"Oma"pankki

petty-nyt

Eipä tunnu enää säästöpankki omalta, kun makselee palvelumaksuja, jotka fuusio toi tullessaan. Taitaa pankin vaihto olla edessä!

66

12583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nirppanokat

      Ei ole enää henkilökuntakaan sitä tasoa kuin muutama vuosi sitten. Turha mainostaa läheistä palvelua,kun tunnelma on kaikkea muuta kun asiakasystävällistä. Tuntuu,että asiakas on sivuseikka ja välttämätön paha,joka voisi pysyä pois pankin lattiaa kuraamasta.

      • Anonyymi

        He omistavat pankin,luin että suurkn osa omistaa pankin osakkeita,on pörssiyhtiö joka tekee lovaa tulosta,lähden just sieltä..


    • "pienet roposet"

      Siellä tosiaan pitäis pitää eräille tukiopetusta asikkaitten kohtaamisesta!
      He luulevat olevansa niin mahtavia ja hienoja nyt niin hit...n isossa pankissaan että voivat osoittaa suoranaista ynseyttä asiakkaita kohtaan.
      Olen niin monasti mieleni pahoittanut!
      Nyt olen ruvennut tässä miettimään että onko minun pakko!
      Lähden tässä hetimiten muita pankkeja testaamaan!
      Paras voittakoon....

      • Menoksi

        Sinne on otettu töihin näitä nuoria hienohelmoja,joilla ei ole mitään tajua miten asiakkaita palvellaan. Topakoita ja nenäkkäitä ovat ja niin hienoja että oikein naurattaa. Onneksi on vara valita missä asion.


    • kohtahyvinex

      Huippu noissa palvelumaksuissa on se, että omalla tietokoneella katsottu verkkopankin tilitapahtuma maksaa! Pankin vaihto edessä; ihan periaaatteen vuoksi. ( Odottelen nyt hiven ja katson, tehdäänkö niille palvelumaksuille jotain.....)

      • Menoksi

        Täysin asiakkaista piittamatonta toimintaa ja kostautuu varmasti. Valitettavasti sp on mennyt pois siitä asiakasläheisestä palvelusta,jota oli vielä muutama vuosi sitten ja se oli valtti pankille. Nyt leikitään isoa ja tehokasta ja mummot saa jonottaa miten kauan vaan jaksaavat. Mikä logiikka on siinä,että kassapalveluita tarvitseva ihminen pannaan seisomaan jonossa älyttömiä aikoja samala kun pankkisali on muuten tyhjänä ja toimihnkilöitä pilvin pimein joutavana purkamaan jonoja? Kysymys on siitä,että halutaan saada ulos nekin vimeiset asiakkaat jotka vielä tarvitsevat henkilökohtaista palvelua. Minulle riitti,en hyväksy tämmöistä palvelua.


    • etsitään.....

      Oikein pistää vitut...maan kun kuulee radiosta niitten mainoksen!
      Tehtiin omapankki kävelymatkan päähän...suoranaista kettuilua ja asiakkaitten aliarvioimista jos sitä matkaa on esim 7km nyt keskustaan!
      Ja tehtiinhän ne päätökset vielä paremminkin ja asiakas lähtöisesti siellä niissä entisissä lähipankeissa,sillä ne olivat just sitä nimensä veroisesti.
      Siellä tunnettiin henkilökunta pankinjohtajaa myöten mukavassa kanssakäymisessä puolin ja toisin.
      Nyt saa sellaisen käsityksen että ovat nk ihan uuden konseptin keksineet!
      No ainankin asiakkaitten rahastuksen maustettuna huonolla palvelulla!

      • Pettynyt9

        Ainut konttori missä saa hyvää palvelua on vuoksenniskalla imatralla. Siellä tajutaan vielä asiakkaan merkitys. Muissa konttoreissa pyöritään ihan muissa puuhissa eikä asiakkaista piitata. Toivottavasti imatralla säilyy vuoksenniskan konttori,kun siellä on kaksi konttoria. Imatrankoski joutaa lopettaa ennemmin. Siellä ei enää pelitä mikään.


    • er4t4rt4

      säästöpankki= nykyinen osp jossa on kalliimat palvelumaksut kuin op pankissa

      onneks mulla on toi op

      ps. imatra is sucks se on iha kuollut kaupunki

      • fwefwef

        Se kirjoitetaan Imatra sucks, ei "Imatra is sucks" ...


      • er4yyy

        No, siinä taas yksi katkero. Mene hoitoon!


      • afklösödfks
        er4yyy kirjoitti:

        No, siinä taas yksi katkero. Mene hoitoon!

        mee ite hoitoo


      • er4yyy kirjoitti:

        No, siinä taas yksi katkero. Mene hoitoon!

        Se kirjotetaan lonkeri..eiku lonkero!


    • pankinvaihtaja

      Toivottavasti mahdollisimman moni vaihtaa pankkia! Siinä joutuisi muutama pankin nirppanokka neiti työkkärin asiakkaaksi, kun alkaisi omassa pankissa alamäki ja yt-neuvottelut. Voisivat sitten ihan rauhassa nakella niskojaan ja näyttää miten paljon parempia myö ollaan ku työ muut maan matoset.

      • Toinen vaihtaja

        Vaihdoin jo pankkia. Asuntolainaa kilpailuttaessani minun pankkinani pienestä asti toiminut Säästöpankki tarjosi kaikkein kalleinta lainaa ja pääsi minusta näin eroon. Samaan syssyyn tuli tuo Oma Säästöpankki kuvio päälle ja en jäänyt kaipaamaan kallistuvia palvelumaksuja sun muita "uudistuksia".


    • tenutonttu

      Jahas.....eläkeläinen Timppa juttelee täällä yksikseen...voi rassukkaa

      • Go on

        Olen kuvitellut,että pankki on asiakkaita varten,mutta tämä oma sp näyttää olevan näitä hienoja virkailijoita varten. No olkoon niin,mutta minä en viitsi katsella nirppanokkaisia piikkikoroilla kopottelevia nousukkaita.


    • kulkuri

      Pistäytykäähän kokeilemassa Lemin pankkihenkilöiden palvelualttiutta!

      Sitäpä löytyy!

    • hyvä pankki

      te kaikki jolla on toi säästöpankki nykyinen omasp niin vaihtakaa vaikaa osuuspankkiin. niin säästääte rahaa noissa palvelumaksuissa.

      minulla ollu 12 vuotta osuuspankissa tili ja en ole kertaakaan katunu että siihen pankkiin tilin avasin

    • ikknapoma

      Älkää nyt kaikki omapankkilaiseta osuuspankkiin vaihtako. siitä seuraisi kilpailun väheneminen ja myös osuuspankissa palvelumaksujen nosto.

      • Rahhaa

        Turha vaihtaa koska muutaman vuoden kuluttua op ja sp ovat yksi ja sama pankki.


      • rouva X
        Rahhaa kirjoitti:

        Turha vaihtaa koska muutaman vuoden kuluttua op ja sp ovat yksi ja sama pankki.

        Kovasti minäkin pahoitin mieleni asioidessani Nooa pankissa. Kysymyksiini vastattiin ylimielisesti ja epäselvästi. Olen toiminut ammatinharjoittajana 12 vuotta ja hoitanut raha-asiani ajallaan. Oli ikävä kokemus.


      • Töykeää
        rouva X kirjoitti:

        Kovasti minäkin pahoitin mieleni asioidessani Nooa pankissa. Kysymyksiini vastattiin ylimielisesti ja epäselvästi. Olen toiminut ammatinharjoittajana 12 vuotta ja hoitanut raha-asiani ajallaan. Oli ikävä kokemus.

        Säästöpankkiin on valittu pomoiksi näitä kaikkitietäviä nousukkaita,joilla ei ole mitään käsitystä ns asiakaspalvelusta ja tulokset alkaa näkyä.


    • voi voi voi

      omasp palvelumaksut on vuoteen 137€.

      osuuspankissa ei ole edes lähellekkää noi paljoa,
      kannattais vaihtaa osuuspankkii mut jos haluutte tuhlata rahoja nii siitä vaa

      • Pomot

        Valittakaa pomoille,ei ne tiskissä mahda asialle mitään. Pomon luo vaan ja jos ei auta niin pankin vaihtoon. Ei säästöpankilla ole varaa menettää kovin paljon asiakkaita.


    • ruski dura lena

      Niinpä mistäs ne pomot löytyy

    • op on halpa pankki

      minäkin vaidoin silloisestä säätöpankista osuuspankkiin, enkä ole katunut tota vaihtoa päivääkään!

      tästä aikaa kulunnut jo 3 vuotta. suosittelen tota vaihtoa teille muilekkin !

    • Pankinvaihtaja
      • henkmäärä

        Pistäpäs Osuuspankki vertailuun... Taitaa Oma kalveta.....


    • eiturhiapalvelumaksuja

      Säästöpankissa on kahella tilillä rahaa reilusti mutta kun alkoi tulla ihmeellisiä palvelumaksuja niin avasin tilin S-pankkiin. Enkä vielä ole katunut. Vertailkaa näitten pankkien etuja...

    • Soropnoo

      Kaikkein törkein on se isokokoinen äijä vissiin joku pankinjohtaja. Ei osaa tervehtiä ja katto kuin halpaa makkaraa. Ei kato enää...

    • kiertoa

      säästöpankki läks vaihtoon..kalliit kk maksut,ei saa nettitunnuksia 17v kovin helposti,hakkeri iski tilille,unohtivat sulkea maksukortin yms..onhan näitä syitä..ja toinen säästöpankki lupas tarjota lainaa jos on 10 prossaa säästöä,toinen taas 30..

      • Anonyymi

        Käin 7 vuoden jälkeen oma sp Lappeenrannan konttorissa,edellisen kerran käin pitkäaikaisen toimihenkilön eläkkeelle lähtö kahveilla.Nyt yllätyin melkoisesti kun minua palveli ihan aito kotiryssä,tähänkö on menty omassa säästöpankissa.


    • pysyysiellämissäoot

      Palvelumaksut jokaisessa pankissa, luuleko joku että jossain on ilmaiseksi. Ei ole

    • Eioma

      Säästöpankki on taantunut kovasti kun henkilökunta on vaihtunut. Tämä on fakta. Ei kannata maksaa turhasta näitä härskejä palvelumaksuja olemattomista palveluista. S-pankki on vielä ilmainen. Lainamarginaaleja yritetään ottaa sikamaisen paljon ja siellä luullaan etteivät asiakkaat tajua mitä kusetusta pidetään. Asiakkaan kannattaa puuttua näihin asioihin ja jos ei tolkkua tule niin pankin vaihtoon vaan. Nousukasjohtajat luulee että asiakasta voi pompottaa kuinka haluaa. Vikaan menee.

    • Loppulähellä

      Meno senkun kiihtyy säästöpankissa ja on vain ajan kysymys milloin fuusio osuuspankkiin toteutuu. Ei näillä eväillä kauan pyristellä. Maksut tapissa ja palvelu nollassa on mahdoton yhtälö.

    • äektn

      Vaihdoin S-pankkin olen tyytyväinen nauretavaa muissa pankeissa kytätä kellonaikoja milloin saa mennä asioimaan "palvelutiskiin", kaikista surkein ja onnetomin pankki on kuitenkin NORDEA.

      • aedroN1

        Niinpä, vaikka et tuo hiekkaa pankin käytävälle käytät ehkä nostoautomaattia.
        Nordean Tapahtumakysely automaatilla maksaa yhden ( 1 eur) kerralta?
        Saldokysely 40 senttiä kerralta?


    • Säästäjä

      Pankit eivät ole enää pankkeja vaan jotain myyntipistettä,joissa tyrkytetään kaikkia mahdollisia rahastoja ja muuta hömppää. Vaihtoon meni säästöpankki ei auta mikään.

    • villisiat

      Vanhat johtajat voi pulskasti jotka fuusiosta aikanaan päättivät sillä
      ekaks tulee omaetu sitten muut jos jää

    • säästötön

      Aivan pöyristyttävää, että kortin maksu nousi viiteen euroon joulukuussa, siihen päälle 50 "penniä" jokaisesta automaatti nostosta, omasäästössä.

    • loenj

      S-pankki on kyllä tällä hetkellä ystävällisin pankki palvelumaksujen suhteen.

    • kerrankävin

      Lapeenrannan OmaNapa Säästöpankki ei ainakaan taida tarvita asiakkaita? Palvelu ylimielistä ja ynseää

    • rfwrt

      Joo eivät tarvitse, itsekkin siirryin S pankkiin, siinne tunnuin kelpaavan.

      • Anonyymi

        Kyllä on säästöpankki mennyt alaspäin kuin lehmän häntä. Tuntuu,että joka pienikin asia on todella hankala hoitaa. Ala-arvoista palvelua ja asiakkaan aliarvioimista. Tyrkytetään palveluita,vaikka selvällä kielellä asiakas ilmoittaa ettei halua tiettyä tuotetta. Töksäytellään mitä sattuu suusta tulemaan. Mistä näitä nenäkkäitä tyyppejä on löydetty asiakaspalveluun. Kaiken huippu on se,että edes aikaa ei voi varata neuvotteluun jos ei ole voimassa olevaa passia ja kysymyksessä on kuitenkin pankin kanta-asiakas,joka asiointi on monet vuodet ollut säästöpankissa. Nyt riittää tämä kyykytys. Kiitos ja näkemiin.


    • Anonyymi

      En ole koskaan ollut säästöpankin asiakas enkä tule olemaan. Osuuspankin asiakas olen ollut vuodesta 2000 ja siinä pysyn pankkia en vaihda.

      • Anonyymi

        Eipä ole tullut mieleen Osuuspankin asiakkuus. Hyvä esimerkki alkeellisesta maalaisten pankin meiningistä, kun meni yli vuosi ennen kuin pystyivät avaamaan osakesäästötilejä.

        Nämä pankit jakavat mielipiteitä. Ihan tyytyväinen olen ollut Nordeaan, Meritaan ja SYPpiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tullut mieleen Osuuspankin asiakkuus. Hyvä esimerkki alkeellisesta maalaisten pankin meiningistä, kun meni yli vuosi ennen kuin pystyivät avaamaan osakesäästötilejä.

        Nämä pankit jakavat mielipiteitä. Ihan tyytyväinen olen ollut Nordeaan, Meritaan ja SYPpiin.

        No joo toiset tykkää toiset ei, tiedän muutaman tyypin jotka sano olevansa hautaan asti säästöpankin asiakkaita. Se on vähä mistä tykkää.

        Itse olen ollut ihan tyytyväinen osuuspankkiin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo toiset tykkää toiset ei, tiedän muutaman tyypin jotka sano olevansa hautaan asti säästöpankin asiakkaita. Se on vähä mistä tykkää.

        Itse olen ollut ihan tyytyväinen osuuspankkiin,

        Säästöpankissa ei nykyään saa mitään palvelua. Sieltä ei vastata viesteihin eikä oteta yhteyttä pyydettäessä. Palvelu töykeää ja ylimielistä. Eihän siellä voi asioida,kun ei sinne saa yhteyttä. Tietyt tyypit luulevat olevansa kaikkitietäviä ja nenäkästä töksäyttelyä tulee asiakkaille. Palvelumaksut törkeitä kun jo lapsenkin tililtä peritään maksuja. Nyt riittää pomputus,pankkeja on muitakin. Pitäkää läävänne.


    • Anonyymi

      Säästöpankki maksut
      Visa Debit Online/Visa Electron 4,00 € /kk
      Visa Debit 5,00 € /kk
      Verkkopankin/mobiilipankin kuukausimaksu 3,00 €/kk
      Euromääräiset käteisnostot Credit ominaisuudella 2,00 € lisäksi 3 % noston määrästä
      Käyttötili, tilin korko kiinteä 0 % 0,80 € /kk

      Osuuspankin maksut
      Käyttötilin kuukausimaksu 2,00 €/kk
      Käyttötilin kuukausimaksu, omistaja-asiakas Maksuton
      Tilitapahtumien kysely automaatilla 1,20 €
      OP-Visa Debit 2,75 €
      OP-Visa Basic 2,75 €
      OP-Visa Electron 2,75 €
      Euromääräinen automaattinosto tililtä 4 ilmaista nostoa/kk, seuraavat nostot 0,70€/nosto


      Itse olen osuuspankin asiakas hautaan asti, pankkia en vaihda.

      • Anonyymi

        Vertailkaahan S-pankin palveluita hintoja ja ennen kaikkea aukioloaikoja, meinaan jos tarvii tiskillä asioida, olen vaihtoon kyllä erittäin tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertailkaahan S-pankin palveluita hintoja ja ennen kaikkea aukioloaikoja, meinaan jos tarvii tiskillä asioida, olen vaihtoon kyllä erittäin tyytyväinen.

        Säästöpankin palveluita huonompaa palvelua ei tästä kaupungista löydy. Mennyt alaspäin kuin lehmän häntä. Vielä muutama vuosi sitten siellä sai hyvää ja ystävällistä kohtelua,mutta nyt nämä nuoret nousukkaat ovat niin nokkavia,että ällöttää. Onneksi on vara vaihtaa pankkia. Luulisi,että pankki on asiakkaita varten,mutta säästöpankin nousukkaat luulevat että asiakkaat ovat heitä varten pomputeltavina. Nyt riittää. Eikö nykyään kouluteta henkilökuntaa ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säästöpankin palveluita huonompaa palvelua ei tästä kaupungista löydy. Mennyt alaspäin kuin lehmän häntä. Vielä muutama vuosi sitten siellä sai hyvää ja ystävällistä kohtelua,mutta nyt nämä nuoret nousukkaat ovat niin nokkavia,että ällöttää. Onneksi on vara vaihtaa pankkia. Luulisi,että pankki on asiakkaita varten,mutta säästöpankin nousukkaat luulevat että asiakkaat ovat heitä varten pomputeltavina. Nyt riittää. Eikö nykyään kouluteta henkilökuntaa ollenkaan.

        Säästöpankissa on yksi ainut toimihenkilö,jonka kanssa voi asioida ja luottaa että asiat menee oikein. Kun tämä ystävällinen henkilö lähtee pankista,on pakko vaihtaa muualle. Nämä nuoret ,jotka siellä askartelee eivät tiedä hommista mitään. Pelkkää soopaa horistaan ja tyrkytetään vaikka mitä rahastoa milloinkin vaikka asiakasta ei kiinnosta. Asiointi tehty niin vaikeaksi,että pitää viikkotolkulla suunnitella milloin pääsee asioita hoitamaan ja silloinkaan ei homma tule kerralla kuntoon. Aivan turha pankki nykyään tämä Pohjanmaan ukkojen johtama lafka.


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä omasp: stä. Minut houkuteltiin muutama vuosi sitten pankin asiakkaaksi lupaamalla laina heti. Kutsuttiin myös syömään pankinjohtajan kanssa. En tarvinnutkaan lainaa. Olin aikani tyytyväinen mutta jossakin kohtaa huomasin että palvelumaksu oli kaksinkertaistunut. Nyt olisin tarvinnut maksuvapaata lainalleni. Se evättiin. Yritin asioida tuon pankinkohtajan kanssa mutta hän ei vastannut soittopyyntöihini vaan oli siirtänyt asian hoidon uudelle nokkavalle naisvirkailijalle. Tämä oli todella koppava ja vastasi viedtillä. Pyysin keskustelua asiasta ja en voinut muuta kuin raivostua. Niin ylimielinen ja koppava tämä oli. Vaihdan pankkia hetimiten.

      • Anonyymi

        Näitä koppavia nenäkkäitä diivoja on pankki täynnä. Luulevat tietävänsä asiakkaan tarpeet paremmin kuin asiakas itse. Minulle myös riitti. Kiitos ja näkemiin Pohjanmaan poijjaat.


      • Anonyymi

        Omasp on samaa saissee Nordea Rahoituksen kanssa. Pohjasakkaa molemmat.


    • Anonyymi

      Taitaa ovi käydä myös tiuhaan työntekijöiden keskuudessa... Pankinjohtajat ja virkailijat vaihtuvat alvariinsa.

      • Vastahan he mediassa mainostivat, että viime kvartaalilla oli tullut kuulemma "vain" 20-miljoonaa euroa liikevoittoa?


    • Anonyymi

      Sama juttu,riistäjäpankki.

    • Anonyymi

      Ku ei tarttis rahaa ollenkaan. Toivottavasti joskus Suomen valtaava Venäjä tuo muutoksen tullessaan. Tai sit saadaan markka takas.

    • Anonyymi

      Surkeaa palvelua ja henkilökunta itseensä täynnä olevia jakkupuvussa olevia merkonomeja. Ei taida olla mitään tulospalkkiota asiakaspalveluosaamisesta. Yksi neuvoo yhtä ja toinen toista. Jokainen saa olla omaa mieltänsä ja yritys ei vastaa henkilökuntansa sanomisista. Kuka haluaa huonoa palvelua?

    • Anonyymi

      Samaa mieltä ei mitään jäljellä ekspstä.Kaikki niin pirun sliipattua ja kaikki viksummat pistetty pihalle.Naiset pyörivät tekoripseissään ja yrittävät näyttää jotain tietäviltä.Ryssiä on lisäksi palkattu useita,voi että ällöttää

    • Anonyymi

      Ne palvelumaksut otettiin pois. Ja kyllä jokaisessa pankissa on palvelumaksut :D Jännä lukea miten se, että pankki tekee tulosta olisi väärin. Onnea etsintään kun yrität löytää firman, joka ei yritä tehdä tulosta? sellaiseen pankkiin ei uskaltaisi kyllä rahojaan pistää. mutta kuitenkin: OmaSp:n kustannustehokkuus on parantunut asiakasmäärän kasvusta johtuen ja haluamme jakaa pankin menestystä asiakkaidemme kanssa. eli tosiaan: Haluamme kertoa, että 1.4.2023 alkaen tarjoamme henkilöasiakkaillemme maksuttomina sekä tapahtumakyselyt (0,17 €/kpl) että tililtä maksut (0,17 €/kpl) verkkopankissa ja OmaMobiilissa.

      • Anonyymi

        Niin kyse siis OmaSp. Säästöpankista ei mitään tietoa


    • Anonyymi

      OmaSp on huono pankki. Ala arvoista palvelua ja kalliit kulut.

    • Anonyymi

      Oma sp on todella surkea pankki, en aijo enää ikinä asioida heidän kanssaan, enkä suosittele kenellekkään muullekkaan, varsinkin jos olet asuntolainaa anomassa. Voit nimittäin olla varma että asunto ehditään myydä jollekkin toiselle jonka laina on toisesta pankista, sillä aikaa kun sinä soittelet asiaasi hoitavalle virkailijalle useita päiviä ja viikkoja ja jättelet soittopyyntöjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6059
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      519
      3709
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3550
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2754
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 283
      2182
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe