onko ideoita mitä vois antaa isälle lahjaksi näin isänpäivänä? en ole vielä ehtinyt mitään hankkimaan ja taitaa olla niin etten mitään kovin suurta&hienoa ehdikään...siis jos jollekin tulee mieleen jotain hienoa ja omaperäistä (sekä halpaa tai helposti toteutettavaa) niin kertokaa ihmeessä..itse en ole kovin hyvä keksimään lahjoja..:)
kiitos jo etukäteen :)
Mitä isilli lahjaksi?
5
1547
Vastaukset 5
- Bena_92
mun isällä hajos 2 kahvin keitintä ja nyt sillä ei oo enää kahvin keitintä joten päätin et ostan sille kahvin keittimen isänpäivä lahjaks
- milla
no voit antaa bokserit tai mukin ja kaikkea muuta hauskaa
- No-one
ehkä taidan ostaa kukka puskan ja jonkun herjan kortin. konjakki pullokin on hyvä
- Sussu:D
Lahjan ei tarvitse olla suuri! Pienikin riittäää...!!! Tärkeintähän on ,että muistat isääsi... Osta hänelle vaikka sellaista karkkia mistä hän pitää tai vaikka sukat tai ... no voit ostaa mikä sinusta on kivaa...! Toivottavasti pääset oikeaaan ratkaisuun...!!
- Anonyymi
Jos budjetti on tiukka, omatekemä toimii: tee aamupala sänkyyn, kirjoita hauska “lahjakortti” yhteiseen juttuun (leffailta, auton pesu tms.) ja printtaa teistä kiva kuva kehykseen – pieni mutta osuu sydämeen. Jos haluut kuitenkin jotain konkreettista ja nopeeta, Muokkis on ollut mulle pelastus: tilasin sieltä viime vuonna isälle nimikoidun mukin ja avaimenperän, tuli parissa päivässä ja oli yllättävän edullista. Kurkkaa: https://muokkis.fi/collections/isanpaivalahjat ☕️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510