Sen varta on ollut lauhaa kokoajan, että sähkönkulutus on ollut melkoista hiihtoputkessa, kun täytyy pakastearkkua pitää jäässä, mutta ei se mitään Jämijärven kunta maksaa sähkölaskut, piikki on auki .
Vastaukset 8
- sukseton
Niin, Esko Ahoko se oli, joka "myi" hiihtoputken idean tänne? Ja nämä Jämpän hölmöt se ottivat. Nyt sitten kuntalaiset maksavat. Jämin ulkona olevat hiihtoladut ovat aivan upeat, olisi niitä mieluummin kehitetty ja markkinoitu, kun rakennettu kallis putki.
- Hoh hoijaa
Miten mahtaa luistaa siellä ulkoladuilla ?Kerro sitten.Toivottavasti ehdit jo huomenna heti aamulla kertomaan.Aloittajalle sen verran, että piti sitte aloittaa viides aihe samasta asiasta, ettei mikään vanhoista kelvannut.
- Hoh hoplaa
Tehtiinpä sinne Jämin mäelle rullasuksi- ja rullaluisteluratakin, menkääpä sinne hiihtämään. Kunta laittoi siihenkin omaa rahaansa 30 000 euroa.
- Hoh hoplaa
Tarkka summa kunnan osuudeksi tuli rullasuksirataan oli 36 000 euroa. Käytännössä turhan pattina Jämin Mäellä. Ei siellä juurikaan ketään ole lykkimässä.
- Reisille meni
Jämillä on menty perse edellä puuhun. Tällaisia investointeja varten pitää ensin olla kysyntää, ja vasta sitten luoda tarjontaa. Kunnan päättäjät ovat tietoisesti ottaneet riskin joka sittemmin realisoitui suurina taloudellisina ongelmina. Ja kaiken lisäksi nuo ongelmat jatkuvat niin kauan kuin tappiota tuottavat rakennukset kuluttavat energiaa ja niihin suunnataan kunnossapitotoimia.
Ainoa kestävä ratkaisu tilanteeseen on rakennusten purkaminen tai myyminen eniten tarjoavalle.
Onneksi sitä niin sanottua luontokeskusta ei alettu koskaan rakentamaan :-)- ilotirti
Kannattaa poiketa katsomassa kuinka luontokeskus rakentuu....
- jaa-ha
ilotirti kirjoitti:
Kannattaa poiketa katsomassa kuinka luontokeskus rakentuu....
Jaa - oikeesti rakennnetaan vai ?
- Hiihtelijä
Komiaa lykkiä luonnonladuilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611356Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25818Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu127724- 27714
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.168639VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa44623- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497