Anonyymi

      18 v hoikka nuori mies etsii vanhempaa naista 40 ylöspäin naisen ulkonäöllä ei kauheasti väliä kokemus kiinnostaa paljon vakio kiinnostaa millon vain aikaa

    • Anonyymi

      minä olen 51 v mies ja etsin itseäni vanhempaa naista seuraksi seksiin ja yhdessäoloon muutenkin mutta eipä teitä taida olla olemassa ja plussaa jos on lihava

    • Anonyymi

      22v miehen alku etsii vanhempaa naista Kainuun tai Pohjois-Savon alueelta

    • Anonyymi

      Olisi tällänen 19v jätkä joka etti opettaja seksin saloihin

    • Anonyymi

      Ikää 16 etin vanhempaa lahesta. naista!

    • Anonyymi

      Etsin myös vanhempaa neitoa seurakseni. Itse 37v ihan perus ukkeli. Pitkä ja jotkut haukkuneet komeaksikin. Pistä numero tai sposti osoite niin jatketaan.

    • Anonyymi

      No tehkää jotain!
      Täällä marmattaminen ei ole tekemistä!

    • Anonyymi

      Kelpaisiko 37v mies oisin valmis antaa mitä vaa nainen haluu

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a str­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aiki­­­lle, jotk­a haluav­­at pitää ha­­­uskaa 👉 http://7vip.biz/H/B8t0I0

    • Anonyymi

      Uu­s­i s­ek­si­tea­tteri ava­­­utu­­­u Suomeen! Ku­tsu­­­mme kai­­kki­­. Il­­­mo­­­ittautum­ine­­­n ry­hmä­­ämme tä­­­äl­­­l­­­ä 👉 http://seisinka.net/H/D4j7R5

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe