Äänestys

Ani Mal

Tämmöinen löytyi eli hyviä tekoja sivulla on äänestys jossa voi kannattaa eläinsuojeluyhdistys Dewin kissojen sterilointikampanjaa. Ihan hyvä tarkoitus ja kohde, sillä luontoon edelleen syntyy puskapentuja jotka villiintyvät tai kuolevat ja steriloinnilla voidaan tämä estää samoin kuin muidenkin vahinkopentujen syntyminen. Irtokissaongelmaa voidaan näin edes hieman vähentää.

http://hyviatekoja.fi/fi/projekti/kissojen-leikkauskampanja

Antakaapa äänenne vaikka koiraihmisiä olemmekin (ja osa varmaan kissallisiakin)

3

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajokoiranainen

Eläinhän se on kissakin vaikkei lempieläimeni joten miksipä ei, äänestin kun onhan tuo ihan hyvä ja tärkeä asia moneltakin kannalta. Näköjään äänestysaikaa on 30.11 joten siitä vain vaaliuurnille muutkin!

• Onhan tuo

Ihan kannatettava juttu.

• Maa&Seutu

Harmittaa etten voi äänestää kun en ole somessa, mutta hengessä olen mukana.

Tiedän nimittäin mitä on kun kastroimaton kolli käy kusellaan pihassa ja sitten lemuaa ovipielet, kesäkalusteet, lasten hiekkalaatikko sekä autojen renkaat. Jos olisi laillista veisin sen elukan itse kastroitavaksi, mutta pitänee yrittää vaikuttaa omistajaansa sen sijaan.

Ainoa hyvä puoli ettei se katti ole steriloimaton naaras sillä silloin niitä s**tanoista tulisi joka vuosi lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1063
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      837
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      773
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      519
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      515
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      36
      499
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      467
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe