Hukkaputki

Pakastinarkku

Sen varta on ollut lauhaa kokoajan, että sähkönkulutus on ollut melkoista hiihtoputkessa, kun täytyy pakastearkkua pitää jäässä, mutta ei se mitään Jämijärven kunta maksaa sähkölaskut, piikki on auki .

8

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukseton

Niin, Esko Ahoko se oli, joka "myi" hiihtoputken idean tänne? Ja nämä Jämpän hölmöt se ottivat. Nyt sitten kuntalaiset maksavat. Jämin ulkona olevat hiihtoladut ovat aivan upeat, olisi niitä mieluummin kehitetty ja markkinoitu, kun rakennettu kallis putki.

• Hoh hoijaa

Miten mahtaa luistaa siellä ulkoladuilla ?Kerro sitten.Toivottavasti ehdit jo huomenna heti aamulla kertomaan.Aloittajalle sen verran, että piti sitte aloittaa viides aihe samasta asiasta, ettei mikään vanhoista kelvannut.

• Hoh hoplaa

Tehtiinpä sinne Jämin mäelle rullasuksi- ja rullaluisteluratakin, menkääpä sinne hiihtämään. Kunta laittoi siihenkin omaa rahaansa 30 000 euroa.

• Hoh hoplaa

Tarkka summa kunnan osuudeksi tuli rullasuksirataan oli 36 000 euroa. Käytännössä turhan pattina Jämin Mäellä. Ei siellä juurikaan ketään ole lykkimässä.

• Reisille meni

Jämillä on menty perse edellä puuhun. Tällaisia investointeja varten pitää ensin olla kysyntää, ja vasta sitten luoda tarjontaa. Kunnan päättäjät ovat tietoisesti ottaneet riskin joka sittemmin realisoitui suurina taloudellisina ongelmina. Ja kaiken lisäksi nuo ongelmat jatkuvat niin kauan kuin tappiota tuottavat rakennukset kuluttavat energiaa ja niihin suunnataan kunnossapitotoimia.

Ainoa kestävä ratkaisu tilanteeseen on rakennusten purkaminen tai myyminen eniten tarjoavalle.

Onneksi sitä niin sanottua luontokeskusta ei alettu koskaan rakentamaan :-)

• ilotirti

Kannattaa poiketa katsomassa kuinka luontokeskus rakentuu....

• jaa-ha
        ilotirti kirjoitti:

Kannattaa poiketa katsomassa kuinka luontokeskus rakentuu....

Jaa - oikeesti rakennnetaan vai ?

• Hiihtelijä

Komiaa lykkiä luonnonladuilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      70
      5798
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      234
      4556
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2558
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      27
      2483
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      73
      1480
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1383
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      96
      1305
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1296
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      96
      1186
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1151
    Aihe