EGO MEDIA

PERUSREIMA

Varokaa Ego Mediaa nimistä mainos firmaa, soitti ja sitten lähetti laskun vaikka ei tilattu mitään.

Nyt laskua ei saa pois.

TÄYS HUIJARRI TOIMINTAA. VAROKAA!!!

T:RAKENNUTTAJA

115

2287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E 65

      Älkää maksako Ego Median laskua. Voitte tehdä tutkintapyynnön poliisille tai ottaa yhteyttä muihin viranomaisiin.

      • 12599887a

        Mihin viranomaisiin?


      • Mahtavaegomedia

        Tulin huijatuksi egomedian toimesta. Tein rikosilmoituksen.


    • Seppo700

      Juu varokaa. Lasku peruutettiin vasta tutkintapyynnön jälkeen. Täyttä kusetusta, luuri kiinni heti!

    • Timppa781

      Minulla on taas toisenlaisia mielipiteitä yrityksestä. Minulle tehtiin kolmen sanan hakuoptimointi rakennusalan yrityksen sanastolla. Hakusanat oikeasti katsottiin huolella (tiedän itsekin hieman tästä jotain) ja optimoinnilla saatiin hyviä tuloksia aikaan. Löydyn nyt jokaisella niistä etusivuilta. Lasku tuli minulle tosiaan hyvin nopeasti, mutta se oli oma vika kun en pyytänyt eräpäivää myöhemmäksi. Ainoa miinus on, että optimointi kestikin hieman pidempään kuin alussa sanottiin. Olen kuitenkin tyytyväinen asiakas ja aion varmaankin lähiaikoina tilata heiltä muutaman sanan lisää.

      • sacsasa

        Laitas vaan ne hakusanat tähän niin uskotaan? Rakennusala on niin kilpailtu, että ihan tuosta vaan ei etusivulle hetkessä päästä. Haiskahtaa tämäkin kehu siis siltä, että yritys itse yrittää vähän pehmentää imagoaan.


      • haUTURI

        Olen vahvasti tukkanuottasilla tämän ego median kanssa!! he laskuttavat yhdestä soitosta ja yhdestä sähköpostiviestistä 95 euroa!! vien asian huomenna viranomaisille, toivoisin että tuollaiset yrittäjät vedettäisiin konkkaan välittömästi!


    • Entinen puhelinmyyjä

      "Varokaa Ego Mediaa nimistä mainos firmaa, soitti ja sitten lähetti laskun vaikka ei tilattu mitään."

      Ei kai nyt tällaiset mediatalot näin tyhmii ole? Totta kai heillä on todisteet, et kauppaa on käyty. Puhelinmyntii tekevät yritykset käyttää usein kaupankäynnin todisteena vaikka äänikuittia, jossa asiakas itse sanoo vahvistavansa tilausehdot tai muut sellaiset. Ihan yleinen toimintatapa, ettei tuu epäselvyyksii.

      • 300euroa_meni_hukkaan

        VAROKAA EGO MEDIA nimistä firmaa!!!!!!
        Myyjät lupaa provision toivossa mitä tahansa sellaista mitä tietävät etteivät voi toteuttaa.
        Kun asiakas huomaa ettei asiat tapahdu sovitusti ja soittavat käännetään puhelu esimiehelle.
        Esimiehet yrittää saada nauhalle "asiakkaalta" lauseita, johon vedoten laskut olisivat maksukelpoisia ilman mitään vastinetta. ALKÄÄ VAAN MENKÖ LANKAAN JA OSTAKO MITÄÄN TÄLTÄ FIRMALTA


    • pörö

      Tänään soitettiin meillekin egomedialta. Joku maahanmuuttaja luurin toisessa päässä, kovasti yritti kaupata hakukoneoptimointia meidän sivuille, jotka on uudet ja niihin on jo otettu tuo optimointi. Meinasin lyödä luurit korvaan sille, mutta mies halus välttämättä kuulla tarkemman sepostuksen. väitti vielä kiven kovaan että ei ole tehty optimointia vaikka fonecta tekee sitä kuukausilaskulla koko ajan. Ei kiitos tommosille, menis takas mistä on tullutkin, jos ei edes tiedä mitä myy.

    • Vasara88

      Jo oi ole itsellänikään tästä Ego Mediasta hyvää sanottavaa..

      Eli täälläkin tuli lasku, vaikken mitään tilannutkaan.

    • poppelu

      Ego Medialla harhauttavaa ja palvelumyyntiä. Naismyyjä lupasi ilmoitukseni ensimmäiselle sivulle, ikuisesti. Ihmettelin, mitenkä se on mahdollista, kun alani avainsanat ovat kovasti hintakilpaillut. Se ei kuulemma ollut ongelma.
      Lakkautin oman mainokseni maksamisen ja sain huomata, ettei Ego Media saanut ilmoitustani lainkaan esille. Reklamoin, ja minulle vastattiin, että olin ymmärtänyt kaiken väärin. Heidän mielestään on hyvä jos jo pääsen 10000 ensimmäisen joukkoon!!!
      Lupaus ensimmäiselle sivulle, Ikuisesit, olikin sijoitus 55000:n joukossa,näkymättömissä!
      ALKÄÄ OSTAKO TYHJIÄ LUPAUKSIA JA VALHEITA!

      • Timo76

        Näin kävi täälläkin, tosin jouduin (en ole vilä maksanut) maksamaan peruutus maksun työn alullepanosta 75 alv. ... =)
        En tällaisia ehtoja mielestäni puhelimessa tosin hyväksynyt, ja ehdot emailiin saatuani, oli jo liian myöhäistä. Olivat jo tehneet eteeni vaikka mitä, vaikken ollut antanut edes haluamiani hakusanoja...
        Että semmonen HUIJAUS FIRMA !!!!!


      • Uskomatonta
        Timo76 kirjoitti:

        Näin kävi täälläkin, tosin jouduin (en ole vilä maksanut) maksamaan peruutus maksun työn alullepanosta 75 alv. ... =)
        En tällaisia ehtoja mielestäni puhelimessa tosin hyväksynyt, ja ehdot emailiin saatuani, oli jo liian myöhäistä. Olivat jo tehneet eteeni vaikka mitä, vaikken ollut antanut edes haluamiani hakusanoja...
        Että semmonen HUIJAUS FIRMA !!!!!

        Hei yrittäjät...miettikää ny jo valmiiksi, että jos joku on liian hyvää ollakseen totta, se ei todellakaan ole totta. 350 € googlessa etusivulla ikuisesti. Joo, Ferrari pihalle hintaa 1000 € Järjenkäyttö on edelleen sallittu. Sitä paitsi,,ton Egomedian myymän jutun pystyy jokainen tekemään ite maksutta, aikaa menee 10 minuuttia. Se on ns sähköinen käyntikortti, joka tosiaan näkyy kun haetaan firman nimellä. Voi Voi.


      • Opettele

        Tämä sankari ei siis tiedä asiasta mitään..

        Kyseisen "käyntikortin" tosiaan saa näkyviin firman nimellä haettaessa kun sen tekee itse. Mutta kuinka moni uusi asiakas osaa hakea firman nimellä?

        Ammattilaisten toteuttamana laatuluokitus nousee ja "käyntikortin" saa näkyviin pelkällä palvelu alue haulla.

        Ja ei, en ole egolla töissä, mutta olen yrittäjä toisessa mediatalossa ja me tarjoamme saman kaltaista palvelua myös.


    • sampol

      Täällä kanssa sama juttu! Mukavan oloinen naismyyjä lupasin ikuista näkyvyyttä 400e hintaa ja kun kysyin mihin tämä perustuu niin vastaus oli että googlen sähköiseen käyntikorttiin. Vasta parin viikon kuluttua otin selvään niin yrityksen myytävät palvelut ovat täyttä roskaa ja myynti täysin harhaan johtavaa! Tämä käyntikorttihan on täysin google ILMAINEN profiili palvelu jonka jokainen pystyy itse tekemään kotonakin. Puhelimessa tästä palvelusta tarkemmin kysyttäessä myyjä sanoi että hakusanoilla ei ole väliä vaan kaikilla yritykseni eri rakennuspalveluilla pääsisin etusivulla. Kukaahan ei voi tämmöistä luvata, ja reklamoidessa tästä eteenpäin oltiin minullekki ensin erittäin epäkohteliaita ja sanottiin myös että kyseessä on minun ymmärtämättömyyteni! Myyjä sanoi myös että heillä on jo satoja tyytyväisiä asiakkaita ja itselleni herää tästä vain kysymys, miten on mahdollista? Onko tosiaan tämä sama yritys huijannu jo satoja rehtejä yrityksiä ja kukaan ei ole tähän puuttunut? Tutkiessani yrityksen taustoja huomasin, että yrityshän toimii huijaus yritys Estelle groupin tytäryhtiönä, ja nykyäänhän kyseinenki yritys on poliisi tutkinnassa käsittääkseni? Näitä vastaavia huijaus firmojahan on pilvin pimein ja tyhmähän se on joka maksaa, mutta tämän kaltaisten touhujen on loputtava!

      • kukkupöö

        Moikka. EN ole itse egomedialla töissä vaan toisella firmalla joka tekee näitä kortteja. Meillä ei ainakaan ole pointti siinä kortissa koska kortin voi jokainen tehdä itse. Meidän tehtävänä on saada kortille mahdollisimman korkea laatuluokitus googlen kautta joka on ollut nyt 90 - 100% kun itse tehdyillä on keskimäärin 40 - 60%. sekä että meidän tehtävä on saada kortti näkymään hakusanoilla "toimiala ja kaupunki" Eli esim Parturi Helsinki.
        Mutta kaikki kun tekee laadukkaasti niin pitäisi kyllä hälytyskellojen soida jos joku myy googlen etusivun palvelua alle 1000€ ja että takaa että se on siellä ikuisesti. Mikään tässä mailmassa ei ole ikuista..


    • voihanNenä

      Meninkö halpaan? Minulla on kirjallisena ko. yritykseltä, että saan etusivun näkyvyyden pysyvästi. Ja että kaikki palveluni toimivat avainsanoina...

    • Fysiola

      Samainen yritys myös soitti minulle jonkin aikaa sitten ja kertoi tarjoavansa huomattavaa säästöä verrattavaissa google maksetuille mainoksille. Onneksi olen näiden vuosien aikana oppinut, että näitä pieniä kusetus firmoja on pilvin pimein ja kerran olen urani alku aikoina mennytkin halpaan. Kannataa muistaa, että vastaavat firmat nauhoittaa puhelunsa mikäli alkaa puolustelemaan omia tekosiaan reklamointia tehtäessä. Mikäli ei muu auta niin suosittelen kääntymään virkavallan puoleen!

    • PetosMedia

      Ego Media on huijarifirma, varokaa sitä!

      Tänne soitettiin myös ja menin osittain vipuun. Epäilin juttua huijaukseksi jo tilaushetkellä, mutta silti menin tekemään tilauksen. Huijauksen röyhkeys tuli silti yllätyksenä. 500 eurolla myytävän googlen sähköisen käyntikortin saa ilmaiseksi. Tämä "firma" ilmeisesti täyttelee "asiakkaiden" puolesta googlen profiileja, ja perii siitä 500 euron palkkion. Ne jotka ymmärtävät perua tilauksen ajoissa, joutuvat maksamaan 75 euron peruutusmaksun. Oikeasti peruutusmaksua ei tietenkään tarvitsisi maksaa, mutta kuka tällaisten kanssa viitsii pelleillä.

      Tämä pitää vain ottaa hyvänä opetuksena. Tästä lähin en tunne mitään sääliä puhelinmyyjiä kohtaan.

      • puhelinmyyjältänirripois

        Saakohan tuolta rahojaan takaisin ?
        Otin tuon google käyntikortti tilauksen.....ja eipä sitä ole näkynyt.

        Toinen mitä kannattaa varoa on googlen remarketingia myyvä mobiilimarkkinointi routa. Puhelin myyjältä pyysin että lähettää tarjouksen sähköpostiin ja laittoikin tilausvahvistuksen.
        Eipä reklamaatiot ym. auttaneet, enpä jatkossa toimi mitenkään Sanomatalon kanssa.


    • Ihmeissään

      EGO media laittoi laskut perintään vaikka maksettu ensimmäisestä maksumuistutuksesta ja sovittu myyjän kanssa. Asia vielä keskeneräinen...

      • jussisuomalainen

        Ja meillä sama tilanne. Vielä niin että vieras ihminen käytti meidän ly:tä ja tuli lasku. Nyt kuukausi selvitetty ja jätetty soittopyyntöä. eli viimeinen lasku jo maksukehoitus. Joku tuossa kirjoittikin että heti yhteys poliisiin ja niinkai se pitää huomenna tehdä. Olis tosi kiva tavata nämä laskun lähetteliät. Suorastaan mahtavaa.


    • Laajis86

      Ilmeisesti egomedian johto valittaa myös tästä keskustelusta ahkerasti ylläpidolle kun viestejä poistellaan mukamas sopimattomina, ei kestä kun totuus tulee julki?

    • Hartza_83

      Aika erikoisia viestejä. Jos yritys tarjoaa Google-profiilin täyttöpalvelua mitä 90% yrityksistä ei osaa/jaksa täyttää niin onko se rikos? Eri asia onko varaa maksaa tästä palvelusta.

      Se on fakta että firman myyjät eivät tiedä tarpeeksi tuotteistaan, halusin itse jutella tuotannon kanssa ja sain vastaukset kysymyksiini.

      Älkää ihmiset tehkö hätiköityjä päätöksiä, aina kannattaa pyytää tarjous sähköpostiin ja tutustua siihen. IKINÄ, ei IKINÄ kannata tilata mitään samointein.

    • Laajis86

      Harzalta kysyisin, että onko oikein myydä 400e palvelua (jonka aivan varmasti jokainen kyllä osaa tehdä ja mikä ei oikeestaan ole edes välttämätön) joka on ilmainen? Tätä asiaa vielä pahempi on se, että palvelusta luvataan täysin harhaan johtavaa ja sanotaa tämän olevan paras googlen markkinointi palveluista. Itse kyllä sain myös tiedot tuotteesta spostiin, mutta se ei kylläkään selkeyytänyt asiaa ollenkaa!

      • LaajisHERÄTYS

        Palvelu itsessään ei todellakaan ole ilmainen. Luuletko että mainoksesi pääsee ikinä näkyviin jos et ole siitä valmis mitään maksamaan, vaikka olisit kuinka näppärä kätösistäsi? Ilmaisia lounaita ei olekkaan!

        Lisäksi tuolla puhuttiin ylempänä siitä että hakusanojen optimointi on ammattilaisten työtä. = työn teosta otetaan hintaa (x). Ja eihän tuote olekkaan välttämätön millään tavalla, se vain edesauttaa sinua tulla löydetyksi siltä alueelta missä toimit ja lisäämään liikennettä sivuillasi, joten on oikein myydä. Hinta ei saa vain olla posketon!

        Samalla kysyn sinulta, onko oikein ylipäätään myydä minkään laista markkinointia?


    • Soiton_saanut

      Meille tuli äsken soitti kyseiseltä firmalta. Myyjä oli normaalia innokkaampi myyntirepe joka lupasi takuuvarmaa näkyvyyttää Google etusivulla sähköisellä käyntikortilla, joka ei ole kuulemma hakukoneoptimointia eikä maksettuja AdWords mainoksia vaan jotain Googlen kanssa yhteistyössä kehitettyä. Alalla olevana kyseenalaistin tällaiset 'Google käyntikortit' kun en ollut moisista kuullutkaan. Myyjä halusi buutaka huomiselle puhelinsoiton heidän tekniselle henkilölle joka kertoisi lisätietoja. Suostuin siihen, ja varoin tilaamasta mitään ennen kun tiedän lisää. Onneksi löysin tämän ketjun. Laitoin heti myyjälle tekstiviestin jossa kielsin heitäsoittamasta, ja vahvistin että en ole tilannut mitään enkä tule tilaamaan mitään. Saa nähdä yrittävätkö laskuttaa tuosta 5 min juttelutuokiosta? Harvinaisen törkeää toimintaa jos käy näin. Siinä tapauksessa teen aiheesta heti rikosilmoituksen.

    • Mikael1978

      Eiköhän se mene niin että jokainen meistä ihan itse vastailee omaan puhelimeen ja jos tosiaan antaa puhelimessa kaikki yrityksensä tiedot ja oman nimensä laskutusta varten niin voi vaan katsoa peiliin. Niin kauan kun puhelinmyyntiä on tässä maassa tehty niin kauan myös on heitä parjattu. En tiedä tästä yrityksestä, mutta olen työskennellyt useassa muussa puhelinmyynti yrityksessä myymässä yksityisille lehtiä, littymiä ja sähköä. Siellä puolella toimisto vetäjät tarkoituksella etsivät vanhempia ihmisiä sillä he antavat helpoiten yhteystietonsa puhelimessa eivätkä muista kenen kanssa ovat jutelleet.

      • Soiton_saanut

        Puhelinmyynti on munkin kokemuksella aina puoliksi kusetusta. Kuten mainitsit, usein vanhuksien, heikkotahtoisten, ymmärtämättömien tai sinisilmäisten hyväksikäyttöä - tosiaankin parjaamisen arvoista toimintaa. Se vaan yllätti että sitä tapahtuu satunnaisesti myös yrityspuolellakin (jouduimme kyllä vuosia sitten myös Directan kusetuksen yhriksi kuten moni kotimainen yrittäjä).

        Se ei todellakaan pidä paikkansa että jos antaa puhelimessa yhteystietonsa niin on myöskin tilannut! Kyseinen firma pyysi puhelimessa yhteystietojamme lisätietojen toimittamista ja tulevaa yhteydenottoa varten. Ei ollut puhetta tilaamisesta tai mitään mikä viittasi tilauspäätökseen. Jos sieltä puhelun seurauksena kolahtaa lasku luukkuun, niin silloin on kyse petoksesta ja menee selvästi rikollisen toiminnan puolelle. Silloin otetaan viranomaiset mukaan kuvioon ja lähdetään hakemaan vastuullista.

        Itse olen sitä mieltä että koko puhelinmyynti pitäisi kieltää. Maailma on mennyt eteenpäin ja sillä ei ole merkittävää virkaa nyky-yhteiskunnassa, enemmänkin vain negatiivisia seurauksia. Totaalikielto koko puhelinmyynnille: http://esa-jussisalminen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/167685-puhelinmyynti-yhteiskunnan-syopa


    • pelaase

      Miksi ihmeessä vastaatte puheluihin joiden numero ei ole tallennettu kännykkääsi. Anna mennä sellaiset puhelut vastaajaasi ja pyydä lähettään asia tekstiviestinä tai kirjeenä. Eipä ole yhtään viestiä tai kirjettä tullut heh ja heti asiattomat poliisille

      • Soiton_saanut

        Kun olet töissä ja business-ajalla, niin kyllä siihen firman kännykkään on vastattava tuli soitto mistä vaan. Muuten hyvä ajatus.


      • haloooooooodorka

        Ehkä siksi, että jos on yrittäjä, on syytä vastata jokaiseen puheluun.


    • Mikko456

      Ego Median uusi yhteistyökumppani on Svea Ekonomi, joka hoitaa laskutuksen. Nimet ovat niin soinnussa keskenään, että kuuluvatkohan samaan rinkiin? Joka tapauksessa tämä kertoo kaiken siitä, millainen yritys Svea Ekonomi on.

      http://www.svea.com/fi/fin/

      • Mikko456

        Kokemusta löytyy myös Intrum Justitiasta ja Lindorffista. Intrum justitia laskuttaa myös siitä, jos on maksanut liian paljon. Lindorff ryhtyy perimään saatavia myös riita-asioissa, vaikka se ei kuulu hyvään perintätapaan. Yhteisenä nimittäjänä on rajaton röyhkeys ja joustamattomuus.


      • Mikko456

        Jaha, tänne tuli taas soitto puhelinmyynnistä. Joku kusipää akka tarjosi yhteystietojen näkyvyyttä 118-palvelusta. Ei kysynyt, että haluanko palvelua, vaan totesi suoraan, että laitetaan tilaus menemään hintaan 140 euroa/vuosi. Ei syntynyt kauppoja. Tässä siis uusi firma, jota boikotoida

        http://www.118.fi/

        Vittu mitä pellejä tää maa on täynnä. En tarvitse näkyvyyttä ja jos haluan sitä, niin en yritä saada sitä ainakaan tällaisten kusipäiden avustuksella. Mistä näitä pellejä sikiää ja miten ne viitsii olla duunissa tollasissa paikoissa. Menisivät kortistoon.


      • Mikko456

        Korjaan, että soitto ei välttämättä tullut tuosta 118-numeropalvelusta, vaan saattoi olla aivan joku muu huijariyritys. Aiheesta käydään keskustelua toisella palstalla.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/6798811


    • Nuoriyrittäjä

      Egomedia ei ole edes google partnersin jäsen, eikä omista lisenssiä tehdä mitään mullistavaa, mitä ei itsekin voisi tehdä! Soittelevat kyllä ja kuulee mukavasti oman äänensä taustalta nauhurista.

      • Soiton_saanut

        Joo, itsellä soi heti hälytyskellot kun myyjä hehkutti että ovat Googlen kanssa yhteistyössä tehneet jotain uniikkia mikä näkyy Google hakutuloksissa ja nyt sitä saisi heiltä speciaali-hintaan eikä saa mistään muualta. Kuinka moni firma oikeasti pystyisi tuohon? Ei varmaan yksikään putka tässä maassa, tai missään muuallakaan. Myyjältä lähti hehkutuksessa mopo käsistä rupes syöttämään liian paksua pajunköyttä. Kusetukselta haiskahti. Toivon että Ego Media vedetään jossain vaiheessa vastuuseen näistä tilauspetoksista. Tällaista toimintaa ei pitäisi sallia Suomen maassa. Enkä myöskään ymmärrä miten siellä työntekijät kehtaa olla töissä. Itse en kehtaisi kertoa tuttaville ja kavereille olevani moisessa firmassa hommissa enkä laittaa CV:hen työmerkintää kusetusfirmasta. Suomi on pieni maa ja joku Directan tyyppinen kusetus muistetaan vielä pitkään päättäjien joukossa.


    • Juudas

      Itse tosiaan lopetin kyseisessä firmassa kuukausi sitten tosiaan juuri tämän takia koska touhu alkoi mennä tosiaan aivan älyttömäksi. Yhtiön ainut tuote on tosiaan tämä ''käyntikortti'' mitä voi kutsua googlen sähköiseksi profiilipalveluksi :'D. Todellisuudessahan kyse on googlen ilmaisesta google palvelusta minkä tekemiseen menee noin 15min perus jormaltakin. Kyseisessä yrityksessä jopa työntekijöillekkin aluksi kerrotaan kuinka hieno tuote on ja myyntipuhe mitä paperistakin luetaan ylistää suoraan tuotetta. Vasta kun muut työntekijät rupeevat omilla aivoillansa miettimään he tajuavat minkälaisessa kusetuksessa ovat itsekkin mukana! Ja kyllä tosiaan koko yrityksen johto on täysin mätä ja historiasta löytyy lukuisia vastaavanlaisia kusetuksia! Suosittelen jokaista laskun saanutta tekemään rikosilmoituksen huoletta koska ette tule saamaan rahoillenne minkäänlaista vastinetta.

      • Soiton_saanut

        Fiksu veto - työhistoriaan ei kannata jättää tuollaisia häpeäpilkkuja. Ja rohkeasti tilitetty, kiitos siitä. Näin arvelinkin että jotain Google peruspalvelua siellä toteutetaan ja laskutetaan sumeilematta ja röyhkeästi, myös näemmä monia ihan aiheettomasti. Google profiilisivun saa tehtyä tosiaan kuka tahansa hetkessä ihan itsekin ilmaiseksi. Ei mua haittaa että joku yrittää laskuttaa sen tekemisestä, mutta tuo täysin vääristynyt myynti ja laskutus on puhdasta kusetusta ja menee rikollisen toiminnan puolelle. Kyllä moiset kusetusfirmat pitäis saada kitkettyä pois kotimaasta pika-pikaa. Samoin nuo kusetus-sarjayrittäjät lukkojen taakse, nimet kaikille mahdollisille mustille listoille ja esto kaupparekisteriin. Millä tää maa saadaan nousuun jos pk-yrittäjen vähäiset resurssit menee tuollaisten kusetusfirmojen kanssa tappeluun, etenkin kun vielä piiloutuvat perintäfirmojen taakse. Yrittäminen on muutenkin tarpeeksi vaikeaa tässä maassa ja taloustilanteessa. Onneksi on vaalit tulossa. Yritän etsiä ehdokkaan joka ajaa suoramarkkinointikiellon laajentamista tai poliisimäärärahojen laajentamista. Toivottavasti virkavalta ymmärtää seurata myös tätä keskustelua.


      • Mikko456

        Luottotietofirmat pitäisi myös laittaa vastuuseen. Ongelmaahan ei olisi, jos ei olisi vaaraa menettää luottotietoja erimielisyyksistä huijariyritysten kanssa. Voisi jättää huoletta laskut maksamatta. Luottotietojen menetyksen pitäisi koskea ainoastaan oikeita maksukyvyttömyys/-haluttomuus tilanteita.


      • Soiton_saanut

        Kannatan!


    • rahastusta

      Soitto tuli tännekin EGO Medialta. Sellaista huijaista puhelimessa, että huh huh ja oli pakko Googlettaa että mikä tämä on ja löytyi tämä ketju.

      Taitaapa silti moni yrittäjä mennä retkuun jos ei ymmärrä näistä digiasioista ja joku soittaa. Liikevaihtoa ja voittoa on tehty rutkasti, joten ilmeisesti toiminta kannattaa. Olisi vihdoin aika saada kuriin tällaiset yritykset. Varokaa nyt hyvät yrittäjät näitä Egomedian tapaisia yrityksiä.

      • Rane69

        Mitä ne yrittävät myydä?


    • Pettynyt2015

      Älkää missään nimessä ottako tältä firmalta mitään. Lasku tulee, mutta
      asia ei hoidu. He sanovat, että Ranskan toimisto lähettää
      google koodin, mutta mitään koodia ei ole tullut. Laskusta jo
      huomatus. Mitä tehdä?

    • aijantuttu

      Ne nauhoittavat kaikki puhelut, voit pyytää nauhat, jos ja kun koet että ne on huijanneet.
      Itse menen poliisin juttusille. Eivät tehneet google käyntikortteja. Toim.aika 2-3 viikkoa ja nyt on kulunut 2 kuukautta. Työharjoittelija teki 2 tunnissa. Lupasivat myös hakusanoja, joita ei voi edes saada.

    • Varsinais-Suomesta

      Tulin myös huijatuksi, lupasivat paikkakunnalta vain viisi ensimmäistä saman alan yritystä saa käyntikortin googleen. Tämän siis pystyykin tekemään itse ilmaiseksi google sivuilla.

      • lpl

        Vittu sä oot tyhmä ota selvä asioista ennen ku puhut tommosii ääliö !


    • lpl

      Nyt puhut täyttää paskaa jokaisen kaupan yhteydessä tehdää äänikuitti missä käydää kaikki läpi ja nimenomaan kuullaan ku asiakas hyväksyy tilauksen vitun tyhmät ootte vaan niin vitun vanhoi ja avuttomii paskoi ja ette tiedä mistään mitään xDDSS

    • Mulleriitti

      Kyllä valitettavaa on tämmöiset yritykset. En kestänyt olla töissä enempää ko lafkassa. Ei kannata palveluja tästä yrityksestä tilata.

    • huoh

      Tarjosivat tänään tätä palvelua sanoin "ilmainen mainossivu" avainsanoilla toimiala paikkakunta. Ja että nimenomaan juuri näillä näkyy takuuvarmasti googlessa ykkösenä. "Eikö olisi kivaa jos teidän yritys olisi ensimmäisenä?"

      Olisihan se kivaa, kuten myös lottovoittokin.
      Onneksi puhelun nauhoitus onnistuu myös täällä toisessa päässä.

      • soiton_saanut

        No hyvä että sait nauhalle. Toimita poliisille jos lasku näkyy. Harmitti kun oman puhelimen automaattinen MP3 nauhoitus ei ollut päällä kun soittivat ja tyrkyttivät samaan tapaan. Tollaiset paskafirmat pitää todellakin vetää vastuuseen ja saada mahdollisimman rikosmerkintöjä vastuullisille.


    • entinen_työntekijä

      Aivan täysi huijarifirma, rikosilmoituksia on kuulemma vetämässä useammalta suunnalta. Ja varmasti pari muutakin hommaa kun ovat kusettaneet vääriä henkilöitä. Mikäli puhelimesta kuuluu mitään Egomediaan ja googleen viittaavaa niin luuri kiinni.

      Omistajat leuhkivat Facebookissa "arvokelloillaan", c-mersuillaan ja itse pulju on yritysmaailman häpeäpilkku.

      Noloa ja säälittävää. Todella noloa.

      • moi_roopetamminen

        ei kai kukaan nyt c-mersulla leuhki, vähän sama ku leuhkis avensiksella


    • Tainahi

      Jos minä olisin nyt tekemässä remonttia ja joku remppareiska sanoisi, että teen halvalla ja hyvää, sanoisin, että morjens. Ne kun eivät kulje käsikädessä koskaan. Samoin on kyse mistä tahansa muustakin palvelusta. Miten kukaan voi ees miettiä, että Googlessa,,joka on maailman suurimpia firmoja liikevaihdoltaan, päästään parilla satosella ikuisesti etusivulle. Nyt se Sulo Vilen meininki pois ja järki käteen.

    • Jorze
    • Yrittäjä-espoost
    • kukkupöö

      Moikka. EN ole itse egomedialla töissä vaan toisella firmalla joka tekee näitä kortteja. Meillä ei ainakaan ole pointti siinä kortissa koska kortin voi jokainen tehdä itse. Meidän tehtävänä on saada kortille mahdollisimman korkea laatuluokitus googlen kautta joka on ollut nyt 90 - 100% kun itse tehdyillä on keskimäärin 40 - 60%. sekä että meidän tehtävä on saada kortti näkymään hakusanoilla "toimiala ja kaupunki" Eli esim Parturi Helsinki.

      Mutta kaikki kun tekee laadukkaasti niin pitäisi kyllä hälytyskellojen soida jos joku myy googlen etusivun palvelua alle 1000€ ja että takaa että se on siellä ikuisesti. Mikään tässä mailmassa ei ole ikuista..

      • kukkupöö

        Ja se että ensimmäiseksi ei voi luvata kukaan..


      • petossmedia

        Haha lol täähän on suoraan egomedian myyntikouluttajan suusta xDD


    • Mqu

      EGO media huijaa todella härskillä tavalla. ÄLÄ missään tapauksessa ole ko. firman kanssa missään tekemisessä! Tänään jätin rikosilmoituksen.

    • EGOMedialainen

      Itse olen Ego Medialla töissä. Ainoa ongelma mikä minulla on täällä ilmennyt oli aluksi palkanmaksu. Mutta siinäkin kun on itse tarkkana ja merkkaa myynnit ja minuutit itse ylös ja toimittaa ne sitten samantien toimistopäällikölle, niin tulee kerralla oikein. Nyt ei ole palkanmaksuongelmia ollut lainkaan vaan tulee ajallaan ja oikein.

      Mainossivuista voin sanoa sen verran kun olen nyt reilun kuukauden niitä kaupannut ihmisille, niin puolet myymistäni mainossivuista ovat jo nousseet ensimmäiselle sivulle ja loput toteutetuista sivuista löytyy jo toiselta tai kolmannelta sivulta josta nekin pikkuhiljaa nousevat sinne ensimmäiselle sivulle. Ensimmäistä paikkaahan ei tietenkään voi kukaan luvata, mutta ensimmäisen sivun paikan pystymme järjestämään.

      Ja olen saanut useita kiitoksia sähköpostitse toteuttamistamme mainossivuista.
      Valitettavasti suomalaisten perusluonteeseen kuuluu, että vain huonot kokemukset jaetaan, ja hyvistä ei sen kummemmin kerrota.

      En halua asettua EGO Mediaa vastaan taikka EGO Median puolelle, kerroin vain omista kokemuksistani firmassa.

      Ja laskun lähetystä ilman tilausta ihmettelen suuresti, koska myyntineuvottelijat täällä ottavat AINA äänikuitin, jossa sovitaan kaupoista, hinnasta jne. Ja lopuksi kysytään hyväksyttekö tilauksen edellä mainituin ehdoin. Jos asiakas vastaa kyllä, niin silloin vasta homma lähtee eteenpäin tuotanto-osastolle. Itse en ole täällä töiss ollessani kuullut kertaakaan että lasku olisi lähtenyt pelkästä sähköpostin lähetyksestä, sehän on aivan järjetöntä.

      Toivottavasti viesti avasi hieman tilaa myös muulle ajattelutavalle kuin että ''kaikki on aina paskaa'.

      • EgoMedia2015

        Ei valitettavasti avannut.. Kokemukset tästä talosta on sanoinkuvaamattoman huonot, käsittämätöntä vedätystä alusta loppuun.

        En vain voi edes ymmärtää miten tälläisen "yrityksen" annetaan jatkaa toimintaansa. Kuvottavaa puhua edes rehellisestä yritystoiminnasta kun taustalla häärii vanhastaan jo tunnetut kusettajat.


    • huijattu6

      Myös jouduin heidän uhrikseen . Nyt heillä ulosotossa maksamani summa. Mutta yhtiöllä ei varoja eli todennäköisesti en saa mitään.

    • yrittäjä32

      Minkälaisesta summasta puhutaan tuommoisen mainossivun osalta? Moni on saanut tämän ketjun mukaan puheluita, itse en ole (vielä) toistaikseksi saanut mutta eiköhän sekin päivä vielä tule.

      • Kattoremontoija

        Itse tulen maksamaan 800€ kaksista sivuista. Toissa viikolla soitti Kristian ego medialta näistä mainossivuista. Olin katolla hommissa joten ei voinut myyntimiesten puhelut kiinnostaa. Kaveri kyseli heti ystävällisesti olisko aikaa. Jäin sit kuuntelemaan tarinaa. Kaveri kyseli kuinka paljon käytän kuukaudessa googlen mainontaan rahaa. Kerroin että Vilperi sitä hoitaa ja n.300€ kuukaudessa menee rahaa siihen. Myyjä sit tokas et mäkin olen sul 3,5€ velkaa kun klikkasin sun mainosta. Ei saatana mikä mulkku aattelin. Sit tää myyjä kertoi et suurin osa ihmisistä menee oikeille netti sivuille eikä maksettuihin mainoksiin. Nyt kun katsoin raporttia mainosten näyttökertojen ja klikkausten välillä niin 2,5% näyttökerroista on klikattu mainosta. Pakkohan tosiaan niiden hakujen on johonkin eksyttävä.

        Sit alkoi heidän mainossivuista kertominen mitä tapahtuu kun sitä ja sitä haet. Eihän se auta kun olin katolla enkä tietokoneella. Sit se kertoi et sä saat sivut 490€ halutulla hakusanalla ja näkyy sit ensimmäisten hakutulosten joukossa. Enhä mä sikaa säkissä osta tokaisin. Sit tippui pommi!! Tää myyjä kertoi että sä saat nauhoitteen tästä puhelusta ja kaikki kirjallisena s-postiin. Sitten vielä sen että heil on 7 päivää aikaa reklamoida. No perkele paskaako sit sitä miettimään. Otin kahdet sivut ja hinta tippui 400€ per. sivu.

        Nyt vituttaa vaan ettei tää Kristian soittanut aiemmin. Tuo Marko Niemi Tmi kenel on noi kattopesu ja pinnoitus sivut on samaan aikaan käynyt amiksen mun kanssa. Sil riittää varmasti hommia kun on saanut noi sivut. Olis mullekkin kelvannut pesu ja pinnoitus keikkat. Illalla oli sit tullut tälläistä viestiä s-postiin. Nauhoitetta ei saa tähän lisätyä eikä pdf tiedostoa jotka oli liitteissä mut tekstin sain kopioitua.




        Kristian (EGO Media)
        AttachmentsJul 30 (6 days ago)


        Kiitoksia alustavasta tilauksesta. Liitteistä löydätte nauhoitteen ja tarjouksen mainossivuista. Teidän kanssa sopisin kahdesta mainossivuista kauppasummaksi 800€ alv.Teillä on 7 vrk. aikaa reklamoida tilauksesta mikäli tunnette sen aiheelliseksi Ohessa tarjous jota käytän.




        Mainossivut tehdään haluamallenne hakulausekkeelle. Eli mainossivut löytyy osoitteella www.haluttuhakulause.fi jonka sisältö on optimoitu hakulauseeseen. Mainossivujen kautta asiakas yrityksestä tärkeimmät tiedot ja pääsee teidän omille sivuillenne.


        Esimerkkinä toimivuudesta on meidän tekemä mainossivu turkulaiselle autoliikkeelle M.Sipilälle. Heitä haetaan eniten hakulauseella "luxusautot", joten teimme heille mainossivun osoitteella www.luxusautot.fi Tämä sivu saavutti lähes heti paikan Googlen ensimmäiseltä sivulta ja parin viikon jälkeen se löytyy jo ihan ensimmäiseltä paikalta!


        www.kattopesulansi-suomi.fi on saavutta kärkipaikan googlen hakutuloksissa hakusanalla "kattopesu länsi-suomi" Samalla yrittäjällä on kaksi muutakin mainossivua meiltä jotka löytyy myös ensimmäiseltä sivulta www.kattopinnoituslansi-suomi.fi ja www.kattopinnoitus-turku.fi




        www.taikuri-turku.fi sivusto löytyy googlen hakutuloksissa ensimmäisenä haulla "taikuri turku". Tämä sivusto on julkaistu kolmisen viikkoa sitten.



        www.rappaustoitahelsinki.fi julkaistiin myös juhannuksen alla ja se nousi heti etusivulle hakutuloksissa haulla "rappaustöitä helsinki" Nyt ensimmäisenä.


        www.pontitustyot.fi sivusto löytyy haulla "pontitustyöt" sivulta 1

        www.asuntoarviolahti.fi löytyy hakutulosten kärjestä "asuntoarvio lahti" haussa.


        Tässä vielä muutama sivusto jotka löytyvät googlen ensimmäiseltä sivulta




        www.kattoremonttijärvenpää.fi

        www.mainossivut.fi


        www.biljardikilpailut.fi


        www.ilmanvaihtouusimaa.fi


        www.taxi-järvenpää.fi


        www.sahkotyot-kajaani.fi/


        hiekkapuhallus-kuopio.fi


        piharakentaminenuusimaa.fi


        muurausjarappaus.fi


        pientalojen-lvi-asennukset.fi


        pintaremontit-oulu.fi


        lattialammitysasennukset.fi


        lvi-mittaus-ja-saatotyot.fi




        Näiden lisäksi löytyy kymmeniä sivuja jotka löytyvät sivuilta 2-3. Nämäkin sivut tulevat nousemaan ensimmäiselle sivulle jonkin ajan kuluttua.




        Oheisesta linkistä pääsette esittelyvideoon mainossivuista http://www.egomedia.fi/video


        Mainossivuilla saamme varmistettua yrityksenne löytymisen jatkossa Googlen sekä muidenkin hakukoneiden ensimmäisten hakutulosten joukosta. Toimintatapoihimme kuuluu tehdä ääninauhoitteelle kuittaus sovitusta tilauksesta, joten tulisin ottamaan mielusti yhteyttä puhelimitse teihin. Jos haluatte lisä infoa palvelustamme vastaan mielusti s-postiin ja tietenkin soittopyynnön jättämällä tulen soittamaan.

        Liitteenä kirjallinen tarjous.


      • EGOFANI_666

        Kivaa kirjoitella vähän omasta firmasta :) onko itse johto tämän postauksen takana vaiko ihan perus rivimyyjä?


      • TheRealDarkKnight

        Im Batman.


    • Cassie2222

      Itse kerran tanssin alasti nurmikolla.

      • IsoinMuna

        Tanssitko useinkin alasti Cassie222


      • EGOFANI_666

        Puhutaanko täällä nyt EGO MEDIA juksareista vaiko alasti tanssimisesta olen sinut molempien kanssa :P:P:P:P <3 piis and love


    • RRR_

      Rekrytoivat nähtävästi uusia myyjiä, pieni varoituksen sana töistä kiinnostuneille: Älä mene töihin kys. yritykseen, heillä ei ole varoja maksaa palkkaa.

      T. Entinen työntekijä

    • petossmedia

      Jep komppaan edellistä, vieläkin helmikuun palkkaa odotellessa! T:vanha työntekijä

    • ripulifirma

      Komppaan minäkin. Palkat saamatta! T: toinen vanha työntekijä

    • huijarifirma

      Myös täällä useita tuhansia palkkatuloja saamatta. Heillä ei ole enää ketään tuotannossa joten ei kannata odotella ihmeitä...

    • Egohuijaa

      Saatanan huijjarit maksamaa manit

    • Eioototta543

      onko huijaaminen loppunut vai pulju jo maassa?

      • 2kertaa

        ei ole


    • egomediahuijaa

      egomedia huijaa
      ego media huijaa

      • kertokaajoku

        kertokaa miten EGO Media huijaa? sain heiltä tarjouksem ja haluaisin tietää, että kannattaako hyväksyä. Vähän kyllä epäilyttää valmiiksi..


      • Asdfghjklöäää
        kertokaajoku kirjoitti:

        kertokaa miten EGO Media huijaa? sain heiltä tarjouksem ja haluaisin tietää, että kannattaako hyväksyä. Vähän kyllä epäilyttää valmiiksi..

        Riippuu mimmoisen tarjouksen sait..


    • Ninnierika

      Te kenellä on ongelmia kyseisen firman kanssa vastatkaa tähän viestiin, haluan näpäyttää kyseistä firmaa!

      • ohnäpäytys

        Miksi haluat näpäyttää? Mitä he ovat tehneet sinulle?


      • Ninnierika

        Puhuttiin tuolla ylempänä siitä, että asiakkaat ovat nostaneet syytteitä. Nyt minä entisenä työntekijä olen tekemässä kaikennäköistä ja toivoisin, että he jotka kokevat että ovat tulleet loukatuksi tai väärinkohdelluisi kyseisen firman kautta tekisimmi kaikki sen eteen jotain että saisimme firman kiikkiin


      • Kostoonsuloinen
        Ninnierika kirjoitti:

        Puhuttiin tuolla ylempänä siitä, että asiakkaat ovat nostaneet syytteitä. Nyt minä entisenä työntekijä olen tekemässä kaikennäköistä ja toivoisin, että he jotka kokevat että ovat tulleet loukatuksi tai väärinkohdelluisi kyseisen firman kautta tekisimmi kaikki sen eteen jotain että saisimme firman kiikkiin

        Miten toimitaan


      • homojarno

        Ongelmia löytyy, 2000e palkkoja saamatta :)


      • martti9000

        minulla on ongelmia. terveisin tyä mies


    • egomediahuijaa

      Joko tää paska on konkurssissa?

    • huijausfirma

      Korostan vielä että elkää maksako egomedian aiheetonta laskua. Meinasin mennä lankaan, mutta kun sähköpostit oli onneksi tallessa jossa olin ilmoittanut että: EN TILAA. Jos olisin poistanut sähköpostin, niin kusessa tän firman kanssa olisin.

    • egomediahuijaa
    • Hyväjarno

      Joko se on kuopattu

      • Pahajarno

        oliski


    • huhhhhu

      noin vuosi kun tääkin viesti ketju perustettu ja vielläkin homma vaan jatkuu on se kumma kun näitä ei saada kitkettyä pois

    • Japeee7727

      Moi jape

    • Hyväjarno

      Ai egomedia jatkaa nyt osoitteella katapultti.fi mielenkiintoista

    • huru-ukko12

      Kyllä, samat ihmiset kuin EGO MEDIALLA jatkavat samaa huijaustoimintaa uuden yrityksen alla, Saliyhtiöt Vuorinen Oy / Mainostoimisto KATAPULTTI.

    • vihanenraksa

      joo nyt on ilmeisesti rummutus taas alotettu 17.12 rekisteröity saliyhtiöt vuorinen oy:lle uusi aputoiminimi "catapult marketing" . Ei vittu miten uskomatonta tää meininki on onko tää japen 3 samanlainen paskakasa nyt tähän parin vuoden sisää. Vielläki rotta pääsee ku koira veräjästä PERKELE. http://keskustelu.suomi24.fi/t/13989860/egomedia-on-mainostoimisto-katapultti--varokaa!! Joku ruhtinas alottanu jo katapultistaki ketjun koitetaas pilata näiden spedejen hommat ennen ku ne kerkee kunnolla edes alkamaan.

    • ota_startpage.com

      Ööö. Tuota. Tulin muualta tänne sattumalta ja haluaisin sanoa pari sanaa hakukoneen manipulointia haikaileville.
      1. Google ei ole ainoa hakukone. Ilmankin pärjää. Googlea voi käyttää myös "toisin".
      2. Google-haussa näkyminen ei kerro minulle paljoakaan haun kohteen ammattitaidosta.
      3. Riippuu ihan hakutermeistä ja haun kohdentamisesta, mitä tulokset ovat.
      4. Viisitoista muutakin asiaa, mutta nyt ei jaksa. Mainostakaa perinteiseen tapaan. Tehkää laatutyötä, niin maine kasvaa. Unohtakaa Google.

    • AnteroC

      mistä tiedätte että ego median ihmiset ovat nykyään m.toimisto katapultissa? kysyn koska ko. firman myyjä soitti tänään ja yrityksen tausta kiinnostaa...

    • Kukkuuko

      Mainostoimisto Katapultti on Saliyhtiöt Vuorinen Oy aputoiminimi Catapult marketing
      käytännössä Turun Biljardikahvila.

      Puhelinmyyjä; saako edes palkkaansa?

      Varokaa siis ja sähköistä käyntikorttia myyvät.

    • kurkkii

      Aputoiminimi Catapult Marketing toimii emoyhtiö Saliyhtiö Vuorisen alla ja käytännössä Turun Biljardikahvila.

      Saakohan puhelinmyyjät palkkojaan?

    • Minkä-ihmeen-takia

      Viime yönä 00.59 tuli googlelta viesti:
      ___________________
      Search Console
      Uusi omistaja kohteelle http://www.(oma-domaini).fi/

      Vastaanottaja: sivuston http://www.(oma-domaini).fi/ omistaja

      Google on havainnut, että (käyttäjänimi)@egomedia.fi on lisätty kohteen http://www.(oma-domaini).fi/ omistajaksi.

      Search Consolen omistajilla on valta muuttaa kriittisiä asetuksia, jotka vaikuttavat siihen, kuinka Google-haku toimii sivustosi kanssa. Varmista, että vain asiaankuuluvilla ihmisillä on tämä käyttöoikeus ja että heidät poistetaan, kun he eivät enää tarvitse käyttöoikeutta.
      ________________________

      Kauppaa käyty lafkan kanssa joskus vuoden 2015 alussa. Ihmetys suuri, miksi ihmeessä heinäkuussa 2016 keskellä yötä ja kysymättä ovat yrittäneet kaapata Search Consolen omistajuutta.

      Tarkastakaa ihmeessä, kenellä pääsy kotisivujenne hallintapaneeleihin!

      www.egomedia.fi osoitetta ei enää internetistä löydy.

    • verottajakarhu

      Mainostoimisto Katapultti ja Saliyhtiöt Vuorinen Oy - hyvin tuntuu menevän:
      "Maksamatonta verovelkaa on vähintään 10 000 euroa."

    • mq24

      Mainostoimisto Katapultti / Soittivat ja tarjosivat vuosimaksulla uusia nettisivuja eri osoitteilla, joiden perusteella meidät sitten löydettäisiin paremmin googlesta. En tekisi heidän kanssaan mitään yhteistyötä.

    • buhahaaa

      Kauan se Katapultti kestikin, sivut jo alhaalla.

      No tuttu setti, vuosi mennään,firmat konkkaan ja jatketaan soittoa Primasanin nimissä...

      Eli Estelle Group, Ego Media, Katapultti ja nyt Primasan...

      Ei hyvää päivää...

    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe