Tää liittyy tavalliseen simssii....
Niin sitä että kun luo perheen, sillä on 20,000 rahaa, miten on mahdollista päästä niihin taloihin mitkä maksaa tyyliin 35,000 ?
Olisin kiitollinen nopeista vastauksista.
Kun itse olen tyhmä.
Kun en pysty jatkamaan naapuruston luomista ennenkun tajuan miten pääsen näihin "kalliisiin" taloihin käsiksi....?? Oon koittanu koodeja, mut ne ei toimi...? Mitä teen? auttakaa joku nopeesti!!!
ongelmia
7
400
Vastaukset
- Devil
eka meet sellaseen taloon johon sulla on varaa, sit otat koodeilla niille rahaa ja tallennat. Sit meet naapurustoon ja siirrät perheen takas siihen juttuun ja sit ostat niille uuden kämpän.
Ei siin pelis oo mitään ideaa jos käyttää koodeja. Se tulee äkkiä tylsäks. Laita se simi töihin. Paljon enemmän ideaa kun joutuu näkee vähän vaivaaki.
- erittäin tyhmä
Siis koodaan rahaa eka perheellle ja sit siirrän sen siihen juttuun. Ok.
Mut en vaan ymmärrä et miten saan sen perheen siirrettyy...?
voisiko joku olla vielä niin kiltti ja neuvoa mua tässäkin asissa :)) pian!! ??- Peelo
Imaskaa makkaraa prkleen xiitterit...
- tavalla
siellä naapurustoruudussa on ylhäällä semmonen traktorin kuva. käytät traktoria sen niiden kodin kohdalla ja se ottaa ihmiset sieltä talteen ja sitte siirrät ne uuteen taloon.
- Nimetön
no joo.. oli kyll vähän vaikee antaa neuvoja kun et kertonu onx sull ykkönen vai kakkonen...
- Simsinpelaaja
rosebud
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892046
- 1281382
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231330Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau281282- 671206
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371018- 88941
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53868- 121777
- 82766