Minun Ladaa suorastaan kysellään koska luopuisin.

Halpaa,halpaa,halpaa

Pienillä itsetehdyillä huolloilla menee aina muutaman vuoden. On mennyt 26vuotta. Eikä huoltokuluja ,koska osataan itsekin. On Lujaa Laatua ,halpa talvi- käyttö-metsätie ajokki tarpeeseen. Ketä haittaa automerkki? En haluakaan elvistellä osamaksu kaaralla.

26

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ladan korjamisessa/kunnossapitämisessä tärkeimmät työkalut on leka ja rautalanka.. On hyvä talviauto kuulemma.. Niitä ei tosiaan oikein ole..ainakaan niitä kunnon vanhanajan Larboja..

    • Kanto.

      Se ensimmäinen Lada malli oli paras. Ajelee sitä uudemmillakin, mutta kuitenkin paras oli ensimmäinen malli. Minulla oli -89 mallia Lada se oli aivan saman näkönen ja tekniikkakin taisi olla sama kuin -70 luvulla kun tuli Lada Suomeen. Ladani on nyt 111 mallia ja hyvinhän tuo on pelannut.

    • lata lattarauta.

      On taivaspaikka valmiina sinullekin, kun elämäsi on ollut noin kurjaa, kun pitänyt Ladalla ajaa.
      Ai niin, eihän kommunistit pääse taivaaseen, kun olette ateisteja. Pääluuhunne ei mahdu muuta kuin kommunismin aate.
      Onko vielä muijakin sellainen 70 vee ex-kottikärrien työntäjä siperian suolakaivoksilta. Sellainen työn sankari.

      • Kanto.

        Vaikka minä olen tämmönen niin varmasti pääsen taivaaseen, sinä et mahdu samaan paikkaan minun kanssa ja silloin sulle jää se toinen vaihtoehto. Kerro selli tovereillesi että viimeinen toiveesi olisi maata krematorissa, ei olis niin tukala olla sitten siellä johon joudut loppu ajaksi.


    • lörssen

      Niin totta taas. Lada on halpa mutta huono auto ja hengenvaarallinen kaikille.

      • Eurovolga

        Kyllä minulle Lada kelpaisi mutta rahat on nyt ja aina finaalissa tämän länsitekeleen kanssa räplätessä.


      • Eurovolga
        Eurovolga kirjoitti:

        Kyllä minulle Lada kelpaisi mutta rahat on nyt ja aina finaalissa tämän länsitekeleen kanssa räplätessä.

        Niin arvelenkin . Huoltoihin menee 10v.ssa samanverran kuin oli hinta. Härpätintä liikaa ja vinot silmät nykymalleissa.


      • Kanto.
        Eurovolga kirjoitti:

        Niin arvelenkin . Huoltoihin menee 10v.ssa samanverran kuin oli hinta. Härpätintä liikaa ja vinot silmät nykymalleissa.

        Ladassa menee auton hinta remontteihin joka vuosi. Aito itätekele.


    • Eurosamara

      Länsiautoilu on kallista. Yhä useampi Ihminen on kyllästynyt autoilun kuluihin,ja heikkoihin länsiautoihin.
      Haluavat auton joka kestää Isältä Pojalle.
      Lada on juuri sellainen.

      • Kanto.

        Onko isä kuolemassa? Ei Lada yli vuotta kestä, vaikka joka päivä korjaisi.


      • Eurosamara

        Vein tänään samaran paaliin


      • lörssen
        Eurosamara kirjoitti:

        Vein tänään samaran paaliin

        Niin totta taas. Ihmisen elämänlaatu paranee heti kun Lada on paalattu.


      • Eurosamara
        lörssen kirjoitti:

        Niin totta taas. Ihmisen elämänlaatu paranee heti kun Lada on paalattu.

        Sain vielä samarasta 50 euroa ajatelkaa sitten menin alkoon hakee viinaa


      • mb 200
        Eurosamara kirjoitti:

        Sain vielä samarasta 50 euroa ajatelkaa sitten menin alkoon hakee viinaa

        min sain haukut ja porttikielon paalaamoon kun vein länsiauton sinne


      • Kanto.
        Eurosamara kirjoitti:

        Sain vielä samarasta 50 euroa ajatelkaa sitten menin alkoon hakee viinaa

        Viinasta onkin iloa ladistille, mutta Ladasta vain murhetta.


    • Lada007

      Arttu Viskarin uudessa kappaleessa Sirpa kerrotaan osuvasti ladan ominaisuuksista. "Samaralla ajettiin Helsinkiin, bensiinin tuoksu tarttui vaatteisiin. Joku huusi saatanan koditon".

      • Ladanisti

        Tainnu olla kaasari samara ja ryyppy unohtunu päälle tai sitten hemmetin paljon ajettu ja kaasarivikaa. Ei mun samarassa koskaan mikään haise, muutaku rööki mitä polttelen. Sen sijaan edellisessä ooppelissa haisi bensiini/pakokaasu paikallaan tyhjäkäydessä. Oli kyllä siinä vehkeessä päästötkin leimalle ihan päin sitä itteään. Samaran päästöjä katsuri kehunu.


    • Ladafever

      Palaamossa töissä oleva kaveri on moneen kertaan jo kysellyt minukin Ladaani. Sinnehän se joutaisi, mutta kun on rikki, eikä saa vietyä.

      • Eurosamara

        Mikset tilaa lavettia.minä tilasin itteki samaralle


      • mb 200
        Eurosamara kirjoitti:

        Mikset tilaa lavettia.minä tilasin itteki samaralle

        Työ kaverilla räjähti auto. Oli länsiauto muuten. Oli sytyttänyt tupkin sisällä ja sitten lennettiin. Oli haissut bensa kuulemma.


      • Ladafever
        Eurosamara kirjoitti:

        Mikset tilaa lavettia.minä tilasin itteki samaralle

        Lavetilla lähti Lada paaliin. Päivän hyvä teko.


    • MitäsSiihenSanot

      Ajattelin saada HÄNESTÄ vara-osina vielä hintaa :lamput,akku,moottorinosia,hyvät renkaat ja sitten vasta rusinaksi. Pääomamenot tuli olemaan siis n.80 euroa/vuosi.

    • Kanto.

      Minulla on Lada 111 ja pysyy en luovu siitä.

    • ziguli 1200 l

      minulla on lada 1200l vm 70 kovasti kyselleet takaisin ostoa idästä päin täytyyköhän se antaa vai tuleeko putin hakemaan.

    • Zeagul perämoottori

      Voipi tullakin hakemaan. Vaan sittenpähän loppuu länsiautoilla elvistely ja pääsevät tosi ajokin makuun,jos siihenkään. Tulisko tuo jo tasa-arvo vähäksi aikaa?

      • Kanto.

        Mitä ihmettä yrität selittää? Koita huomenna uudelleen ilman sieniä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe