seuraa vanhemmasta naisesta

jaska2121

21v mies ettii seuraa vanhemmista naisista 40-55v ei väliä minkä kokoinen tai näköinen

30

6747

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rouva 43

43 v naisellinen nainen...

• nuorimiehhs

rouva 43 haluatko saada nuorempaa ;)

• rouva43
        nuorimiehhs kirjoitti:

rouva 43 haluatko saada nuorempaa ;)

Haluaako nuori mies... aikusta...

• Anonyymi

kiinodtaiskos tällänen keski.vartalo 19v

• Anonyymi

Haluisitko saada munaa kunnolla

• kääntäjä-12345

jaska ettii pimppaa mitä pumpata "24h" mut leidit varmaan tajuaakin sen :)

• rouva43

Okei.. kitti vinkistä.. taidan olla aika idealisti tai sitten vaan naivi....

• rouva 46

Painu tissiposki äitis luo

• halukas rva 46

Haluaisin juuri tuollaista nuorta jaksavaa miestä tyydyttämään kyltymättömät himoni..suuseksiin.

• esapekka59
        halukas rva 46 kirjoitti:

Haluaisin juuri tuollaista nuorta jaksavaa miestä tyydyttämään kyltymättömät himoni..suuseksiin.

Mä voin tulla nuolemaan sun pimppaa

• tiedustelija-nro 564

siis nuolemaan rva 46 :sta vai esepekan kanssa kahrenkesken… tätä pekka varmaan funtsii..

tussun nuolijat ei välttämättä halua tappia nuolla, tuost saa vähän sellasen käsityksen :)

• jaksava nuorimies

No täd ois vanhemmista naisista kiinnostunu 21v nuorimies ja hyvin varustettu;)

• rouva43
        jaksava nuorimies kirjoitti:

No täd ois vanhemmista naisista kiinnostunu 21v nuorimies ja hyvin varustettu;)

Missä päin...

• Anonyymi

Mä voisin tulla nuolee sut tosi märäksi

• rouva3

Niinpä jännä että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.. itse parhaassa iässä seksin suhteen....

• Hei rouva3,mistä päin suomea olet,olen itse vanhempi viriili mies ja seksi kiinostaa.

• rouva3
        pekael kirjoitti:

Hei rouva3,mistä päin suomea olet,olen itse vanhempi viriili mies ja seksi kiinostaa.

Toki seksi kiinnostaa..

• Etin kans päijät hämeest vanhempaa naista. Oon 24 vuotias hyvä kuntonen äijä. Viestiä voi laittaa osotteesee [email protected] :)

• ...

On se kumma kun on jo vaikka kuinka kauan etsinyt kypsempää naista mutta ei millään tunnu löytyvän.

• rouva43

MIstä olet etsinyt... kyllä niitä on...

• Anonyymi

18 v hoikka nuori mies etsii vanhempaa naista 40 ylöspäin naisen ulkonäöllä ei kauheasti väliä kokemus kiinnostaa paljon vakio kiinnostaa millon vain aikaa

• Anonyymi

minä olen 51 v mies ja etsin itseäni vanhempaa naista seuraksi seksiin ja yhdessäoloon muutenkin mutta eipä teitä taida olla olemassa ja plussaa jos on lihava

• Anonyymi

22v miehen alku etsii vanhempaa naista Kainuun tai Pohjois-Savon alueelta

• Anonyymi

Olisi tällänen 19v jätkä joka etti opettaja seksin saloihin

• Anonyymi

Ikää 16 etin vanhempaa lahesta. naista!

• Anonyymi

Etsin myös vanhempaa neitoa seurakseni. Itse 37v ihan perus ukkeli. Pitkä ja jotkut haukkuneet komeaksikin. Pistä numero tai sposti osoite niin jatketaan.

• Anonyymi

No tehkää jotain!
      Täällä marmattaminen ei ole tekemistä!

• Anonyymi

Kelpaisiko 37v mies oisin valmis antaa mitä vaa nainen haluu

• Anonyymi
    • Missä olen ikäiseni tai vanhempi nainen, joka esiintyy mieluusti nyloneissa ja nauttii kun mies palvoo sääriä ja vetää käteen.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3076
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2493
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2492
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      239
      2161
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      246
      1771
    6. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      462
      1730
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      101
      1719
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1614
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1567
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      22
      1384
    Aihe