Negatiivista

Ei Fuengirolaan

Olen lueskellut tätä foorumia ja päällimmäisenä pistää silmään kuinka negatiivista porukkaa on liikkeellä. Morkkaatte koko ajan jotain - joko henkilöä tai asiaa. Miksi näin?

Onko siellä Espanjassa kuitenkaan niin kivaa ja mukavaa asustella`? Piirit on vissiin niin pienet että positiivinen ja muita arvostava ilmapiiri kaikkoaa yhä kauemmas.

Portugalia kovasti kehutaan nykyisin eläkeläisten piireissä.

Aika näyttää, alkaako muuttoliike Portugalin suuntaan vilkastua.

15

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No,Fuengirola on vain pieni osa aurinkorannikkoa !

• poco loco

Samanlaista kissanhännänvetoa se on Floridassakin, vaikka ei ole edes koulua josta kinata.
      Thaimaassa taitaa olla sama juttu ainakin Pattayalla?

Missä on suomalaisia, niin on kinastelijoita. Kotimaassa sitä vasta kuhina käykin keskustelupalstoilla.

Ihan normaaleja ihmisiä sitä ollaan, asutaan missä hyvänsä. Muunmaalaiset eivät ole yhtään sen kummempia.

Portugali lupailee verovapautta ja sinne kertynee joukko joka ei halua maksaa veroja minnekään. En taida haluta sinne.

Fuengirolassa voi viettää viikon näkemättä ainoatakaan suomalaista, jos ei halua heitä nähdä. Minulla ei ole moista tarvetta.

• ei koskaan sinne

Olin itsekin fugessa monta talvea. mutta juuri tuon paskanpuhumisen takia vaihdoin paikkaa espanjassa.eihän tuo ole muuta kuin että suomalaiset ovat niin kateellisia toisilleen jos jollakin meneen vähän paremmin kuin itsellään. nykyään olen torreviejan lähellä eikä täällä suomalaiset puhu toisistaan niin paljon paskaa kuin siellä "apinarannikolla"

• Fuge no joo

Joo ymmärrän hyvin, itsekin asuneena siellä.

• 7+7

Juuri äsken juttelin yhden puolitutun kanssa Torreviejasta, kävi kattelemassa niitä 20000 euron kämppiä, ja totesi 6:den päivän luuppaamisen jälkeen, että niin nopeaan pois kuin mahdollista.

Jos pitää niissä kaljaringeissä hengailla, niin ainahan poissaolevat haukutaan.

• huhuuu1

7 7 oliko se sinun puolituttu sinulle jotain sukua? taisi olla sen isän puujalka oli varmaan teidän metsästä. olen täysin samaa mieltä että siellä missä suomalaisia on siellä on myös kähinää kun mulla menee paremmin kuin sinulla. siksi en välttelen suomalaisia espanjassa ollessani. niitä näkee ihan tarpeeksi suomessa

• 13+13
        huhuuu1 kirjoitti:

7 7 oliko se sinun puolituttu sinulle jotain sukua? taisi olla sen isän puujalka oli varmaan teidän metsästä. olen täysin samaa mieltä että siellä missä suomalaisia on siellä on myös kähinää kun mulla menee paremmin kuin sinulla. siksi en välttelen suomalaisia espanjassa ollessani. niitä näkee ihan tarpeeksi suomessa

huhuu1, ei ollut, ellei se selvinnyt kirjoituksestani, koskaan ollut puhetta hänen isänsä jaloista, puolituttu kun on.

• lauri linna

taalla on selvasti tullut porukkaa lisaan..elakelaista nakyy katukuvassa, halpa ja rauhallinen paikka..terv,,port asuva

• 5+12

Asukko nää lauri satamassa?

• Risto Lahnalalle

Kertokaapa paremmin miestä tuntevat mikä tässä mättää, Risto Lahnala kullkee pitkin rantakatuja ja paikassa jos toisessakin on piikitellyt ja moittinut Marko Levanderia ? On Riston maailman jostain nyt pahasti järkyttynyt.

• 13+10

Riston maailma on nimenomaan järkkynyt

• Don Pisqui
        13+10 kirjoitti:

Riston maailma on nimenomaan järkkynyt

Riston rattaita on ajan hammas syönyt, ja niitä ei voi enää korjata.

• Don Pisqui
        Don Pisqui kirjoitti:

Riston rattaita on ajan hammas syönyt, ja niitä ei voi enää korjata.

Sen vielä lisäisin, että Ristolle on kylläkin sanottu nätisti tuosta Markoon kohdistuvasta naljailusta. Ei näy auttavan, sääli.

• 3+20
        Don Pisqui kirjoitti:

Sen vielä lisäisin, että Ristolle on kylläkin sanottu nätisti tuosta Markoon kohdistuvasta naljailusta. Ei näy auttavan, sääli.

No ei sitä Ristoa sitten vois vaikka vetäistä lättyyn

• bolichero
        3+20 kirjoitti:

No ei sitä Ristoa sitten vois vaikka vetäistä lättyyn

Miksi pitäisi? Sellaista miestä ei ole syntynyt josta kaikki pitäisivät. Jeesuskin ristiinnaulittiin. Kuka tämä Lauri ylipäätään on, en tunne, mutta ei haittaa yhtään.

Nautitaan nyt vain auringosta, vaikka ei ihan hellettä olekaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe