Ihastuin ujoon poikaan

Juars

En tiedä ollenkaan miten saisin kerrottua tunteeni yhdelle pojalle. En ole koskaan jutellut kasvotusten pojan kanssa kun ei ole tullut tilaisuutta. Laitoin hänelle viestiä, mutta hän ei vastaa minulle. Minulle on sanottu ettei tuntemattomille kannata heti kertoa tunteista, mutta vaikea häneen on tutustuakaan. Hän tosin voi säikähtää pahastikin jos menen sille sanomaan jotain tunteistani. Mielessä kävi että jos laittaisin hänelle vielä yhden viestin, että voisimmeko mennä kahville. Jos hän suostuu niin voisikohan silloin sanoa että olen ihastunut häneen? Pojan käytös viittaa ilmeisesti myös siihen että olen tavallinen, ei niin kiinnostava persoona, mutta en haluaisi uskoa siihen, tuntuu että hän saattaisi kaivata vähän seuraa... En haluaisi luovuttaa sen takia ettei poika uskalla olla tyttöjen kanssa tekemisissä. Saatoin olla liian hyökkäävä jo viestissä jonka laitoin hänelle. Onkohan mahdollisuus enää paikata tätä tilannetta. Poika tuntuu jo nyt välttelevän minua, harmittaa jos pelottelin hänet tiehensä.. :(

6

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10-18

      Tehkää jotain yhdessä ym ja tutustukaa paremmin toisiinne

    • En taho menettää sua

      Poika on lähdössä pois. Entä jos en ehdi nähdä enää häntä koulussa?

    • sama juttu tääl

      Mul sama tilanne mut me tunnetaan pohan kans jobkin verran jo.
      Nyt kun olen pistänyt hälle viestiä ei vastaa (ellei sit oo niin kiire...). Vaikeet sanoo mist johtuu tai miten edetä. Ei tauotkaan taida auttaa...Huoh! Kerroin vaan et tääl on yks samanlainen tilanne, et et oo yksin

    • En taho menettää sua

      Jotenkin lohduttavaa sinänsä kun muillakin on tällasta, mutta todella inhottavaa samaan aikaan. :(

    • lkasjdoj

      Kysy vaan kahville. Ei kukaan täysijärkinen voi sellaisesta suuttua.

      Ja jos poika suostuu, niin sitten voit hienovaraisesti kertoa tunteistasi kahvikupin äärellä. Tai jos et tunteistasi varsinaisesti uskalla kertoa, niin voit esim. kehua häntä mukavaksi ja sanoa jotain tyyliin "Sun kanssa on mukava jutella, ja olis varmaan kiva viettää enemmänkin aikaa kahdestaan." Ja kun vielä katsot samalla silmiin ja hymyilet söpösti, niin se sulattaisi ainakin minun sydämen :D

    • Juars

      Kai minä sitten kahville häntä pyydän. :) Toivottavasti viitsii vastata edes siihen, koska sitten alan olla jo aivan toivoton. Hankalaa kun ei saa mitään yhteyttä koko ihmiseen enää :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      330
      3081
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      109
      2288
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1685
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      196
      1620
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      69
      1407
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1283
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      941
    Aihe