Oletteko seurustelleet

Kertokaa!

Olen siis ylipainoinen nuori nainen, enkä ole koskaan seurustellut. Johtuu varmasti juuri lihavuudestani. Olen yrittänyt laihduttaa, mutta ei ole tuottanut tulosta. Haluaisin nyt kuulla että oletteko seurustelleet lihavuudesta huolimatta? Paljon oli pituus paino ja millainen oli poikaystävä? Oliko hänkin lihava vai onko joku saanut hoikan poikaystävän.

4

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavatyttöystävä

      Ex.än tavatessani mitat oli 95kg/174cm, hänellä hieman massua, mutta ei paljoa. Nykyisen kun tapasin olin kai 98kg/174cm, mutta seirustelun aikana lihosin 106kg, olin silti hänen mielestään nätti vaikka itse en niin kokenut, no nyt ole saanut painon tippumaan aluksi 88kg , mutta siitä tullut hieman takaisin ja pitäisikin siis saada jostain se uusi motivaatio päästä normaali painoon, mieheni tykkää minusta vaikka on ylimääräistä, mutta tsemppaa minua kovin, koska huomaa kuinka huono minun on olla. Mieheni on itse laiha, mutta vielä normaalipainon rajoissa. Kyllä on mahdollista saada myös lihavana mies.

      • Tyttö

        Minä olen 15-vuotias.Painoa oli poikaystävämi tavatessa reilusti,sillä isäni kuoli,jonka tokia söin lohtuun.Painoin silloin lähemmäs 100kg,mutta sain itseni salille raahattua kerran,nyt käyn salilla 4-6kertaa viikossa .Treenaamme myös poikaystäväni kanssa yhdessä.Tällä hetkellä painan 56kg ja juuri sopiva.Vielä yritän kiinteyttää vatsaa reisiä. :) Jos poikakaveri oikeasti välittää,ei hän katso ulkonäköäsi pahalla koskaan!


      • ramipussinen83rp
        Tyttö kirjoitti:

        Minä olen 15-vuotias.Painoa oli poikaystävämi tavatessa reilusti,sillä isäni kuoli,jonka tokia söin lohtuun.Painoin silloin lähemmäs 100kg,mutta sain itseni salille raahattua kerran,nyt käyn salilla 4-6kertaa viikossa .Treenaamme myös poikaystäväni kanssa yhdessä.Tällä hetkellä painan 56kg ja juuri sopiva.Vielä yritän kiinteyttää vatsaa reisiä. :) Jos poikakaveri oikeasti välittää,ei hän katso ulkonäköäsi pahalla koskaan!

        Välittäminen juuri on kaikkein tärkeintä, tiet sitten mitä tahansa.


    • true story bro

      Ensinnäkin usko itseesi ja kauneuteesi, ei lihavuus ole mikään este! Ihminen voi olla kaunis painosta huolimatta kunhan uskoo siihen itse.

      Seurustelin kolmevuotta painonnostaja miehen kanssa (oikein urheilija) samalla kun itse olin 78kg josta lihoin suhteen aikana tasaisesti (pituus 173cm)

      Päätettyäni suhteen kävin puntarilla ensimmäistä kertaa pariin vuoteen ja pakko kyllä sanoa että olen aika helvetin hyvännäköinen satakiloinen (jonkun sitä itsetuntoa on kohennettava, yhtä hyvin se voit olla sinä itse)

      Paino ei ole mikään este sille että kiinnostuuko joku sinusta vai ei, nyt esim eräs urheilullinen mies on kiinnostunut minusta ja kyllä yhä edelleen painan sen 99kg.

      Hymyilee vaan paljon ja yrittää olla sinut itsensä kanssa eikä ainakaan pyytele anteeksi omaa ulkonäköään niin kyllä se vetää miehiä puoleensa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      368
      3491
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2499
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1775
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1117
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1053
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      904
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe