Rautavaaran perhesurma Nyt puhuu bussinkuljettaja
13
446
Vastaukset
- PerheSurma
Kuljettaja kertoo äiti sanonut lastenisälle bussissa hän ei jaksa yksin hoitaa lapsia.
- ei vaan jaksa
Mä en jaksa siivota, taidan mennä bussin alle.
- Ei Laboratoria
Jatkuvasti ei tarvitse siivota.
- wefhiw3hfuip3f3iqf
efwwqk3lögrjw4opthoåwe456ho0åu39gtu9weahyfruiy
- MenePeitonAlle
Huumoria jaksat repiä vakavalla asialla.
Niimpä.
- Nainen huusi jo ovella miestä nimeltä, että tule pois kyydistä. Että hän ei jaksa yksin hoitaa lapsia, kuljettaja kertoo. ( kopio linkistä)
Jos kaikki tieto äidistä pitää paikkansa aina koulukiusaamisesta asti, niin äitiys / lasten hoito noissa olosuhteissa oli hänelle liian haastava. Toisenlaisessa ympäristössä hän olisi selvinnyt.
Niin, ihminen ei voi valita vanhempiaan ja lapsuuden kasvuympäristöä, jotka todellisesti vaikuttavat ratkaisevasti aikusuuteen ja selviytymiseen vaikeissa / haastavissa tilanteissa. Avioeron tietoisuus on kuin puukon työntäisi sydämeen.
- liukas köysi
En jaksa pieraista, mistä saa hyvää köyttä? Vai menisikö junan alle?
- Rasitus kova
Rasittaa kun pitää käydä työkkärissä. Pitäisikö hukuttautua pieliseen.
- wdgq2ufwgyeufqrf
cnbgtrbvrwejbgpjwerbgoperiojbhjioe45tgrjvio jbvioerjvgjrebvgjrebtkoejkoerlgtreobn¨
tnlånlbtbkkerbnk5eeeeeeeeeeeeeebhyerbjiojigrbeiojbvgwrjegt - normi nuse
Mua vaan kyllästyttää nurmes, auton, vain junan alle?
- junalla pois
Junaa suosittelen.
- sukka hukassa
En löydä toista sukkaa, harmittaa. Pakko kai tehdä lopullinen ratkaisu.
- KellotSoi
Otatteko huumorilla jos suvussanne kuolemaan johtaneita tapahtumia sattuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317846
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455420- 594842
- 763537
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1503086Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322031- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441727- 381682