Moottorin alkuperäinen öljy on riittävän hyvää.
Ajan n.50000 km samalla autolla ja öljyllä,eikä koskaan ole moottori hajonnut.
Sitten vaihdan auton uuteen.
Öljyn vaihto on tarpeeton
8
223
Vastaukset 8
- sdfs31
Polkuautojen öljyjä ei tosiaan tarvitse vaihtaa.
- kyllä lapset tietää
kyllä rikas mies on sitten viisas, hyvä poika.
- Rillit huurussa
Paskat se mikään rikas ole. Todellisuudessa ole muuta kuin tuulen huuhtoma perse.
- jos sitääkään
tuulenhuutomaa
- voi voi voi
No kai se uusi 50000km kestää ajaa samoilla öljyillä.
Moottori siinä kuitenkin kuluu tarpeettoman paljon.- 9+17
Minulle eräs ammattilainen kertoi, että jotkut autonvalmistajat ovat testanneet öljyjen kestoa 90 000 km:n vaihtovälillä. Öljyt kestävät tuon, mutta suodattimet ovat se heikoin lenkki, eli alkavat tukkeutua.
- RIKKAIN
Minä vaihdan auton, kun sen tuulilasi likaantuu.
Tuulilasin pyyhkiminen ei sovi tasoiselleni herralle. - vanha auto
Minä vaihdan auton kun patteri loppuu oviavaimesta, sanoi eräs mies.
Kivaa kuultavaa rahattomalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013358Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721073- 441009
- 70845
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit79732- 94687
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi50680Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29605- 47584
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.90554