Jag var på två litet större kalas här för någon tid sedan,ett dop och en födelsedagsbjudning.
Jag lade märke till att många inte tar med sig inneskor nuförtiden (gamla tanter gör det )det ser litet konstigt ut när man annars är festklädd och så tassar man omkring i bara strumpfötterna.
Nåja,de här festerna var ju hemma,men i allfal.
I bara strumpfötterna.
konservativ13
5
176
Vastaukset
- Kvinnan på Esbo
Sant.
Visste du att de islamisterna har samma grej i sina hemma, att ta skor bort?- yllesockor
Jag har läst om det jo,förstås är det hänsynsfullt att lämna uteskodon i farstun.Många har ju också en korg med gästtofflor som man får använda.
- soft1
Det är vi ju inte vana med i vårt land. När man är fin och har fest tycker jag att man skall ha skor på sig.
- :-)
Det e väl bara hästar som har skor på sig inomhus ?????
- jåå...
heh,heh...visst har du rätt...snygg festklänning eller kostym och sen strumpor...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981400
- 1191325
- 691270
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2601010- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937