onko ideoita mitä vois antaa isälle lahjaksi näin isänpäivänä? en ole vielä ehtinyt mitään hankkimaan ja taitaa olla niin etten mitään kovin suurta&hienoa ehdikään...siis jos jollekin tulee mieleen jotain hienoa ja omaperäistä (sekä halpaa tai helposti toteutettavaa) niin kertokaa ihmeessä..itse en ole kovin hyvä keksimään lahjoja..:)
kiitos jo etukäteen :)
Mitä isilli lahjaksi?
NewBeetle
4
1359
Vastaukset
- Bena_92
mun isällä hajos 2 kahvin keitintä ja nyt sillä ei oo enää kahvin keitintä joten päätin et ostan sille kahvin keittimen isänpäivä lahjaks
- milla
no voit antaa bokserit tai mukin ja kaikkea muuta hauskaa
- No-one
ehkä taidan ostaa kukka puskan ja jonkun herjan kortin. konjakki pullokin on hyvä
- Sussu:D
Lahjan ei tarvitse olla suuri! Pienikin riittäää...!!! Tärkeintähän on ,että muistat isääsi... Osta hänelle vaikka sellaista karkkia mistä hän pitää tai vaikka sukat tai ... no voit ostaa mikä sinusta on kivaa...! Toivottavasti pääset oikeaaan ratkaisuun...!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692723
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 441216
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197