kuka tietäisi neuvoa pääkaupunkiseudulla asiallisen ja edullisen tuulilasikorjaajan, joka ei ensi töikseen rupea vaihtamaan uutta tuulilasia, vaan vanhan ajan tyyliin tekee myös halkeaman pysäyttämis/ohjaamistöitä? Jos olette vaihdattaneet Xantiaan koko tuulilasin, niin missä ja paljonko kustansi?
Xantiaan tuulilasiehjäystä?
7
700
Vastaukset
- xsara 98
www.tuulilasikorjaus.com. Löytyy Helsingistä useita korjaamoja, jotka pysäyttävät vaurion leviämisen vaihtamatta koko lasia. Eikä muistaakseni maksa hirvittävästi, kyselin aikoinaan hintaa. Xsaraan vaihdoin pari vuotta sitten lasin Rengaslasi Oy:ssä Vartioharjulla, maksoi 170 € ja työn laatu oli hyvä. Xantiaan tuskin ainakaan paljon enempää kustantaa?
- horatius
Jos tollasen halkeeman pysäyttäminen maksaa 50 eetua niin johan on kusetusta.Homma tapahtuu seuraavasti.Porataan halkeaman päähän noin 3mm reikä joka menee vain lasin väliseen kalvoon asti.Ja se reikä kannattaa porata millin kauemmas halkeamasta jolloin lasi halkeaa siihen poraukseen asti.Nyt kun reikä on tavallaan saatettu umpikujaan toivotaan että ei lähde enään halkeamaan mihinkään suuntaan.Jotkut käyttävät reiän peitossa hartsia,mutta se ei kyllä ole mitenkään välttämätöntä.Tollanen korjaus ei koskaan ole sata varma mutta toimii monesti.Mulla transetin lasi korjattiin juuri noin(käsiveiviporalla)ja kesti ainakin sen kaksi vuotta jonka mulla sen jälkeen oli.Hinta oli 5euroa.Sitten pamahtikin jakohihna ja se onkin toinen tarina.
- Xan
>Novus-korjauksilla on kirjallinen takuu. (paitsi >halkeamat korjaajan arvion mukaan)
Tollanen teksti oli em. linkin sivuilla. Itsekin olen kuullut lukuisista epaonnistuneista yrityksisita pysayttaa halkeamaa liimalasissa. Ei kuulemma oikein onnistu. Uusi lasi Xantiaan (sadetunnistin) oli 260€ toineen Rengasmaailmassa. Kannattaako tehda ~170€ epavarmaa korjausta jos lasi muutenkin on jo hieman naarmuinen? - Veijo
Melkein samaan hintaan saa uuden ruudun, kannattaakohan korjata ?? Ellei ole panssarilasia ??
VeijoItse vaihdatin Alt-Lasissa Turuntie 2:ssa. Ei ole halvin, mutta tekivät uskomattoman hienoa duunia. Oma duuni kun oli sen verran lähellä että hakivat mut kesken rempan katsomaan ... "Tuossa saumassa oli alkavaa ruostetta, puhdistettiin se ja laitettiin myrkkymaali päälle, haluatko että tehdään vielä jotakin vai käykö tää ..." Tuosta täydet pisteet. Käyttävät muuten Pilkingtonin lasia.
Ja tekevät myös noita korjauksia, kannattaa kysyä arvio kumpi kannattaa.
- Xantisti
eli 240 e. makso uusi lasi asennettuna, samoissa hinnoissa taitaa vaihtua joka paikassa.
- Pappas pojke
Oliko tuo 240 e:n lasi tavallinen vai sadetunnistimella varustettu, ne on nääs eri hintaiset. Itse sain muutamasta liikkeestä sadetunnistinlasin hinnaksi asennettuna 290-400 e...
Muutoin kiitos vinkeistä, sain asiallista palvelua, pysäytysporaukset halkeamaan ja vielä aika siistin iskemäkorjauksen Auto-Muovista, sij. Konalassa. Vanhalla lasilla vielä mennään siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602