Hei!
Mikä olisi taloudellisesti järkevin tapa saada Arabiemiraattien rahaa eli miten saisi valuuttaa eniten?
1) Ottaa euroja mukaan, ja vaihtaa paikan päällä.
2) Vaihtaa Suomessa dollareita (ei vaihtokuluja), ja vaihtaa niitä Dubaissa.
3) Nostaa kortilla Dubaissa rahaa automaatista.
Kiitos vastauksista!
Rahan vaihto Dubai
3
3846
Vastaukset
- salla
Kun itse siellä viimeksi olin, niin vaihdettiin lähtiessä täällä jonkin verran dirhameita. Harmitti sitten siellä perillä, kun huomasi että siellä olisi saanut paljon enemmän.
Esim. city centressä on rahanvaihtopiste, jossa vaihdetaan sen hetkisen kurssin mukaan. Valuuttakurssit digitaalisella taululla takaseinällä ja vaihtui mm euron kurssi sinä aikana kun siinä jonotimme.
Minä ottaisin vain euroja mukaan ja vaihtaisin siellä. Jos Visallakin nostaa niin siitä menee kuluja.
Rahan vaihto oli siellä paljon yksinkertaisempaa kuin täällä. Eurot tiskiin ja saat dirhamit tilalle lakukoneen nauhan kanssa. Ei kuluja. - Travelling Man
on varmasti nostaa kortilla rahaa automaatista. Ei missaan nimessa kannata vaihtaa ensin dollareiksi, silloinhan joutuu maksaa kaksi kertaa siita etta vaihtaa rahaa.
- SaRa
Dubaihin kannattaa ehdottomasti ottaa mukaan euroja. Dollarilla on Arabiemiraateissa kiinteä kurssi ja se ei ole suotuisa euron ollessa vahvoilla dollariin nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315376- 363711
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112525
- 292112
- 122047
- 1631876
- 1051352
- 141338
- 1371154